En ik heb trouwens vandaag een andere hoefsmid gebelt, die ik al kon van de manege waar ik vroeger reed. Er zaten natuurlijk een paar feestdagen tussen en dan ga ik niet zomaar bellen. Maar hij komt volgende week vrijdag om 8.30 lekker vroeg maarja, is ze tenminste gedaan.
Ja ik heb twee kleine balkonhangers met viooltjes en andere kruipertjes en twee teiltjes met kruiden. Maar ik ben bang dat als ik daar een koeienflats over heen gooi dat ze direct dood gaan van schrik
pff Janet dat was schrikken maar gelukkig heelhuids weer terug!
Ah weidefoto's van Nico en dus toch blauw oogje
pff TK nog niet weten wat is ... naja hopen dat medicijn helpt
Berdien gesloopt en dus 1st ff relaxe momentje en zo verliefd op Flynn al met al een geluk dat je hem terug hebt niet Hij wordt idd toch al wel echt paard Kanonne...
Joyce kuilen in bos en pff die boswachters en Ah jou haar *is jaloers* Lieve prada
en Kai al een pittig ventje
Chanel voor het 1st de wei weer op
Aniek ik dacht dat Say lelijk kon kijken maar dat is niks vergeleken bij 2e foto
en Santa nog geen beeb ... wel al meer voortekenen of ?! KOM UKKIE
Hier vanavond lekker met Say gespeeld in de bak en ik dacht dat der hengstigheid bijna over was maar is nu dus nog erger de slettebak ging toen ik haar terug op de wei zette meteen onderdanig knabbelen en plassen naar nieuw ruintje en D'onze toe
Ennuh het nieuwe ruintje is dus NIET lief heeft in Say's vlechten geknabbeld en ik net afgeknipt en nog roepen dat t toch zo snel aangroeid
Nu maar snel in hengstenvlecht gedaan kan ie minder kapot bijten hij had al in 3 vlechten een stuk kapot gebeten Morgen gaat er zelfklevend band omheen (zag pas dat frenia dat had als voorzorg voor bijtende veulens)
Ja toen ik het zag liep ik Lichtelijk Vloekend rond ... Say schrok ervan dus maar gauw weer opgehouden maar nadat ik de vlechten uit had gehaald bleek de schade mee te vallen beetje de punten wat dunner van die 3 vlechten en 1 pluk van ca 2 cm breed is nu nog maar 30/40 cm, maar dat valt gelukkig nog niet op... Maar moet niet gekker worden
en wat dus ook frapant is dat dus baasje van die nieuwe gister nog vroeg: "Eet er nooit een paard van die vlechten" NEE tot nu toe niet ... Vandaag dacht ik dan ook GRR dadelijk wist zij dat al dat hij dat dus (altijd) doet