leuke bijlage,wil je de soxposter zonder nietjes maar wel met vouw in het midden van me hebben Soxje??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:wil je de soxposter zonder nietjes maar wel met vouw in het midden van me hebben Soxje??
Bonte schreef:desillies schreef:wil je de soxposter zonder nietjes maar wel met vouw in het midden van me hebben Soxje??
Als we hem allemaal aan haar geven, kan ze behangen ermee![]()
Vasthi schreef:Die van mij mag je ook hoor Sox.

, maar ja, het is niet naast de deur voor mij. Hopelijk doen ze van de zomer het nog eens over.
Cheveyo schreef:als jullie dat maar niet in je hoofd halen als Kit er een keer in of op staat
Sox is het gelukt.
Vasthi schreef:Hahahaha, zeker de voorkant van de Battie nog niet gezien Mariel?????
(wordt er nu iets verraden?) Bonte schreef:Cheveyo schreef:als jullie dat maar niet in je hoofd halen als Kit er een keer in of
op staat
Moet je maar eerst proberen dat je erin komtSox is het gelukt.
Cheveyo schreef:![]()
Doet het zeer?
En wie staat er helemaal achter in, op de laatste bladzijde.................
Er hoeft niks opgestuurd te worden, ik maak wel kopieën, weet ik zeker dat er geen vouw in komt en dat er geen vette vingers opzitten
Cheveyo schreef:Iets doet alleen pijn als je het toestaat, geloof in je eigen kracht en voel alleen wat je wilt voelen!

goeroe cheveyo!!

Bonte schreef:Vasthi schreef:Hahahaha, zeker de voorkant van de Battie nog niet gezien Mariel?????
Neeeee, nog geen post gehad. Staat Kit dan op de voorkant, dan kan ik hem meteen weggooien![]()
![]()
(wordt er nu iets verraden?)
Cheveyo schreef:Iets doet alleen pijn als je het toestaat, geloof in je eigen kracht en voel alleen wat je wilt voelen!

Indezz schreef:Je hoeft hem volgens mij niet weg te gooien, want volgens mij is hij het niet....

Jp wel denk ik... Enne geen poppetje 101... hooguit euhm 25? (zeg maar wat) Achja, ben toch liever alleen.