1) Sint Bernard (korthaar) (81%) 2) Västgötaspets (81%) 3) King Charles Spaniel (79%) 4) Labrador Retriever (79%) 5) Bolognezer (79%)
heb met allemaal helemaal niets, een berner lijkt me wel lief, maar vind ze lelijke ogen hebben, de 2de ken ik niet, ziet er wel grappig uit. een bolognezer vind ik echt niet mooi en een spaniel ben ik ook geen fan van
tot zover mijnn lijstje
snowdon
Geplaatst: 12-11-09 23:06
ow ben ik alwéér in de war met de engelse
Qua uiterlijk overigens totaal niet mijn type hond Maar zitten ook zeker leuke honden tussen (Am. en Eng.)
snowdon
Geplaatst: 12-11-09 23:07
draaakje schreef:
2) Västgötaspets (81%) 5) Bolognezer (79%)
Nog NOOIT van gehoord Wat een naam, die eerste! Soort finse spits ofzo? *gaat googlen* edit: ah ene soort zweedse Corgi
Sint Bernard is ook niet bepaald onder de 35cm
mnkortleve
Geplaatst: 12-11-09 23:16
Ik heb nog niet bijgelezen.
Vanmorgen zijn we met de trekker en veekar richting Anita gegaan. Het inladen was een makkie voer doet wonderen. Daar aangekomen kwam Diesel ook gelijk aan gelopen hij stond bijna bij Grainey in de kar. Devynn er uit gehaald en op stal gezet. Ze hebben wat geroepen naar elkaar. Anita heeft Diesel ook op stal gezet en hij was gelijk rustiger. Die worden wel vriendjes. Later ging het ook goed heeft Anita laten weten.
Ik heb voor Bonny en Grainey poeders gehaald, want Bonny haar uier stond al op springen. Bonny zoekt niet en geeft weinig reactie alleen dat haar uier zeer doet. Grainey blijft wat roepen. Ze staan nu op stal, morgen weer lekker naar buiten en als alles goed gaat krijgen ze een nieuw stuk en kunnen ze hun verdriet weg eten.
Ik heb van Sabrina bericht gekregen dat het nu goed gaat met Chabo hij staat lekker buiten met anderen, het heeft wel wat gekost maar het gaat gelukkig goed, een pak van mijn hart ik was dolblij met dat bericht.
ik kom me ook melden in dat topic (als dat mag natuurlijk ) zit zo nu en dan beetje mee te lezen,
zal me gelijk even voorstellen, ben kim, bijna 22 jaar heb ook een tinker (gek he) zei s erg jaloers, knuffelig, een bemoeial, viespeuk, zo kan ik nog wel even door gaan, cob merrie van 15 jaar oud, 3 kleur, dressuur, springen, alles gedaan vroeger, nu zijn we weer rustige ritjes aant maken ivm peesblessure die nu zo goed als over is
Chanel_
Geplaatst: 12-11-09 23:46
Heey Kim Jou ken ik wel , ik weet niet of je mij herinnert? Toen bij de groene meer, reed ik Dimanche bij
Welkom
Grit
Geplaatst: 12-11-09 23:47
Welkom Kim! Je springt in op een wat rustiger moment, dus het zal nu wel bij te houden zijn Even in je profiel gespiekt en zag dat je paarden scheert, jammer dat je zo ver weg woont. Ik heb geen vertrouwen in mijn eigen scheerkunsten
@ chanel, ja jou ken ik ook nog, zie dat je ook dicht bij woont, wist niet datj e ook een tink had, kom wel is een keertje bij je kijken
@ grid.. gelijk paardje geinspecteerd haha, nu kan ik het ook mooi bijhouden haha, soms heb je zo 10 pagina;s te lezen als je er een dagje niet bent
grid
Geplaatst: 12-11-09 23:54
Diny nee geen I phone maar een HTC hero en hij vond het niet eerlijk dat ik hem sneller snapte dan hijzelf dus hem daarna maar weer snel terug gegeven
leon had niet gezien dat arjan ook voorbij was gekomen Verder vitrages opgehangen in grote kantoorkamer en goed naar zin ah wat een leuke rij puppy's zat daar die van Petra tussen ??
Leuke mambo aan zee foto's
en kleine en grote Guusje
Ingrid toch weer last van kikkerogen en Spoek stoere nieuwe mand gekregen en bij pa ook mensen eruit
pff dagmar idd niet prettig en zo laat te horen maar net zo irri is het eigenlijk om er lang tegenaan te hikken... Succes met solliciteren!!
Maartje alleen met Odinn op pad en crea bea geweest en haha grote honden uit test terwijl klein aangevinkt
Carola mag weer uitbreiden met werk en lekker weekendje weg
Marleen Banbay in weekend in Racemodel
Nigel beetje chago maar been wel al stukken beter
Mirjam dat wordt wennen maar goed op nieuw stekkie terecht gekomen en van Chabo ook goed nieuws nu nog uiers weer dun en ouders weer terug in hum krijgen
Welkom Kim heb je elders op bokt wel eens voorbij zien waaien ennuh er is een Grit zie hierboven en ik dus grid
Main Coons, Noorse boskatten, Bengalen en ook Abbessijnen leuk leuk leuk en perzen die niet té doorgefokt zijn maar dat is gewoon omdat onze Snoopy zo ontzettend leuk was
Dit was mijn lijstje: 1) Australian Shepherd (75%) 2) Chesapeake Bay Retriever (75%) 3) Engelse Springer Spaniel (75%) 4) Australian Cattle Dog (73%) 5) Flatcoated Retriever (72%)
Weet niet wat ik ervan moet denken Australian Sheperd vind ik wel leuk Spaniel minder en die cattle dog is lelijk
Maastricht was wel leuk maar winderig en John dus nieuwe tel gevonden
en dan eindelijk... Morgen weer naar Say
Laatst bijgewerkt door grid op 13-11-09 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt
mirjam,je moet maar zo denken hij komt goed terecht.
ook de puppy test gedaan,bij mij stond er als nummer1,Australian Sheperd
Welkom,kim
Lucy_1
Geplaatst: 13-11-09 08:38
Moggeh...
Zwaai even naar jullie allemaal.... Druk weekje gehad hier... Gisteren uitmestdag, was 's avonds helemaal kapot... En vandaag komt de hoefsmid... Dus hoef me weer niet te vervelen...
Ben niet bijgelezen... Maar wil jullie wel even zeggen.... Dat als jullie zo door gaan in dit tempo... Het topic nooit vol gekletst krijgen dit weekend
Even een extra knuf voor Mirjam.... Beide jongens weg... Ingrid weer terug naar huis naar Say! Heb ook nog leuke steentjes van Maartje voorbij zien komen... En meer heb ik echt niet onthouden