Bronco heeft koliek..... Hij stond te zweten en liet zich steeds vallen... DA is al geweest met een pijnstiller en een spierontspanner, het gaat goed nu.....hij is een beetje suf van de medicatie.
Nu nog goed in de gaten houden...nu ff eten maken Er mag niks gebeuren met mijn kleine superpoown
Ellen heeft Niamh's spieren alvast opgewarmd Carlo heeft Tom vandaag ook maar weer eens een zadel laten zien. Met de harde wind had hij een stuiterend paard verwacht, maar Tom was superbraaf Borrelse vanavond en tot morgen!! Heb er zeker zin in
Basco zit weer strak in zijn pak
Mirjam gaat ouwekoeien bij een fokveedag
Puck een gezellige avond gehad met een klein traantje..... Ging het goed met oefenen??
Maartje Paddock Paradise. Daar is een topic van, maar dat wist je waarschijnlijk al gezien de naam.
Clover zomaar de stal in
Inge, wat een baalverjaardag (nog wel gefeliciteerd trouwens ) Zou me ook gepasseerd voelen. En vandaag je moeders verjaarsdatum
Vier mijn verjaardag ook maar erg klein (sommige mensen laten zich niet weghouden), heb een hekel aan gastvrouw zijn.
Joyce lekker middagje met de Bollies Heeft ze een bacterie in haar hoef??
Heerlijk weer voor een high tea Carola Vachtprobleem van Boncho heeft Vince ook. Krijgt veel haar, zweet enorm en is pas aan het eind van de zomer alles kwijt en gaat dan weer in de zomerrui . Ik wil niet scheren omdat hij 24/7 buiten staat. Maar vind het ook lastig. Helpt het om hem extra vitaminespuiten te geven??
Leuk Chanel (als je Gordon weet te ontwijken), veel plezier
Lieve foto's en filmpjes van Snowville!! Santa weg , maar twee eigenwijze peuters/kleuters weer terug . En pijnlijke voet , voet goed omhoog houden, ook in bed . Hoop wel dat je morgen gewoon mee kan En Chayenne weer een goede traileroefening gehad.
Janet lekker op de bank en toekijken naar maffe Ziggy en Dundee
Bronco . Hopen dat het weg blijft.
Zit nu ook "huispak" op de bank met mijn geweldige leuke rode wangen (not ). We zouden eigenlijk even bij vrienden langs gaan, maar ik kom de bank niet meer af.
leuke fotos leon, en een zere voet, maaar ze heeft wel op de trailer gestaan, super! en het arme kleintje lijkt het niet zo erg te vinden, lekker ravotten.