"Passie" Milly (ik-figuur) is een beeldschoon jong meisje dat bij haar ouders en broer Jasper op een paardenstoeterij woont. Onder haar mooie uiterlijk zit een talentvolle paardenjockey verscholen. Haar ouders zijn er echter fel op tegen dat Milly een professionele carriere in de paardensport tegemoet gaat. Na een bijna dodelijk ongeluk zijn haar ouders overbezorgd en willen ze dat hun meisje nooit meer iets zal overkomen. Milly brengt haar dagen door met kooklessen en debutantenbals. Haar rivale Rachel maakt het leven er niet makkelijker op door regelmatig op de stoeterij te verschijnen, haar broer te versieren en ook nog haar lievelingspaarden te berijden. Op een dag brengt de zeer charmante paardentrainer Bobby Cameron daar verandering in; Milly's leven zal vanaf dan drastisch veranderen. Een heerlijk verhaal voor de roman- en de paardenliefhebbers. De karakters van de personages komen zeer sterk naar voren waardoor je echt het gevoel krijgt, dat je meeleeft met al hun ups en downs. Dit boek bevat alle ingredienten voor een verhaal met glamour, seks en intriges. Fascinerend van begin tot het niet voorspelbare einde.
Nou niet dik hoor maar moest erg gaan oppassen en toen het een rot tijd was met mijn vriend had ik totaal geen honger meer en ben toen eigenlijk die kilo's kwijt geraakt dus.... maar nu vind ik het niet zo erg hoor haha (die kilo's dan)
Wees blij dat je wat hebt! Ik woog op een gegeven moment nog maar 45 kilo... das ook niet leuk hoor... en nu heb ik voor het eerst in mijn leven 'vetjes'! Heel raar is dat, en eigenlijk wil ik het er wel weer af hebben Maar niet meer zo extreem... Weeg nu 60 kilo... Maar je ziet er goed uit hoor meid! Niks mee aan de hand!
Ook een super mooie foto zeg.... doe jij het ook voor je werk of ?
Grit
Geplaatst: 23-07-09 17:41
Wij gebakken piepers, braadworst, komkommersalade en tuinbonen. Tja, wat zal ik daarvan zeggen.
Mijn caviaas stinken, zou ik het hok moeten verschonen
Cecille
Geplaatst: 23-07-09 17:43
Grit schreef:
Wij gebakken piepers, braadworst, komkommersalade en tuinbonen. Tja, wat zal ik daarvan zeggen.
whaha nou is toch ook lekker bijna net zo lekker als mijn frietje pinda mayo en mijn bamihap
Resi_lover
TinkerVlot schreef:
Ook een super mooie foto zeg.... doe jij het ook voor je werk of ?
Nee Ik fotografeer nog niet zo lang, 2 of 3 jaar denk ik, ik ben aangestoken door Annita en Annique
Boncho
Zo, ben ik weer! Helemaal droog gebleven op de fiets! Effe wat spulletjes voor de vakantie gehaald.
Dat boek klinkt wel erg leuk!! Ik heb er net nog 1 gekocht bij de Hema ook over paarden als het goed is. In mijn dromen van Sara Gruen. Misschien is het aankomende veertigste verjaardag....of de nieuwe vrouw van haar ex die net een baby heeft gekregen.....of Eva, haar rebelse tienerdochter. Alleen op de rug van een paard voelt Annemarie zich vrij van alle zorgen. Zelfs haar relatie met Dan, de man van wie ze houdt, is de laatste tijd gecompliceerd. Waarom heeft hij nog geen aanzoek gedaan? Annemarie weet dat het verleden nog steeds een schaduw werpt op haar horizon.
Heb van haar ook Diep in mijn hart. (dat is haar eerste boek, die hierboven volgt hierop)
Nadat de Amerikaanse Annemarie (38) is ontslagen als hoofdredacteur en haar lastige dochter Eva (15) van school is gestuurd, vertelt haar man dat hij haar verlaat voor een jonge vrouw. Ze gaat met Eva terug naar haar ouders en wordt stalmanager van hun manege. Daar arriveert een paard dat zoveel lijkt op het paard dat ze op haar 18e als veelbelovende amazone bereed, dat alle onderdrukte verdriet over het ongeluk waarbij zij haar nek brak en het paard moest worden afgemaakt, naar boven komt. Ze maakt een crisis door die na tegenslagen leidt tot veel zelfinzicht. Ze wordt een aardiger dochter en betere moeder, vindt liefde bij haar jeugdvriend, dierenarts Dan en durft na 20 jaar weer paard te rijden.
Ik eet zo een mexicaanse maaltijdsalade! Vriendlief is werken en dus eet ik alleen, mocht weer bij paps en mams aanschuiven maar dat heb ik al 2 dagen gedaan.....
Grit
Geplaatst: 23-07-09 17:49
"Diep in mijn hart" heb ik ook gelezen. Ook een heerlijk wegleesboek. Lees ook graag thrillers, dus als iemand daar nog tips voor heeft.