Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie trouwens die sokken.. Wat een verschil!
Normaal is ze wel gewoon slank..
Kan lekker lopen hoor! 
) , baaaaaaaaaaaaaaaaaaas, ik wil kuilgras en niet dat vieze hooi, baaaaaaaaaaaaaaaaaas, ik wil kroelen, baaaaaaaaaaaaas kusje, baaaaaaas... enz enz enz

Aniekepiek schreef:*KAK* Ik zoe n touwhalster, crossropebridle en al die spulletjes, weet iemand waar ik die kan vinden? Op n site?

Gewoon effen leer zonder tierelantijntjes. Als het goed is krijg ik een handgemaakte, moeder van een vriendin van me is helemaal into leerbewerking en zoekt oefenprojecten, dus ze gaat een nieuw hoofdstel voor Aman maken met lage neusriem enzo. Ben benieuwd

Dewi heeft dr kopstuk kapot getrokken, dus die draagt het van Aman, het WN-hoofdstel ligt te verstoffen omdat de frontfriem ietwat klein is. En ik heb nog een menhoofdstel zonder kleppen voor Aman. Eigenlijk is alles van / voor Aman, en krijgt Dewi de afdragertjes...
Dekjes... geloof een stuk of 10, maar wel allemaal effen / rustig enzo. Halsters heb ik er ook nauwelijks meer...
Aman draagt daar nu het oude controller-halster van Dewi. Het bont-halster vindt mijn pa onhandig, en dr eigen is kaduuk, en ik moet nog steeds eens een nieuwe halen...