(was de 1e x inspannen, dus tuig en alles was nog niet perfect op maat
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
* Moet ik dan ook zo'n wagen als jou Maya.. 

kan alleen deze vinden
ik vond het mooi kleuren bij Timo
Marathon heeft betere vering, en is anders gebouwd 
Je kan met mijn wagen wel marathon rijden
Gewoon Leon op de bok aan de leidsels zetten, zelf vanachter gaan staan, een helm en bodyprotector opzetten en niet gaan janken als je geraakt wordt (hij slaat nogal graag met de zweep (dus niet paard, maar op mens) ) en dan in galop...

Hmm.. Okey.. 
(omdat je dus alle kanten opbotst) en heb ook wel eens onder de kar gelegen met hem.. maar dat lag eerder aan die eigenwijze tut hier bovenaan deze pagina die niet door een plasje water wilde gaan 

toen we hier nog allebei woonden) maar ik denk dat ie me dan afmaakt als ik dat ga vertellen...
Uuh.. Wat hebt ie dan met dat beest gedaan?
Het kán dus wel! Maar idd niet optimaal
Maya schreef:
Ik kan een heel boekje over hem opendoen...
(schiet zich ineens een scène te binnen met een rondvliegend beest op zijn kamer...toen we hier nog allebei woonden) maar ik denk dat ie me dan afmaakt als ik dat ga vertellen...

En zij kwam eens naar boven om een kijkje te nemen, want ik kon echt niet benoemen wat het nu eigenlijk was
Maya heeft haar vakkundig voor me opgeruimd
het bleek dus een koningin te zijn van een wesp o.i.d. Geen bijenkoningin in elk geval, want daar ben ik wel bekend mee door mijn jeugdimkerverleden als klein jongetje
Hahahahaha.. Klinkt ontzettend komisch, maar ik ben ook geen held als het om gevleugelde beesten gaat..