Volgens de veearts kan het weinig tot geen kwaad. Naarmate het veulen groeit en zwaarder word hoe verder het naar de achterkant gaat (waar Shay dus geen last heeft) Als mens zijnde blijf je altijd meer aan de voorkant zitten, waar ze dus wel last heeft.
En ook zegt de DA dat zolang ze zelf kan bepalen hoe ze zelf het liefst staat dat er dan helemaal geen probleem is.
Maar ik wil toch voor de zekerheid in februari nog een keer röntgenfoto's laten maken. Aan de hand daarvan (de uitslag) wil ik de beslissing maken of ik haar laten dekken of niet.
Als het veel erger is geworden in een jaar tijd laat ik het niet doen. Want hoe ziet het het jaar daarna er dan uit ??
Maar als er weinig tot geen verandering is , laat ik haar (denk ik) wel dekken.

Op de weg viel het op zich mee, de doorgaande gewone wegen waren goed begaanbaar, maar de snelweg was eigenlijk een beetje een puinhoop. Kwam weer als eerste op stage aan
Ga nu maar eens verder prutsen met de evaluatie… Net nog mailtje gestuurd naar groepsgenoten voor gemeenschappelijk verslag, moet ook over een week ingeleverd worden.
haha
En die was niet speciaal gemest, maar stond gewoon in een loopstal en op de wei met andere stieren.