Leon kat weer terug! Ruud al wat beter Duitse huisjes aan het bekijken... Lois lekker gereden met Perfect Nog meer huizen.. Puck weer bij met de opening. Arme dingo Mirjam Marleen koetsiersbewijs gaan halen Ellen kickoff met drukke dagen
Speelt iemand hier toevallig ook niet Farmville, op facebook?
grrr
Geplaatst: 03-01-10 12:51
Leuk Carola, in Februari komt ze ook hier... als ik m'n kanjers weer samen heb... Kan ik vast bij jou kijken of de foto's leuk zijn geworden! Hai, Joyce!
Leuk Marleen dat ze ook bij jou komt! Ben wel erg benieuwd naar de foto's!
Trea
Geplaatst: 03-01-10 13:06
Goedemorgen oeps sorry middag alweer
Gister lekker geklets ipv van geschaatst , leuke foto met dat kalfje Leon en natuurlijk van je heerlijke kudde.
Mirjam gewoon lekker blijven mee kletsen als je er gewoon ff aan toe bent.
Boerderij dromen mmmmmmmmmmmmmm ik zwijmel wel mee hoor.
Hopen dat nog ff de sneeuw blijft liggen hier en kijken of er iemand in de buurt ff zen slee uit wil lenen dan kunnen we vanmiddag es gaan kijken hoe Hobje reageerd met tuig en een slee er achter John is weer naar gitaarles en de kids schaatsen dus hier eerst de kerst boel opgeruimd en de huiskamer gepoetst.
Ah rest gister ook vrij snel gestopt, beginnen over kozijnen
Grit Auto daar gekregen en carlo misschien met eigen kluppie swingen ik kwee nog nie heb er op 1 of andere manier op dag zelf nooit zin in en hou niet van laatste moment afzeggen dus dan zeg ik maar al bij voorbaat nee
Denise veel sneeuw richting Nathan hopelijk binnenkort weer beter zodat je wel kan gaan!
Lies last van lichaam maar daarna nog lekker in slaap gevallen
Janet naar huis geglibberd velg aan gort en geen slee kun je die van Angela niet lenen? volgens mij had leon ook gewoon zo'n kleine slee erachter en kerst opgeruimd en nu blauwe druifjes
Angela Dingo maar gelukkig lijkt nu weer beter en weer lekker sleeen vandaag en Max houdt van de kou en sneeuw lekker rennen
Mirjam ook ik hoor graag de verhalen van je paardjes en kids en zadel is nu bij Ellen
Puck perfectionistisch bezig met topic dan zal ik hem tegen die tijd maar openen vanaf vast PC en niet met laptop want dat kan die vast niet aan
Marleen naar menavond ijslandhallen geweest en misschien vanmiddag Kascha voor slee leuk leuk!! en in februari ook fotoshoot bij jou
Ellen 's avonds ook nog lang blijven plakken soms denk ik ineens ik zit wel heel veel "eigen" verhalen te vertellen laat anderen ook eens iets vertellen (en toch kan ik dan niet stoppen ) ennuh Foto's maken van Hobje Hè Whaha moest wel lachen over je opmerking over droomhuisjes kijken en geldprijzen hier rond 20 euro en 2 dgn afkicken maar dan woensdag misschien vrij om bij te lezen Vast Veel plezier!! naast t vergaderen
Hé Joyce farmville ??
Trea huis aan kant en hopelijk straks hobje voor slee foto's!!
Annique zal trouwens wel een drukke vakantie hebben gehad heb haar lang niet meer gezien hier...
Hier is maar 2-3 cm gevallen uiteindelijk nu wel mooi zonnig Dadelijk denk lekker bij Say in de wei hangen misschien wat foto's maken (als accu het volhoudt>;) ) en ff op de koffie Kids zullen wel op Say willen is ook hun laatste dag... nog ff zien... misschien mogen ze ff stappen --> dan zijn ze wel altijd lekker rustig en dan weer het rijk alleen
Laatst bijgewerkt door grid op 03-01-10 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt
joepie! sneeuw! (ja hoef vandaag niet te werken, morgen is het minder leuk) dat wordt sleeen! ben nue xtra blij dat die van ons geen ijzers hebben. zal zo mn zusje eens bellen, want met zn 2en sleeen is veel leuker!
Ingrid zou die van angela in principe wel kunnen lenen. Maar dan moet ik vanaf mijn nieuwe huis zeker een half uur rijden zonder sneeuw. Dus met die sneeuw ben ik heel lang onderweg.
Het blijft de komende dagen sneeuwen Weg mooi natuurijs...
Puchje
Geplaatst: 03-01-10 13:18
Wat een goed idee van die blauwe druifjes, Janet! Ingrid tegen die tijd op de PC, lijkt me verstandig, ja Trea, lekker sleeën met Hobbus Joyce, geen Farmville hier. Ik heb gezien wat voor verslavend effect het kan hebben Carola lekker wandelen, mocht vriendlief het bed uit komen, haha, die van mij is er ook net uit Ik heb al 3 kruiwagens mest geschept
Laatst bijgewerkt door Puchje op 03-01-10 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Hey Ingrid, Die had ik inderdaad ook gezien en zijn een stuk goedkoper! (Thanks voor het zoeken!) het gaat mij om de eerste! Wil wel met leren zitvlak want softshell glijdt behoorlijk. Op Equifashion.nl staat er ook één en die is weer wat goedkoper. Denk dat ik vanmiddag maar eens ga bestellen!
belde net tessa, was ze in gesprek, probeerde ze mij te bellen, of ik kwam sleeen eerst nog wat (zegmaar heel veel) oud papier weg brengen (nog van de verhuizing enz.) en dan naar Odinn.
op werk is het gelukkig rustig, heb totaal geen zin vandaag, gelukkig bijna alles al gedaan wat moet, dus ik doe het lekker rustig aan, zo eerst f zitten met een bakkie, peukie en een boekie, heerlijk hoor en dan betaald krijgen ook
Balou een keer in actie Buurkinderen zijn aan het schaatsen op ons land Heb ff met Balou gewandeld, ze was alleen een beetje fris.. Deur aflikken is ook lekker...