Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snowdon schreef:Heb het idee dat veel dames hier wat in hun 'period' zitten....
snowdon schreef:Nou kijk, zo staat het er al heel anders
Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt

Vond je dr veel anders dan verwacht?
Ze is trouwens nog steeds niet hengstig....
Ik zal dr toch niet voor niks weggebracht hebben? Heb met Leo afgesproken, dat als ze volgende week nog niet hengstig is, en de DA komt voor Chub, dat ze haar dan ook meenemen. Dusss 
Maya schreef:Niet ongesteld Leon, doe es niet zo vooroordelend![]()
Kan héél gezellig wezen....
Maya schreef:He Lies, jij hebt natuurlijk Dewi ook gezien nuVond je dr veel anders dan verwacht?
Ze is trouwens nog steeds niet hengstig....
![]()
Ik zal dr toch niet voor niks weggebracht hebben? Heb met Leo afgesproken, dat als ze volgende week nog niet hengstig is, en de DA komt voor Chub, dat ze haar dan ook meenemen. Dusss
Maya schreef:Dan begrijp ik toch goed wat je bedoelt Sharianne, maar ik vind het nog steeds geen leuke opmerking. Je zegt nou dat, als je volgens jou geen 'hoge' doelen hebt, het geen bal uitmaakt hoe je paard eruitziet. Daar suggereer je dus mee dat mensen die wel hoge doelen hebben, het wel belangrijk vinden hoe hun paard eruit ziet, en mensen die dat niet hebben, dus niet. Wellicht dat het zo wat duidelijker is, waarom je opmerking voor wrevel zorgt bij mij? Maargoed, ik zal het onderwerp vanaf nu laten rusten
Was mis. Voor Aman bekijk ik het deze sessie nog eens... blijf er iig niet te lang mee zeulen / aanpoten. Als het niet zo mag zijn, dan is dat zo.
gave manen zie dat je ze houdt haha pallieter mist 50 % allemaal eraf geknabbeld.....
Hoest met Perfect?
Leon
ben nog steeds op zoek
zag pas nog iets leuks maar moet nog brief schrijven 
kwa salaris/ arbeidsvoorwaarden e.d. 
zou gaan en er viel dus verder ook niks te regelen en VEEL meer verantwoordelijkheid dus tja
dan blijf ik dan toch nog steeds weer "hangen"
(vandaar denk ook minder op bokt
), maar da's tijdelijk en kantoor verhuisd wellicht naar Utrecht
dus vandaar toch nog steeds wel beetje op zoek
dus als je iets weet
Maya spannend Dewi dus nog onzeker... Aman definitief niet 
mazzelaar
pallieters vriendjes zoveel geknabbeld 
ravien wil bij beide kuddes horen

en vanochtend ook nog. Begon me al zorgen te maken, zij blijft namelijk NOOIT lang weg. Toen ik de voordeur uit kwam hoorde ik al een verwoed gemauw. Bleek uit de garage te komen. Had ik de poes daar gisteravond per ongeluk in op gesloten, en het arme ding heeft daar de hele nacht gezeten
en kat opgesloten 
Hoop dat perfect er snel weer overheen is en ze geen last krijgt van uier of zo
en (droge) filmpjes tegoed
nog steeds met tel ivm gebrek aan beter 

dus Say's reactie "He wat zie ik in de verte... ben niet op zoek naar open weitje hoor
"
...

Thanks
... Was der voorpluk (en der staart
) ook maar zo makkelijk
grr moe lekker ff tukkie doen
.
snowdon schreef:Ingrid, Sayla d'r manen zijn weer flink gegroeid lijkt het wel? Ze blijft leuk!
Ik had laatst een leuke vacature in de mail van Agradi, was ook wel wat voor jou!
thanks
Ja die had ik ook gezien moet echt gaan schrijven
) http://www.agriholland.nl/vacaturebank/ ... l?id=16405
Sharianne hier is het stralend weer
jou paardjes dus ook weer mooie hoefjes 
ben naar Say en KWPNveulie bewonderen wat vanochtend geboren is
schijnt enorm lange stelten te hebben
grid schreef:Sharianne hier is het stralend weer
jou paardjes dus ook weer mooie hoefjes