Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Heb het idee dat veel dames hier wat in hun 'period' zitten....
snowdon schreef:Nou kijk, zo staat het er al heel anders
Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt
Maya schreef:Niet ongesteld Leon, doe es niet zo vooroordelend![]()
Maya schreef:He Lies, jij hebt natuurlijk Dewi ook gezien nuVond je dr veel anders dan verwacht?
Ze is trouwens nog steeds niet hengstig....
![]()
Ik zal dr toch niet voor niks weggebracht hebben? Heb met Leo afgesproken, dat als ze volgende week nog niet hengstig is, en de DA komt voor Chub, dat ze haar dan ook meenemen. Dusss
Maya schreef:Dan begrijp ik toch goed wat je bedoelt Sharianne, maar ik vind het nog steeds geen leuke opmerking. Je zegt nou dat, als je volgens jou geen 'hoge' doelen hebt, het geen bal uitmaakt hoe je paard eruitziet. Daar suggereer je dus mee dat mensen die wel hoge doelen hebben, het wel belangrijk vinden hoe hun paard eruit ziet, en mensen die dat niet hebben, dus niet. Wellicht dat het zo wat duidelijker is, waarom je opmerking voor wrevel zorgt bij mij? Maargoed, ik zal het onderwerp vanaf nu laten rusten
snowdon schreef:Ingrid, Sayla d'r manen zijn weer flink gegroeid lijkt het wel? Ze blijft leuk!
Ik had laatst een leuke vacature in de mail van Agradi, was ook wel wat voor jou!
grid schreef:Sharianne hier is het stralend weer
jou paardjes dus ook weer mooie hoefjes