[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:32

Nou kijk, zo staat het er al heel anders Lachen
Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt Knipoog

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:32

snowdon schreef:
Heb het idee dat veel dames hier wat in hun 'period' zitten... *LOL*.

Hier kan jij geen last van hebben iig Nagelbijten / Gniffelen ROFL Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Pony is inderdaad nog schoon... ben benieuwd voor hoelang....

Maya... je paarden zien er puik uit OK dan! Dewi is mooi..... Ja

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:33

snowdon schreef:
Nou kijk, zo staat het er al heel anders Lachen
Maar ook als je lekker met je paardje bezig bent kan je bijv. als doel hebben dat je paard niet dik wordt Knipoog

Ja Ja

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:34

Nou voor die opmerking hoef je niet bepaald wakker te zijn, Lies Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:35

Niet ongesteld Leon, doe es niet zo vooroordelend Clown Tong uitsteken

Dan begrijp ik toch goed wat je bedoelt Sharianne, maar ik vind het nog steeds geen leuke opmerking. Je zegt nou dat, als je volgens jou geen 'hoge' doelen hebt, het geen bal uitmaakt hoe je paard eruitziet. Daar suggereer je dus mee dat mensen die wel hoge doelen hebben, het wel belangrijk vinden hoe hun paard eruit ziet, en mensen die dat niet hebben, dus niet. Wellicht dat het zo wat duidelijker is, waarom je opmerking voor wrevel zorgt bij mij? Maargoed, ik zal het onderwerp vanaf nu laten rusten Clown

He Lies, jij hebt natuurlijk Dewi ook gezien nu Clown Vond je dr veel anders dan verwacht? Lachen Ze is trouwens nog steeds niet hengstig.... Nagelbijten / Gniffelen Clown Ik zal dr toch niet voor niks weggebracht hebben? Heb met Leo afgesproken, dat als ze volgende week nog niet hengstig is, en de DA komt voor Chub, dat ze haar dan ook meenemen. Dusss Clown

Aman is trouwens gisteravond ook nog gescand, bleek definitief niet drachtig te zijn. Dus hengstig gespoten en over 6 dagen eens kijken.

/Edit : berichten bijgekomen en aangepast zie ik nu. Naja Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:37

Maya schreef:
Niet ongesteld Leon, doe es niet zo vooroordelend Clown Tong uitsteken

Had gekund toch, als vrouwen samenleven zie je ze ook vaak tegelijk opgaan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:37

Da's waar Clown Kan héél gezellig wezen.... Schijnheilig Clown

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:38

Maya schreef:
He Lies, jij hebt natuurlijk Dewi ook gezien nu Clown Vond je dr veel anders dan verwacht? Lachen Ze is trouwens nog steeds niet hengstig.... Nagelbijten / Gniffelen Clown Ik zal dr toch niet voor niks weggebracht hebben? Heb met Leo afgesproken, dat als ze volgende week nog niet hengstig is, en de DA komt voor Chub, dat ze haar dan ook meenemen. Dusss Clown

Leuk verrassingetje van Hugo toch nog? Nagelbijten / Gniffelen

Jammer van Aman... Wil maar niet lukken he? Ach gut

Heb haar niet ontmoet hoor... Maar ik hoop het binnenkort wel te doen bij Leo Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:38

Jammer van Amanda zeg.... en Dewi nog onduidelijk Nagelbijten / Gniffelen

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:39

Maya schreef:
Dan begrijp ik toch goed wat je bedoelt Sharianne, maar ik vind het nog steeds geen leuke opmerking. Je zegt nou dat, als je volgens jou geen 'hoge' doelen hebt, het geen bal uitmaakt hoe je paard eruitziet. Daar suggereer je dus mee dat mensen die wel hoge doelen hebben, het wel belangrijk vinden hoe hun paard eruit ziet, en mensen die dat niet hebben, dus niet. Wellicht dat het zo wat duidelijker is, waarom je opmerking voor wrevel zorgt bij mij? Maargoed, ik zal het onderwerp vanaf nu laten rusten Clown

Ik zal er verder maar niet op in gaan. Ben tenslotte niet opzoek naar ruzie ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:40

Aah... Zit ff te denken, maar idd Leo heeft ze zelf opgehaald Clown Was mis. Voor Aman bekijk ik het deze sessie nog eens... blijf er iig niet te lang mee zeulen / aanpoten. Als het niet zo mag zijn, dan is dat zo.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:42

Ja

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:48

Berdien flynn is Vingers aflikken gave manen zie dat je ze houdt haha pallieter mist 50 % allemaal eraf geknabbeld.....

leon je foto's worden super zie ze overal voorbij komen haha.

timokyana heel veel sterkt Ach gut

maya balen zeg niet drachtig hopen dat het de volgende keer wel raak is.
wij hebben hier op stal vorige week gedekt en na 4 keer sloeg ze af hopen dat het gelukt is.

Lucy_1 gave pownie wauw laat je gauw rijfoto's zien Haha!

sita Ach gut

shar_ianne welkom leuke dat je zo actief bent wel regelmatig foto's laten zien....

grid snel groeiende hoeven ze zit vast goed in der vel pallieter kreeg ook al complimenten over zijn hoeven lekker gevoel toch.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:50

Gaat het een beetje met je Vuurtoren? Ach gut Hoest met Perfect?

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:19

perfect laat haar melk lopen zielig hoor we hebben nog even aan de veulencentrale gedacht maar dit was haar eerste veulen en ze heeft hele grote tepels en wij mogen er niet aan komen dus als het veulen geholpen moet worden dan gaat het niet.
dus we laten het zo misschien als ze al een veulen eerder had gehad dan was het misschien wel gelukt tara hebben we toen wel aangemeld maar toen was er geen geschikte combi helaas.
tara droogde toen wel meteen op gelukkig.
perfect was gister wel erg ongelukkig en toen heeft marjo de dominante merrie fleur erbij gezet en dat hielp daar zocht ze steun bij paiti haar moeder had het ook geprobeerd maar dat pikte ze ziet en sloeg haar weg.
fleur kreeg ook wel een paar meppen maar toen kalmeerde ze gelukkig en ging ze grazen.

heeft er iemand nog interesse in een limbo irish cob, ravien hobbeld heen en weer tussen twee kudde's 1 irish cobs, andere een mengelmoes van quarters enzv. en ze laat de draden over het algemeen heel de paarden accepteren het en wij nu ook maar we hadden haar gister 3 keer terug gezet en toen waren we het zat.....
vanmorgen ging marjo het land in en stond ze keurig bij de kudde mar ging naar de andere om water te geven kijkt naast haar ja hoor daar was ze weer grrrr.......

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:32

Haha! Leon Ja ben nog steeds op zoek Bloos zag pas nog iets leuks maar moet nog brief schrijven Nagelbijten / Gniffelen
Verder heb ik het eigenlijk ook TE goed bij huidige baas Bloos! kwa salaris/ arbeidsvoorwaarden e.d. Bloos!
merk meer en meer dat dat toch wel ontzettend luxe is Bloos
Had geloof ik ook al keer verteld dat ik bij leuke vacature gereageerd had en super leuk gesprek had gehad en ze mij ook graag wilden, maar er dan dus 900 euro op achteruit Wow! zou gaan en er viel dus verder ook niks te regelen en VEEL meer verantwoordelijkheid dus tja Scheve mond dan blijf ik dan toch nog steeds weer "hangen" Bloos
Nu met taakopdracht heb ik het trouwens ook wel weer naar mijn zin *LOL* (vandaar denk ook minder op bokt Nagelbijten / Gniffelen), maar da's tijdelijk en kantoor verhuisd wellicht naar Utrecht Zij zijn groot en ik is klein! dus vandaar toch nog steeds wel beetje op zoek Knipoog dus als je iets weet Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Maya spannend Dewi dus nog onzeker... Aman definitief niet Scheve mond

O ja Sharianne jullie nieuwe stuk (schuur/ binnenbak/ 3 ha e.d.) klinkt super zeg Cool Pling mazzelaar Haha!

Bloos! pallieters vriendjes zoveel geknabbeld Nors opkijken

Clown ravien wil bij beide kuddes horen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:01

Oooohhh die Welsh!
Nou kom ik met een vrachtwagen langs hoor Haha! *LOL*

Geen period hoor Leon, wel ziek No Cheer

Snel groeiende hoeven, ik ken het 'probleem'. Die van de Bels groeien ook zo allemachtig snel. En zij is nou niet bepaald de lichtste om te doen Nagelbijten / Gniffelen

Ik was de kat vannacht kwijt Bloos! en vanochtend ook nog. Begon me al zorgen te maken, zij blijft namelijk NOOIT lang weg. Toen ik de voordeur uit kwam hoorde ik al een verwoed gemauw. Bleek uit de garage te komen. Had ik de poes daar gisteravond per ongeluk in op gesloten, en het arme ding heeft daar de hele nacht gezeten Nagelbijten / Gniffelen Ach gut
Poes was not amused toen ik haar eruit liet Nagelbijten / Gniffelen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:25

Berdien ziekjes Ach gut en kat opgesloten Bloos!

Ach gut Hoop dat perfect er snel weer overheen is en ze geen last krijgt van uier of zo Ach gut

Jullie hadden nog foto's Pling en (droge) filmpjes tegoed Clown nog steeds met tel ivm gebrek aan beter

Ik had haar los staan om ff wat pics te maken:
Afbeelding
Afbeelding

Toen ze de weg naar de weitjes zag en ineens ZOEF Say richting weitjes Bloos!

Maarja de poorten zaten dicht Clown dus Say's reactie "He wat zie ik in de verte... ben niet op zoek naar open weitje hoor Schijnheilig "
Afbeelding

en omdat ze nog wel ff op wei mocht, heb ik toen een poortje opengezet Haha!
maar het duurde ff voordat ze doorhad dat er nu WEL een weitje open was ... kan niet bij de grasjes Koe ...
http://s305.photobucket.com/albums/nn22 ... V00110.flv

Maar toen dan toch: " JA grasjes "
http://s305.photobucket.com/albums/nn22 ... V00112.flv

Lekker ff grazen in het avondzonnetje Dromen
Afbeelding

en dan komt ook weer de tijd om naar stal te gaan
Afbeelding
Hai baasje
Afbeelding

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:30

Hihi, leuk, Sayla foto's!!! Ziet er goed uit Grid, en ik blijf me verbazen over die manen!

Ik ga effe een middagdutje doen, ben zo moe, en dan lekker met Bannie en Kascha wat doen. Mirthe is vanmorgen door bijrijdster gedaan, dus die mag even blijven staan...

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:30

Berdien, ahhh arme poes Ach gut

grid, Mooie foto's hoor!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:38

Haha! Thanks

Doe er toch eigenlijk niks aan zitten gewoon bijna altijd in vlechten en af en toe keer kammen met antiklit of wassen Nagelbijten / Gniffelen ... Was der voorpluk (en der staart Scheve mond) ook maar zo makkelijk Schijnheilig

Ach gut grr moe lekker ff tukkie doen Slapen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:39

Ingrid, Sayla d'r manen zijn weer flink gegroeid lijkt het wel? Ze blijft leuk!
Ik had laatst een leuke vacature in de mail van Agradi, was ook wel wat voor jou!

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:45

De hoefsmid is ook net geweest, dus de paarden staan er weer netje's bij. De hoeven waren hartstikke lang geworden. Gryffindor stond lekker te slapen toen de hoefsmid bezig was Dromen.
Ik denk dat ik vanavond maar ga rijden, want het stormt hier verschrikkelijk Verdrietig

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:52

snowdon schreef:
Ingrid, Sayla d'r manen zijn weer flink gegroeid lijkt het wel? Ze blijft leuk!
Ik had laatst een leuke vacature in de mail van Agradi, was ook wel wat voor jou!

Bloos thanks

Ja volgens mij zijn ze weer evenlang als voor ik er zo'n 10cm afgesneden had Nagelbijten / Gniffelen

Cool Ja die had ik ook gezien moet echt gaan schrijven Ja
en dit leek me ook wel wat (bedrijf zit dorp verderop Haha! ) http://www.agriholland.nl/vacaturebank/ ... l?id=16405

Bloos! Sharianne hier is het stralend weer Bloos jou paardjes dus ook weer mooie hoefjes Pling

Doei! ben naar Say en KWPNveulie bewonderen wat vanochtend geboren is Haha! schijnt enorm lange stelten te hebben Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door grid op 27-06-08 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:09

grid schreef:
Bloos! Sharianne hier is het stralend weer Bloos jou paardjes dus ook weer mooie hoefjes Pling

Bij ons waait het de hele dag al heel hard met af en toe regen,,