Ik zou ook niet gaan werken TK, inderdaad met infectie-gevaar, en tijdens het werk gaan er weer verbandjes loslaten, komen er beestjes bij.. Brrr
Ik kruip m'n nest in, morgenochtend weer werken Gelukkig maar een half dagje, 7.30-13. Maar wel met een collega die ik niet zo heel erg mag Dus dan is het nog best lang
sterkte berdien morgen, gelukkig is het maar een half dagje! guppekop: ik zal ook voor je duimen hoor.
ik vind wortel broek en skinny jeans iets heel anders. Skinny zit helemaal strak. En wortel broek zit strak bij de enkels en de rest is los. Loopt taps toe.
Ik heb net een rat doodgereden. Voelde wel dat ik iets raakte, maar ben gewoon doorgereden. op de terugweg heb ik gekeken wat het was. Een rat. Bah bah...
Ga lekker douchen en kruip mijn bed in. Heb de hele dag al hoofdpijn. Komt denk ik omdat ik mijn bril draag ipv lenzen. Heb ondanks de hoofdpijn wel heerlijk gereden. Ben nu hard aan het denken om mee te doen met die tinkerdag in Leusden.
thanks TK en Janet en Joyce janet, je hebt gelijk ja had er niet zo over nagedacht, floepte het er gewoon uit mooie foto joyce aaawhh blackstar!!! hmm.. hoofpijn en rijden is niet zo leuk nee, wel fijn dat je heerlijk hebt gereden!! TinkerdagLeusden is leuk moet je doen (ik wil iedereen in dit topic ontmoeten en voor mij is de dichtbijzijnde tinker evenement toch die op mijn eigen manege )
Evy, ik zou ook gewoon starten.. Gewoon zien waar het schip strand.. Als je overal een 6 rijd heb je alsnog genoeg punten.. Dus gewoon proberen..
Werkse morgen Berdien!
Ik heb net mijn ouders verrast.. 9 Maart mogen ze met ons mee naar Tarzan.. Mijn ouders wilden graag maar ontzagen het een beetje. Dus bij deze een verassing.. En ik vind het nou niet bepaald een straf om nog eens te gaan..
Nee, ze gaan wel mee.. Ze ontzagen het omdat het toch vrij duur is.. En ze kunnen het gewoon niet even tussendoor boeken, verder de afstand en mijn moeder die het toch wel ontziet omdat ze dan weet dat ze een paar dagen op bed moet liggen daarna.
Maar het probleem met mijn ouders is dat ze zich mede door die redenen allerlei leuke uitjes aan zich voorbij laten gaan. En daarom vond ik dat ik ze maar mee moest nemen..
haha okey leer hier toch een hoop nieuwe woorden!! leon heeft vaak moeilijke woorden, jij ook al mijn pa zit echt zo, welk huiswerk maak je nu weer? 'ontzagen'?
whahahah we hebben er hier nog nooooit van gehoort dus leuk nieuw woord
ik werk ook op de manege he? en daar komen mensen brabant, en een keer vroeg iemand van de bar, moeten jullie ook nog wat eten (wij zitten dan in de kantine ) zegt ze: 'nee bedene' zij (ook een echte amersfoorter) kijkt me aan zo van 'wat bedoelt die nou' ik zit ook zo, ik zo: watte-wat? zij, bedene en noemt nog een paar woorden, blijkt het zometeen te zijn achjah.. nieuw woord erbij
edit: ik werk dan wel bij haar he? dus echt erg was het niet, ze moest er zelf ook om lachen (2e edit was spelfout )
Laatst bijgewerkt door guppekop op 04-02-08 23:38, in het totaal 2 keer bewerkt