Jij hebt hem dus waarschijnlijk het eerst in huis.Mariel, ik duik de kasten in (niet nu, morgen ofzo). De bijlage zag er erg mooi uit! Ik hoop ook dat alles staat zoals het moet staan......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jij hebt hem dus waarschijnlijk het eerst in huis.
Iig

Hoop wel op de vrijdag vrij ofzo, dan heb ik voor thuis een lang weekend 

Maar heb eigenlijk best lekker gereden, de bak was op zich redelijk begaanbaar, maar in het midden zaten wel veel plassen die bevroren waren. Hierdoor kon ik eigenlijk enkel rondjes stappen en draven, galop durfde ik niet, vond het te onbetrouwbaar. Maar Amy is een leuk ding, je voelt met rijden dat ze eigenlijk heel soepel en goed kan lopen, maar het is een beetje weggezakt. Vond het iig leuk
Daarna nog even wezen theeleuten bij haar thuis, gezellig!

Als de kwpn'ers zo dominant blijven krijgen ze hn eigen stukje land straks. Het zijn ook ettertjes hoor.
Maar ik ben een meer lange relatie-persoon alhoewel daar de klad behoorlijk in zit....ook in korte relaties, haha.

:
voor d'r
Zou ook wel wat voor mij zijn , ben echt zo'n weg vind wonder

Is leuke winkel he? 
Shayla schreef:Bonte : Leuk idee van dat geknutsel , zal hier ook eens zoeken. Hoe moet je eigenlijk bij jou foto's bestellen ??![]()
lekker, dat gek doen
en wat is ze wit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga d'r om half 11 heen , want ze gaat nu voor het eerst naar buiten met Rapide erbij. De andere 2 paarden staat ze al jaren mee buiten maar Rapide is er pas sinds een maand of 2 , dus daar wil ik graag even bij zijn.
In d'r nek nog wel ja...De rest is hartstikke geel / bruin / groen en alle andere bekende kleuren die er normaal niet op horen
(ze zijn namelijk allemaal zo leuk)
Die maakt ze wonder boven wonder nooit zo vies , paar stro-tjes erin is meestal alles. Alleen het achterste plukkie (bij d'r schoft) was vandaag een beetje geel.

Volgens degene die hem verzorgen is "de tijd van moeten luisteren" nu voorbij. Maar soms denk ik bij mezelf , een beetje luisteren kan echt geen kwaad
Rapide doet dus lekker waar hij zelf zin in heeft.

)
: http://www.mijnalbum.nl/Foto=GS7VVSFR 
Een echte stinker is het !