Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn vriend had niets met paarden. Rarara wie me door weer en wind sleurt om de pony's te gaan knuffelen? Juist ja, haha.. Rijden is zijn ding zo niet. (Hij geraakte niet meer van Tinky af
Moet wel zeggen, mijn stijgbeugelriemen zijn te kort voor hem en elke cap die we in huis heben is te klein, dus moest direct zonder stijgbeugels en cap.. beetje onverantwoord misschien maar Tink zet gelukkig wel geen stap verkeerd.) 

Ik stond echter eerder aan de TREC piste en zag jullie toevallig in de verte binnenkomen als ik het goed heb. Dan maar een sorry dat ik niet zeker wist of het nu een Tinker was of niet 
Heb echt slecht geslapen maar kom.. straks dubbelendik waard. Moet echter nog wachten tot 17uur.

en ernaast mn oude, ff om te vergelijken
En ik wil al heel graag een veulen van hem en nu zie ik dat je ook nog in dit topic zit
Ook gefeliciteerd met je eigen zwangerschap!
dus nu hele intensieve zorg.. 2x per dag wond spoelen, 2x per dag metacam en 2x per dag antibiotica.. En gek genoeg laat ze alles toe!