Wat een mist! Ik wilde de bitloos van Barefoot kopen, maar hadden ze in de winkel alleen cognac. Nu gaan ze hem bestellen voor me en krijg ik een telefoontje wanneer hij binnen is . Ik wilde nl de bruin/zwarte.
Jij ging rijden vandaag toch Andrea met de trailer?
Ik wacht ook op een barefoot product, de stretch & breath singel. Owja en de kobo toch (e-reader).
Ben nu bij m'n ma haar vriend, ga vanmiddag naar huis om Jack te verzorgen (borstelen, stal en even een ritje er mee gaan maken) en ga dan s'avonds wss terug.
Ja leuk he dat wachten..ik hoorde dat het het hoofstel begin volgende week daar binnen is dus ik zal dan wel bericht krijgen. Ben nooit zo goed in het wachten haha.
Ik ben nu ook al bezig geweest voor de examens, ga straks wel even kijken of het te toen is in de piste. Wanneer begin jij met je examens kaat? Ik 6 december al.
Heb men huiswerk (alle taken die ik nog moest doen) nu gemaakt. Ga straks zien of al een samenvatting of toch al een deel voor toerisme te maken (heb ik pas het laatste als examen, maar het is echt super veel én mijn hoofdvak)
Morgen geven ze beter weer, dus dan wil ik met tink gaan rijden.
Morgen wordt het inderdaad wat beter, ik heb dit jaar echt enorm veel schrik voor anatomie dat is echt zo veel en daar was ik vorig jaar maar net voor door. Van sommige lichaamdelen ken ik nog niet eens de nederlandse naam en dan moeten wij de latijnse maar leren
Kaatastrof
Geplaatst: 24-11-12 15:44
Ik moet dus verscheidene toeristische bestemmingen kunnen, hoe het kusttoerisme in België is ontstaan, hoe je met een trein uur rooster werkt, enzovoort. En dat in de +110 pagina's die we moeten kennen
Voor de rest, ja, Bio, maar gaat over de zintuigen, dus is appeltje eitje en niet zo moeilijk. Geschiedenis valt ook dik mee. Wiskunde wordt een surprise.. (Oh, wat hou ik zo van je, Stelling van Pythagoras), Aardrijkskunde is gewoon blokken, maar we hebben 2uur studie voor we dat examen hebben, dus heb tijd zat. En ja, dan nog Frans (kan ook nog schrikken worden), Engels en uhm, denk dat dat het zo'n beetje is.. Oja Nederlands nog, dat valt ook dik mee.
Edit; Ben toegepaste economie nog vergeten. (is dus gewoon economie toegepast op het toerisme)
hier is het ook mistig en koud.ga zo eerst even grei van de zolder halen en dan naafr de paarden.zie wel welke ik kan poetsen vandaag.
_Clocloken_
Geplaatst: 24-11-12 16:31
Pff, wij gaan vandaag dan toch niet gaan rijden, het zijn precies modderbolletjes. Ze mogen dus straks op stal zodat ze morgen wel weer droog zijn voor te gaan rijden
Oh, economie heb ik ook nog moeten doen, ik heb eerst 4 jaar handel gevolgd en daarna ben ik overgestapt naar gezondheids- en welzijnswetenschappen dat boekhouden enz. was gewoon niets voor mij, ik ben veel liever onder de mensen
Ik heb 2 jaar moderne wetenschappen gedaan, met een A-attest geëindigd, maar had zo'n dilemma tussen humane wetenschappen en toerisme. Uiteindelijk dus vrijwillig naar tso gegaan en nu doe ik dus toerisme. Heb het me echt nog niet beklaagd, heb een super klas en de richting vind ik geweldig! Je mag het zeker niet onderschatten..
Economie vind ik ook echt zo verschrikkelijk saai Maar ach, valt niet te vermijden.
VandeMol
Geplaatst: 24-11-12 17:36
Hai dames , Heb weer even bijgelezen ... Ik had de paardjes gisteren al in de paddock gezet , want hoopte dat ik even zou kunnen hobbelen vandaag ! Gisteravond waren ze redelijk droog en heb ik er even de borstl overheen gehaald ... Vanochtend 8.15 uur zat ik al in de auto richting Almelo( inde mist die mij nog geen 50 meter zicht gaf ... ) , om de jongens voor dit weekend op te halen.... Woensdag de 28e komen ze na ruim 4 maand weer definiteef thuis... Het is een lastige , maar wel goede tijd geweest !
Bij thuiskomst snel wat gegeten en toen naar de intocht an Sinterklaas....
En daarna ben ik drollen gaan wippen uit de bak en heb ik onderstaande gedaan ... zo fijn was dit , had denk ik al met al , alweer 1 maand niet gereden ... Had geen zin om met zadel te gaan , dus lekker zonder erop ! Je kan aan de foto's wel zien dat ik geniet , hihihi
Niet de beste kwaliteit ! was toch iets schemerig en mistig( valt op de foto nog wel mee ,maar nu trekt het al weer dicht ) aan het worden al weer !
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 24-11-12 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is toch het belangrijkste, dat je de richting die je doet graag doet. En je zult helaas altijd een paar mindere vakken hebben
leuk dat je weer even op kaydee hebt kunnen rijden chantal
Lori
Geplaatst: 24-11-12 17:45
_Clocloken_ schreef:
Ik ben nu ook al bezig geweest voor de examens, ga straks wel even kijken of het te toen is in de piste. Wanneer begin jij met je examens kaat? Ik 6 december al.
Veel plezier met Jack vandaag Lor
Ik 5December
Dankje !
Lori
Geplaatst: 24-11-12 17:51
Ik ben van stw gegaan (15min van mijn huis) naar Avivo (iedere dag een uur in de trein) en vind het tot nu toe alles dubbel dik waard!
Ik doe de richting echt graag .
Ow ja terug van Jack, uitgemest (wat een blub). Hem wat proberen te borstelen (uur bezig geweest, maandag nog eens aan z'n buik werken.. daar kreeg ik de modder niet zo makkelijk weg en z'n manen en staart ook nog volgende week eens uit de vlechten halen)