goed idee van die foto's op de eerste pagina van het volgende topic!!! fijn dat de lijst weer is bijgewerkt.kan ik thuis ook weer alles aanvullen (heb een lijstje liggen bij de pc),we zitten al over de 30 mensen!!
Diaz
Geplaatst: 16-02-12 23:42
Eerder waren al geopperd als titel:
'de sentimentele dozen van het tinkertopic' en 'emo-afvallende-tinkermutsen'
Is zoiets leuk? (en dan pp net ff anders bijv.. en nog een leuk extra item of foto of quote ofzo bij.. dus bijv een foto die ik uitknip van een lievelingsdekje ofzo
Jeetje Karlijn, hoe krijg je het voor elkaar?!?!?! Dat is snel! Vind dit wel een heel leuk plan, maar vindt je dit ook nog leuk om dit voor 30+ deelnemers te maken?
Jess_vH
Geplaatst: 17-02-12 05:16
Becs schreef:
Okay, even eigenwijs geweest, ik heb Karlijn's lijst op alfabet gezet en aangevuld
Code
BOKTNAAM = NAAM (leeftijd) = TINKER(S) (leeftijd) ________________________________________________________________
Jess_vH = Jessica (29) = Gracey Presley Go Go
Hihi, ben inmiddels alweer 30 hahaha
Jess_vH
Geplaatst: 17-02-12 05:19
Oh en vind het wel leuk hoor een foto bij een nieuw topic
zal eff wat aanvullen in mijn profiel, kun je het er zo afhalen * jatten*
Jullie kletsen echt enorm snel zeg, kan het amper bijbenen. Overdag kan ik alleen op bokt via mijn telefoon, maar dat is met dit topic niet zo handig. Maar vanaf nu heb ik ook weer een PC om mee te doen, dus dat gaat vanaf nu beter
Welkom voor alle nieuwe meekletsers! En zag ik nu ook iemand zich afmelden? jammer, maar goed je kunt altijd terugkomen
Hier gaat alles zijn gangetje weer een beetje. Mijn nieuwe baan is aardig gewend nu, en ik ben een stuk minder moe aan het eind van de dag . Nu nog even de studie afronden, en dan zijn we helemaal klaar voor de grote mensen wereld. Elsa wordt trouwens over een maand alweer 2 , en dan woont ze hier alweer 1,5 jaar. Ze is momenteel erg onrustig (zowel qua groei als in gedrag), maar dat zal wel een puberfase(tje) zijn vrees ik. Nadeeltje is dat ze mijn andere veulen (KWPN) van 7 maand erin meetrekt, dus ze racen hier dagelijks samen door de wei, met een hoop gebok en gespring.
Lijkt me leuk idd om in de beginpost van iedereen een foto te zetten, dan weet je nog beter tegen wie je het eigenlijk hebt. Is het dan handig dat iedereen een foto naar Ellie stuurd? (ja toch Ellie, of bedoel je dat niet?)
Fijne dag iedereen, ik zal de beestjes even eten geven
@Diaz.........helemaal leuk, knap dat je dat zo kunt.
@ellie.........Dat ga ik ook doen, alle namen opschrijven en dan bij de pc houden, vind zo leuk om mee te lezen, maar het worden er steeds meer, hou het bijna niet meer bij.......pfffff
Leuk, ik mag dan ook voor het eerst in de OP van een topic, leuk leuk leuk. Is het geen idee op de geboorte datums te gebruiken in de lijst? Op die manier hoeven de leeftijden van de paarden en de mensen zelf (of bij de mensen zelf bijv alleen geboortejaar) niet steeds aangepast te worden in de lijst?!
Gisteren kwam er iemand bij mij thuis die t een beetej moeilijk had. We gingen toen ook maar ff naar dr paard. Spreek ik die staleigenaren en is die man degene geweest die Stafanja toen versleept heeft met de trekker om dr aan de weg te leggen (toen ze was overleden). Was wel weer ff heftig toch wel. En heb heeeeel naar gedroomd. Sloeg ook echt nergens op. Maar voel me daardoor wel beetje naar op het moment. :-( Maar goed, heb maar ff wat lekkers gehaald, det helpt me altijd wel * schaam *
@Tamadine......Heel herkenbaar hoor, als bij mij het onderwerp op mijn vorige paard komt, of ik word op die manier geconfronteerd met zijn overlijden dan heb ik het ook weer moeilijk. Soms droom ik dat ik een geweldige buitenrit met hem heb gemaakt, word dan s'morgens wakker en dan voelde die droom zo echt aan, kan ik ook hele dag door van slag zijn. Geniet lekker van je lekkers, en alsnog een fijne dag
Ik zal de lijst straks wel even aanpassen, dat gaat me namelijk niet lukken via mijn telefoon. Geboortedatum is inderdaad ook een idee. Voor degene die die erin willen, laat maar weten
Tamadine: lekker genieten van je lekkers en je er niet schuldig over voelen. Ik kan me voorstellen dat je door zo'n droom van streek kunt zijn.
Ik heb vandaag deze merrie gevonden op MP: http://link.marktplaats.nl/531809382 Die ziet er leuk uit en is geschikt voor beginners. Staat ook ver weg, maar ik krijg manlief wel zover dat hij meerijdt. Woont er toevallig iemand in de buurt van Urk?
Morgen komt er dus iemand naar Jack kijken en rijden. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het een leuke vrouw is en dat het klikt met Jack. Hij moet wel naar een goed huisje!!