maar ze zijn zo zacht en zo lief. Ze hebben echt een geweldig karakter, daardoor ben ik ook zo gek van ze.
daarin tegen ben ik ook helemaal weg van maine coons, Noorse boskatten en bengalen.
Ga zo maar weer eens klussen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Resi_lover schreef:Eline, wat moet jij voor HW doen?Topografie ofzo?
![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik HW moest doen op de basisschoolOf ik deed t toen gewoon niet
eefje03 schreef:
Resi_lover schreef:*Zucht*
Sintmaarten....
Net kwam er een groep van 10 kinderenwe hadden ze niet gehoord
Toen klopten ze op het raam
A_Pallieter schreef:Op het clusius hier ook al steekpartijen ( purmerend ) gaat lekker zeg weer een jonge van 16 naar het ziekenhuis... gaat lekker zeg!
mnkortleve schreef:

.
Chabo en Devynn weg, maar beiden krijgen ze een goed huis 
arme meid.
.

Redje
familie gaat voor hoor
met -10 gaan verharen 
krijg al de kriebels ervan als ik het lees
en witte Whiss

wat een poppetje zeg
heerlijk dier om te zien

vind ze er zo raar en eng uitzien 

Maarja er kwamen voornl grotere honden uit.... en nu wilden we toch voor een kleinere hond gaan.
)
(100 mtr lopen van oude pand...) Is wel een grote kamer
Het vergt wel veel van me .... in de zin dat ik me niet meer verveel en dus geen tijd meer heb voor bokt e.d. 

Echt Chantal
Triest...
Maar omdat hij best een beetje met de Aussie overeen kwam en ik de aussie toch nog leuker vind zijn we toch voor de Australian Shepherd gegaan

hoe is t met Nigel?
Zeurkous 

mis anouska echt nog steeds

Snowville 11-11-2009 schreef:Hallo allemaal!
Hier ook weinig tijd, ik hoor zo af en toe van Leon nog wel de nieuwtjes. Alhoewel de laatste dagen ook niet veel![]()
Ik druk met werk, extra werk en sinterklaas en Leon natuurlijk druk met werk en paarden.
Dus bijlezen komt er bij mij niet zoveel van!
Fijne avond iedereen!

Chanel_ schreef:Bedoelde wat Annique zei Lois

Allemansvriend is denk ik wel "handiger" dan een hond die mensen soms een beetje eng vind en niet geaait wilt worden...
Maar hij is wel iets vooruit gegaan, hij wordt nieuwschieriger naar vreemde mensen
Maar als mensen dan een poging doen tot over z'n kop aaien, dan is ie er meteen klaar mee en loopt ie weg
Dus... Als jullie Mambo ooit zien op een keuring niet over z'n kop aaien, dan vind ie je niet meer leuk
Hond met een gebruiksaanwijzing

Niet normaal hoe die honden doorgefokt zijn of verkeerd gefokt.