Bij jullie ook vies miezer weer? Hoop dat het zo even ophoud wilde even naar het dorp om wat spulletjes voor de vakantie te halen maar heb geen zin om door de regen te gaan...
Zal het eens bij de rijvereniging/ (oud) stalgenoten e.d. in de groep gooien of kunnen we er hier ook minimaal 15 verzamelen (die ook allemaal op dezelfde avond kunnen )
O hier komt nu juist het zonnetje er een beetje door en lucht wordt blauw, hele ochtend wel regen gehad
ik ga vanavond voor het eerst sinds een jaar of 4 ( denk zelfs langer) de stad in, winkelen Dit omdat het hoge noodzaak is en ik geen hele schoen meer kan vinden op een paar crocs na
haha dan worden sjakie en Bonette voor de 34 dagen gescand en Sofietje voor de 18 dagen hahaha (ja niet echt iets wonderlijks maar ben gewoon zenuwachtig zeker voor sofie )
grid
Geplaatst: 23-07-09 16:11
ga hier ook alleen net als jij als ik écht niks meer hebt en dan struin ik (met tegenzin) keer door Uden/ Eindhoven/ Nijmegen of Den Bosch en dan hoop ik iets te vinden ...
Oeh idd 18 dgn scan is wel spannend die daarna vind ik vaak minder spannend Say moet dan weer hengstig worden weet nog niet wat ik doe
Laatst bijgewerkt door grid op 23-07-09 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt