Suffolks vind ik ook leuk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was vrolijk aan het typen schiet mijn scherm alweer op zwart ...
doe t nu ff vlug uit mijn hoofd
da's niet zo mooi idd je moet echt eens naar de dokter gaan

http://www.mergellandschaap.nl

niet te moeilijk over doen
idd wat grit zegt je kunt beter later wat bijkopen dan teveel kopen wat dan vervolgens niet in huis past 
daar weten vrienden van ons (helaas) alles van
Ja soms gaat t allemaal ff wat makkelijker dan
gelukkig studeer je communicatie
Tom aan het snorkelen
en Vince houdt dus ook wel van water
da's pas na een paar meter kijk maar
(en t dus nog niet zó warm was
)

Truste!!
Heb er nog een tijdje bijgezeten. Darmpek is er af, heeft paar keer gedronken, laatste keer zonder mijn hulp. Toen de nageboorte gecontroleerd die mijn vader opgeraapt had. Getver, wat is dat toch een vies zooitje
Maar was iig heel. Navelstreng was ook mooi netjes afgebroken.
Zwart hoofd, oren en stukje van de nek. Brede witte bles met een zwarte kol. (hoe verzin je het?!) Witte benen, zwart op de voorbenen en boeg, zwart op de flanken. 'Geribbelde' vlek op de kont. Witte staart met zwarte kern. Men....
Als dit een merrie was geweest had het 100 % zeker gebleven.
Ik ben naar het voetbalveld gegaan waar mijn vriend moest voetballen. Hij kon nog lopen dus het viel mee. Noa was helemaal happy om weer buiten te mogen lopen. Normaal als je op wilt stappen in de bak, dan draait ze weg maar als ik buiten opstap blijft ze netjes staan. Wat erg grappig van haar is, dat als ik de manen en voorpluk losgooi, ze helemaal trots wordt. Ze loopt dan ook veel trotser dan dat de manen in vlechten zitten. Ijdele muts is het hihihi. Ze had het erg naar haar zin, lekker vlot doorlopen en af en toe een galopje op de terugweg (jaaaa ik mag naar huis idee) niks was eng behalve de sloot naast zich, veronderstel dat er een monster uitspringt. Er kan een vrachtwagen haar kont aanraken, dat boeit haar niet maar een stil landweggetje vindt ze maar niks. Ik heb dus heerlijk genoten, voornamelijk gestapt, maar heb nu wel pijn in mn kont, heupen en schouder. Rijden met bekkeninstabiliteit is niet altijd prettig en al helemaal niet 3 uur
Ach muts had het naar haar zin dat was het belangrijkste. Ze kwam terug, toen ging ze hinniken want ze was net op tijd voor de etenskar
Dus mooi uitgekiend.... Na wat wortelen, pavo koek lekker haar manen weer ingevlochten en mocht ze lekker uitrusten. Ze voelt zich nog zo lekker, is echt heel fijn om te zien.
) maar ik laat Noa sowieso daar bevallen en dan kijk ik weer verder hoe het loopt. Ze is daar zo gelukkig, dat ik niet veel zin heb om haar weer te vervoeren... dus even aankijken, lukt het niet dan kan ik altijd vervoeren. 
Ga gauw je topic tjekken!
Ga is kijken!