Lekker even laten gaan, nachtje over slapen en dan morgen er weer met een frisse blik naar kijken/lezen/ over denken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog even en je hebt vakantie, kan je lekker relaxen, uitrusten en gewoon bijtanken

Tsjék die manen! 

en die rijbroek daar is de geknapte rijbroek
maar het was een heerlijk kwartiertje zo
(ik geef gewoon een knuffel, wat moet ik anders zeggen?!
)
Jouw Flynn mag er ook zijn zeg... Mooi wordt 'ie en groot
Ach joh, met een trampoline spring je er zo op....
Dat is ieder voor zich... Over het algemeen vind ik de tinkies ook wel te dik. Lucy is ook te dik, maar het valt ook niet mee om haar in conditie te houden aangezien ze steeds een terugkerende hoest heeft. Maar ik let er wel op dat ze niet te tonnetje rond wordt. Luna heeft wel een buikje, maar is verder niet vet.

. Ik merk nog wel dat die Pfeiffer blijft hangen. Ik heb van de kinderarts een soort slaappillen meegekregen en dan gaat het wel, maar ik ben ze gister vergeten in te nemen.
Ik was zo druk met voetbal kijken!

laatste tijd weinig op internet 
en ONTZETTEND Bedankt voor de foto's
dacht 1st nog post uit rotterdam
maar toen ik het openmaakte
groepsfoto hangt al op kast
en LordJ +vurentoren ook
meer foto's spammen mag altijd
Lies zo'n my little pony had ik als verzorgpony lekker met wagen door het bos
vond Say's hoeven er steeds slechter uitzien
normaal hoeft smid pas na ca 12 weken te komen, maar nu toch maar laten kijken (maakte me nl al zorgen) maar nu bleken ze gewoon heel snel gegroeid te zijn en verder niks aan de hand
dus heeft ze meteen weer mooi gemaakt
en ben blij dat ik me daar dus geen zorgen over hoef te maken Smid vond der hoeven nog steeds super
en van de week ook nog gewoon lekker naar bos geweest en voor mijn gevoel de veerust nog nieteens echt nodig

Gelukkig was het loos alarm 
Hebbuh! 
succes en sterkte voor alles... 
vanaf ca 145-155 is mooi maatje
en kleiner is ook erg leuk
alleen zal ik er dan zelf niet op gaan rijden, maar voor de wagen of voor een kleiner/ fijner iemand of zo
Say is ca 1.55m
en kleine dol in de rondte
Travis geboren
in LOZ was ze veel gestroomlijnder
dus hoop dat ze dat figuurtje blijft houden tot volgende keuring en benieuwd wat men dan vindt/ zegt
hoe was t?!
, dus houden we het gewoon bij klein buikje

dat laatste ikzelf ook hoor, maarja moet nog wachten tot september.
*