[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:39

Lief he? Heb er nog wel veel meer, maar dat is weer zo'n Flynn overload *LOL*

Lekker even laten gaan, nachtje over slapen en dan morgen er weer met een frisse blik naar kijken/lezen/ over denken? Lachen Ach gut

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:42

Oh plaats maar hoor.. Vind ik leuk..

Mijn bui is een beetje samenloop van omstandigheden.. Beetje vanalles.. En dat merk ik aan mijn posts, zowel hier als elders, kan me niet goed of goed genoeg verwoorden en dan krijg ik daar weer reacties op die totaal niet slaan op wat ik bedoel.. En dat is best frusti..
Maar mijn excuses, kan er op t moment even niks aan doen.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:44

Ach gut Nog even en je hebt vakantie, kan je lekker relaxen, uitrusten en gewoon bijtanken Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:52

Ja.. Dat is zo.. Alleen niet alle dingen waaien over na een tijdje vakantie.. Die blijven helaas bij je zweven totdat het moment van gebeuren daar is.. Scheve mond
Maar.. De kleine dingetjes waar ik me druk over kan maken en mijn buien ook door komen zullen dan vast wel weg zijn.. Kunnen we toch weer een stukje vrolijker de wereld in kijken.. Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:53

Dan speciaal voor jou nog wat Flynnie foto's Ja Ach gut

Ghehehehe. Hij heeft nog zo'n lief plukje buikhaar hangen Lovers
Afbeelding
Mama Jessie waakte over ons Ja Lovers

Stippies aan de andere kant Cool
Afbeelding

Voet x voet Vork
Afbeelding

En als laatste even showen hoor.. Bloos Tsjék die manen! Kwijl
Afbeelding
Ik wil binnenkort een lief klein pennymeisje inhuren om 1x per week zijn manen en staart uit te pluizen Ja Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:57

LeukLeukLeuk.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:02

Je spreekt een beetje in raadselen Siet, maar veel succes ermee Lachen

Flynn is geen Flynnietje meer.. Maar hij blijft heerlijk hoor... Lovers

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:03

Lieffie he? Goed, hij ging daarna wel op mijn voet staan Clown en die rijbroek daar is de geknapte rijbroek Bloos maar het was een heerlijk kwartiertje zo Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 23:04

Ik spreek volgens sommige mensen altijd in raadsels.. Maar het zijn op het moment precies de woorden die ik er over kwijt wil. Later zal het een beter en een begripvoller verhaal worden..

Weltrusten..

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:04

truste meid

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:05

Trusten meis, slaap er even lekker een nachtje over. Fijn dromen over de mooie baby die Amy en Benson hebben gemaakt Ja Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 01:49

hallo allemaal

Ik ben momenteel niet (zoveel) aanwezig. Ik zit in de nacht (5) en de mama van een hele goede vriendin van mij is overleden.
A.s zaterdag is de crematie, zal wel heavy zijn denk ik.
Ik heb er in ieder geval veel last van ze was pas 53. Ze is gestorven aan een hartstilstand. Ze heeft enkele dagen in coma gelegen maar heeft het niet gered.
Mijn vriendin is er stuk van, maar ben zo ontzettend trots op haar. alles heeft ze geregeld en ze vangt haar vader ontzettend goed op. ik denk dat ze de klap later gaat krijgen.
we huilen en lachen en alles is zo vreemd nu. je kunt het je gewoon niet voorstellen heel onwerkelijk allemaal.

Balou gaan we zaterdag ook niet halen, ik moet gelijk uit de nacht door naar de crematie en ben blij als ik daarna mijn bed in kan (als slapen lukt) want s avonds moet ik weer de nacht in
maar goed, dan hebben jullie een ideetje waarom ik effe niet kom bokken.

@vuurtoren en lordJ: wil jullie en je stalgenoten nog veel sterkte wensen! pff jullie hebben ook een zware periode achter de kiezen op stal zeg (en nog). Sterkte!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 07:19

Sita: Ach gut (ik geef gewoon een knuffel, wat moet ik anders zeggen?! Knipoog )

TK: Zo, wat heftig zeg! Gecondoleerd! Dan zal je het op het moment ook wel zwaar hebben ja, heel veel sterkte!

Berdien: Ik vind Flynn echt WAUW! Die sokken en manen!!!!!!!! En zo stevig al!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:06

Gaaaap

Berdien.... Luna staat vastgeketend hier Haha! Jouw Flynn mag er ook zijn zeg... Mooi wordt 'ie en groot Haha! Ach joh, met een trampoline spring je er zo op.... Knipoog
Mooie foto's ook zeg....

Sita... laat je niet gek maken meis Ach gut

Discussie over te dik..... Clown Dat is ieder voor zich... Over het algemeen vind ik de tinkies ook wel te dik. Lucy is ook te dik, maar het valt ook niet mee om haar in conditie te houden aangezien ze steeds een terugkerende hoest heeft. Maar ik let er wel op dat ze niet te tonnetje rond wordt. Luna heeft wel een buikje, maar is verder niet vet.

Die schimmeltjes zijn mooi, maar gewoon giga afgetraind. Daar moet je van houden. Voor mij zelf hoeft dat ook weer niet zo. Ze mogen wel wat massa hebben.

TK... heftig meid! Houd je taai Ach gut

Onze my little pony is gisteren gearriveerd Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog een geschikt westernzadeltje ervoor zoeken Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:11

Hij is leuk Liesbeth, maar dat vind ik van Welshjes meestal!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 08:13

Goeiemorgen.. Lachen

TK, heel veel sterkte.. Ach gut

Gave pony Lies! Echt een mooi diertje!

Ga zo weer werken..

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:56

TK, heel veel sterkte met alles!!!

Lucy, wat een leuke pony!!! nog wel erg schoon haha!

Zo, vandaag een druk dagje, ga er gauw een begin in maken!

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 09:26

TK, sterkte ermee!

Lucy, stoer klein ding zeg Lachen

Ben net wakker Gaaaap. Ik merk nog wel dat die Pfeiffer blijft hangen. Ik heb van de kinderarts een soort slaappillen meegekregen en dan gaat het wel, maar ik ben ze gister vergeten in te nemen. Bloos Ik was zo druk met voetbal kijken! Clown
De hoefsmid komt ook zo om de hoeven weer even bij te werken.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 09:30

Morgen Doei!

snif had net een heel stuk getyped en toen klikte ik op verkeerde knopje Rolleyes

Ben nog niet helemaal bijgelezen Bloos laatste tijd weinig op internet Bloos!

Sita Ach gut en ONTZETTEND Bedankt voor de foto's Hyper! dacht 1st nog post uit rotterdam Blond maar toen ik het openmaakte Haha! groepsfoto hangt al op kast Cool

pff TK heavy Ach gut en LordJ +vurentoren ook Verdrietig Ach gut

Zie alweer erg leuke pics voorbij komen Cool meer foto's spammen mag altijd Haha!

oh Lovers Lies zo'n my little pony had ik als verzorgpony lekker met wagen door het bos Dromen

Gister voelde ik me ff behoorlijk dom/ pennymeisje Nagelbijten / Gniffelen vond Say's hoeven er steeds slechter uitzien Scheve mond normaal hoeft smid pas na ca 12 weken te komen, maar nu toch maar laten kijken (maakte me nl al zorgen) maar nu bleken ze gewoon heel snel gegroeid te zijn en verder niks aan de hand Bloos dus heeft ze meteen weer mooi gemaakt Pling Haha! en ben blij dat ik me daar dus geen zorgen over hoef te maken Smid vond der hoeven nog steeds super Sigaar

Verder gelukkig hier nog niet zoveel last van dazen ze kunnen nog gewoon op de "boswei" Cool en van de week ook nog gewoon lekker naar bos geweest en voor mijn gevoel de veerust nog nieteens echt nodig Dromen
Bij vriendins verzorgijsco is het al veel erger daar vlucht je het bos allang weer uit Ziek

Op werk begin je langzaamaan te merken dat vakantietijd eraan begint te komen, wij hebben pas in augustus vakantie dan is het meerendeel alweer terug Clown

Hoop vandaag tussendoor nog wat meer bij te kunnen lezen Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 11:06

Wauw gave Flynnie!
Sita Ach gut
Tk heftig Ach gut
Lucy, gaaf beestje! Hyper!
Grid Penny meisje, en geen last van de dazen, nou wij wel. Verschrikkelijk!
Tinkies te dik, tja, ze eten ook zo veel *LOL*

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 11:19

Als je lekker een boscrosser bent en gewoon recreatief rijdt. Wat maakt het dan uit als je tinker te dik is??! De ene tinker dient als grasmaaier en de ander wordt gereden. Er worden zoveel verschillende dingen met deze paarden gedaan, dus dan komen er al gauw grote verschillen qua uiterlijk. Ik kan onze paarden wel nóg meer voer gaan geven, maar dan komen ze niet aan omdat het er gelijk weer afgereden wordt. Ze hebben laatst 2 maanden stil gestaan en toen kwamen ze enorm aan. Het ligt er gewoon aan wat je met je paard allemaal doet en wat je doelen zijn.

(het is hier trouwens vreselijk aan het stormen!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 11:49

Euhm Sharianne, ben je nou bewust tegen de recreatieve ruiters hier in het topic aan het schoppen omdat je de reacties over het uiterlijk van jouw paarden niet leuk vind? Ik vind het eigenlijk nogal een rare opmerking om te zeggen dat als iemand een boscrosser is en recreatief rijdt, dat die paarden dan wel te dik mogen zijn en het niet erg is. Ook boscrossen en recreatief rijden, ís rijden. Wellicht kun je iets doen met de opmerkingen over het uiterlijk van je paarden, of je legt ze naast je neer omdat je het er niet mee eens bent. Maar om dan vervolgens de mensen aan te vallen die dat commentaar geven is niet bepaald tof. We zijn hier in het kletstopic allemaal begaan met onze paardjes.

Afbeelding
Dit is mijn merrie (de zwartbonte). 100 % recreatieve polder en strandcrosser. Wordt niet dressuurmatig gereden of getraind, maar ik zie daar toch zeker geen dikke buik aan.

Effe schrikken dus Grid van dr hoeven Ach gut Gelukkig was het loos alarm Haha!

Lies! Lovers Hebbuh! Haha!

TK Ach gut succes en sterkte voor alles...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:15

Zo te lezen heb ik alweer heel wat gemist...

Nog Welkom aan de diverse " nieuwelingen" Doei!

Amy dragend Go jij! Go jij!

Leon weet al naam voor kleine Haha!

Nigel klein valt toch wel mee Knipoog vanaf ca 145-155 is mooi maatje Cool en kleiner is ook erg leuk *LOL* alleen zal ik er dan zelf niet op gaan rijden, maar voor de wagen of voor een kleiner/ fijner iemand of zo Pling Say is ca 1.55m

Grr Kascha nog beetje apart en opdringering beetje wennen dus nog maar idd ze is nog jong en kan nog alle kanten op toch Knipoog

Annique en ma 3 ruinen mooi nieuw thuis OK dan! zag pas de huifbedden nog op tv ivm ROC leerlingen die er geld voor in aan het zamelen waren geweldig!!

Leonoor met Lynn aan de slag Haha! en kleine dol in de rondte Haha!

Luna prachtig gewassen en ontklit Pling Cool

Bubblegum moet der onderschrift nog aanpassen Clown Travis geboren Go jij! Go jij!

Kan niet oordelen over of NSvT liever schrale paarden ziet ben nog maar 1x naar Keuring geweest en dat was in Uden Knipoog
Vond Prada toen niet echt Mega dik of zo, maar ze had toch wel een behoorlijk rond lijf en vergeleken haar fijne benen en hoofdje leek haar romp dus idd wel te breed/ uit verhoudering Knipoog in LOZ was ze veel gestroomlijnder Haha! dus hoop dat ze dat figuurtje blijft houden tot volgende keuring en benieuwd wat men dan vindt/ zegt Cool

Joyce naar huis wezen kijken Sigaar hoe was t?!

Say wordt gelukkig niet snel dik en zeker op deze stal is het jaar rond ongeveer gelijk da's wel super fijn/ handig Ja
Wel heeft ze altijd een merrie/ ruwvoer buikje, maar heb dat eens wat strakker proberen te "trainen" maar dan valt ze in bij de flanken en dat vind ik dus helemaal niks , dus houden we het gewoon bij klein buikje Haha!

Dewi is echt mooi gestroomlijnd Cool

ja idd gelukkig loos alarm Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:20

Ik las de opmerking van Sharianne niet als aanvallend eigenlijk... ik ben het ook niet met haar eens, maar zo denkt ze nu eenmaal denk ik. Ze is ook nog jong en kan misschien alles nog niet goed relativeren.

Heb het idee dat veel dames hier wat in hun 'period' zitten... *LOL*
Of toe aan vakantie Clown dat laatste ikzelf ook hoor, maarja moet nog wachten tot september.

*kan hier geen foto's zien, maar zo te lezen is het een schatje Haha! *

Tk, sterkte!! Had je de kooi toevallig nog wel naar je ouders kunnen brengen of is dat er nu ook bij ingeschoten? (begrijpelijk indien dat het geval is)

grid ook weer eens! was je nou nog aan het rondkijken voor vacatures?

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:29

Ik bedoel het totaal niet aanvallend hoor!! Maar ik bedoel gewoon dat als je lekker met je paardje bezig bent en verder geen 'hoge doelen' hebt dat het niet uitmaakt of je paard groot, klein, dik of dun is.

Maya, tuurlijk is jouw paard niet dik, maar dat heb ik toch ook niet gezegt? Ik zeg alleen dat het gewoon niet uitmaakt. hoe je paard eruit ziet, als ze er maar goed uitzien
Laatst bijgewerkt door shar_ianne op 27-06-08 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt