Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Door dat teentje zit z'n nageltje ook echt continu ergens aanvast en moeten we hem dus erg vaak helpen om los te komen. In huis vind je dus overal haakjes
Verder is hij wel normaal en onwijs lief
Die gekke malloot apporteert zelfs...
en was er uiteindelijk nog maar 1 over. Doolittle.... Hij heeft nog lange tijd een hangbuikje gehad, maar is nu aardig bijgetrokken 
En als ik de verhalen moest geloven kreeg ze ook amper aandacht en brak ze veeltallig uit om vervolgens amper gevangen te kunnen worden. Mja, ze was niet duur... dus gekocht. 
Dus ik wilde haar aan het touwtje even eruit, daar deinsde die mensen ook al voor terug
Ik eigenwijs, dus Chayenne aan het touwtje uit de stal gelokt... meelopen kende ze dus blijkbaar niet. Eenmaal eruit, was het enige wat ze deed stresserig om mij heen rennen, ze wilde echt alle kanten op. Ik smolt 
En helaas nog altijd probleemhoeven.
*slik* En toch nooit spijt gehad!timokyana schreef:![]()
![]()
illegaal berichtje hier tussen door, maar ik moet t kwijt
MIJN NIEUWE ZADEL IS KLAAR![]()
![]()
ben zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet! En lekker weer met kyaan rijden jihaa!
Binnen nu en weken moet ik hem hebben,dan komen er foto's

again 

We zijn moe..

Pffftttt.... ik schrok me net rot, ben alleen thuis, hoor ik aan de andere kant van het huis ineens een enorm gerommel en gestommel, daar is het stikdonker (ons huis waren vroeger twee huizen)dus ik durfde bijna niet te gaan kijken. Heb Noah, bouvier meegenomen, en de kachelpook!
Was echt een beetje bang, dacht er moet iemand zijn, anders hoor ik dit lawaai niet. Ik woon ook erg achteraf, dus gekeken, had de poes het drinkbakje van de trap naar beneden geduwd. Tjee... opluchting!

Afijn.. Morgen weer vrolijk verder, kom al helemaal in de Sinterklaassfeer! 

Daar ken ik de geluiden tenminste, en ik zit daar lekker veilig. Je merkt toch iedereen van heinde en verre aankomen. (itt hier)
Bevalt de werksfeer nog steeds?

PingPing!
), dus nog even wachten!
goede s avonds.