Leon au... klikt als pijnlijk schop ...
Ennuh dat knie op slot hebben best veel jonge paarden zeker als ze hard groeien
en dus idd ook wat DA zegt als ze veel op stal staan. Veel lopen/ buiten en over de groei heen zijn dan is het 99% vd tijd uit zichzelf "genezen"
Je hebt haar nog niet zo lang en nu staat ze lekker buiten en ga je er ook regelmatig mee wandelen dus komt goed
en aan je omschrijving te horen zit het nog niet helemaal "op slot" dan hebben ze echt zo'n stijf been naar achter wat niet mee wil als ze aan lopen en moeten ze dit extra naar achter uitrekken en dan ineens KRAK BONS schiet het goed met best veel herrie
dat is echt minder om te horen/ zien maar ze schijnen er vaak zelf niet zo van onder de indruk te zijn --> weinig reactie in bv "gezichts"uitdrukking
Tinker van Tricky1 (veulen van Meabel Abby hier op bokt
) had dat toen ze 3 was ook ineens toen ze door slecht weer veel binnen bleef en dus volop groeide... verhuizing naar stal waar ze 24/7 buiten bleef en verder kon zij dus wel al aan de gang met training en heeft het zich uiteindelijk vanzelf opgelost
en dat heb ik al bij diverse paarden gezien 
Trainen kun je nog niet echt maar bv bergjes lopen is ook erg goed weet niet of je daar mogelijkheid toe hebt?! Op helling (naar boven en beneden) keer stilstaan en weer aanlopen helpt de spieren achter sterk maken 
Je hebt haar nog niet zo lang
dus geduldig verder werken aan vertrouwen en aan benen mogen komen enz enz dan komt dat helemaal goed
is bij Say ook gelukt dus lukt JOU ook
Janeeba in drafje achter mams
jessie ook al aan t harsen --> vind persoonlijk uier er nog vrij "leeg" uitzien
maarja soms loopt t pas vol bij geboorte
Sita en Amy 2e bij spring(oefen) wedstrijd
wel balen dat ze weer zo raar deed op stal
Pradaatje leuke tattoo haha je ziet er niet helemaal happy uit op foto
kan geloof ik nu het tinkerdorp alweer niet gaan volgen want heb er denk te weinig tijd voor
Hier hadden ze mega regen en onweer voorspeld en het is hier gewoon droog met zonnetje en lekker windje
waren stukje bos ingegaan maar toen toch maar richting landweggetjes gegaan want we werden achtervolgd
nog ff kijken of de starttijden voor volgende week al bekend zijn en dan vriendlief wakkermaken en wat eten
enzo 
Gister feestje gehad dus vriend ligt nog uitgeteld
ik heb er alweer een halve dag opzitten
... tja paarden hè