[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:52

welterusten Berdien!

Ik ga Ziggy even longeren. Door al die regen van de laatste dagen had hij 2 daagjes vrij. Dus hij mag wel weer eens aan de bak

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:08

Het regent.. Het regent.. Muziek!
Ik verveel me.. Zij zijn groot en ik is klein!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:09

Ach gut Leon au... klikt als pijnlijk schop ...

Ennuh dat knie op slot hebben best veel jonge paarden zeker als ze hard groeien *LOL* en dus idd ook wat DA zegt als ze veel op stal staan. Veel lopen/ buiten en over de groei heen zijn dan is het 99% vd tijd uit zichzelf "genezen" Ja

Je hebt haar nog niet zo lang en nu staat ze lekker buiten en ga je er ook regelmatig mee wandelen dus komt goed Knipoog en aan je omschrijving te horen zit het nog niet helemaal "op slot" dan hebben ze echt zo'n stijf been naar achter wat niet mee wil als ze aan lopen en moeten ze dit extra naar achter uitrekken en dan ineens KRAK BONS schiet het goed met best veel herrie Scheve mond dat is echt minder om te horen/ zien maar ze schijnen er vaak zelf niet zo van onder de indruk te zijn --> weinig reactie in bv "gezichts"uitdrukking Knipoog

Tinker van Tricky1 (veulen van Meabel Abby hier op bokt Knipoog ) had dat toen ze 3 was ook ineens toen ze door slecht weer veel binnen bleef en dus volop groeide... verhuizing naar stal waar ze 24/7 buiten bleef en verder kon zij dus wel al aan de gang met training en heeft het zich uiteindelijk vanzelf opgelost Ja en dat heb ik al bij diverse paarden gezien *LOL*

Trainen kun je nog niet echt maar bv bergjes lopen is ook erg goed weet niet of je daar mogelijkheid toe hebt?! Op helling (naar boven en beneden) keer stilstaan en weer aanlopen helpt de spieren achter sterk maken Ja

Je hebt haar nog niet zo lang Knipoog dus geduldig verder werken aan vertrouwen en aan benen mogen komen enz enz dan komt dat helemaal goed OK dan! is bij Say ook gelukt dus lukt JOU ook Knipoog

Cool Janeeba in drafje achter mams

Nagelbijten / Gniffelen jessie ook al aan t harsen --> vind persoonlijk uier er nog vrij "leeg" uitzien Bloos maarja soms loopt t pas vol bij geboorte Knipoog

OK dan! Sita en Amy 2e bij spring(oefen) wedstrijd Rock-on, dudes! wel balen dat ze weer zo raar deed op stal Scheve mond

Cool Pradaatje leuke tattoo haha je ziet er niet helemaal happy uit op foto Nagelbijten / Gniffelen

Bloos kan geloof ik nu het tinkerdorp alweer niet gaan volgen want heb er denk te weinig tijd voor Bloos

Hier hadden ze mega regen en onweer voorspeld en het is hier gewoon droog met zonnetje en lekker windje Clown Dromen waren stukje bos ingegaan maar toen toch maar richting landweggetjes gegaan want we werden achtervolgd Bloos Nagelbijten / Gniffelen Whoosh!

Doei! nog ff kijken of de starttijden voor volgende week al bekend zijn en dan vriendlief wakkermaken en wat eten Vork enzo Doei!

Gister feestje gehad dus vriend ligt nog uitgeteld Nagelbijten / Gniffelen ik heb er alweer een halve dag opzitten Nagelbijten / Gniffelen ... tja paarden hè Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:26

Uier is ook nog lang niet vol hoor! Ben ik helemaal met je eens. Maar goed, ik zie wel hoe ze zich ontwikkeld, ga vanavond wel weer loeren.

Ik ben dus toch niet gaan slapen Bloos moest wat dingen hier bij lezen en afhandelen enzo Ja

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:57

Goedemiddag hier ,
Hopelijk blijft het wat droog vandaag wilde vanavond met Timo aan de slag Knipoog
Wisky: gave foto, wel balen van die hond,Wat is arond toch braaf dan!
Prada: erg aparte tatoo, deed het niet pijn? En gesprongen, ben benieuwd naar het filmpje.
Amy in de soda, gelukkig valt het allemaal mee en shania, krijgt keurige opvoeding zo te horen.Hoe is het met haar hormoontjes?
Grrr: Hoe is het nu met de kleine banbay? En toekomstige mams mirte? Nog steeds alles ok?
Berdie: spannende tijden voor jou en jes. Ik droomde er ook zo vaak over, je bent er toch heel veel mee bezig!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:30

TK: Met Banbay gaat het heel goed, gaat echt vrolijk door het leven! Geniet er erg van om hem op te zien groeien! Twee dingen moeten nog goed komen met hem: navelbreukje (twijfel erg om hem toch te laten opereren binnenkort, maar volgens veearts is er nog kans dat het wegtrekt), en zijn achterbenen komen soms wat vreemd mee. Hij heeft hier totaal geen last van, maar het is niet helemaal hoe het zijn moet. Ook dit moet hij overgroeien volgens veearts. Verder is hij nog steeds supermakkelijk en lief.
En Mirthe.... ach, blijft een eigenwijze lompe lieve vreetzak! Ziet er supergoed uit op het moment, dus hier alles goed!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:39

Zo.. Ik ben tóch een middagje naar de kermis geweest..
Lekker ouderwets samen met mijn moeder.. Clown veel bekenden gezien oa oud klas en schoolgenootjes enzo, alleen ze vonden mij onbekend, maar na wat praten wisten ze het weer. Leuk om ze weer eens te zien.
Tante nog tegengekomen met een deel van haar kinderen en kleinkinderen. Nog met mijn grote nicht in dat nieuwe ding gezeten en ook dat was geslaagd.. *LOL* Heb weer een nieuwe verslaving.. Vork
Verder mijn grijpverslaving doorgezet.. Vorig jaar had ik een mega 1 meter hoge playboybunny en nu een megagrote koe.. Clown

Oh ja.. Shania dr hormoontjes..
Vandaag was de eerste dag dat ze niet toonde naar de andere paarden. Nog wel met dr staart zwaaien en miepen. Maar niet meer knipogen of piesen.. Go jij! Go jij!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:04

Ow, wat ben ik soms toch een penny *grinnik*

Vandaag met Sheek in de regen gereden. Was een gevalletje van "Joehoe! Hoepla! Beentjes in de lucht!" We waren al een tijdje niet buiten geweest, en ik kon mijn cap niet vinden. Toch maar gewoon gegaan (muts die ik ben). De halve rit heb ik dus aan de knop gehangen, bij elke "AAAH! Een KOE!" actie zweette ik peentjes, hahaha! Sheek is nogal van het lomp en onbenullig namelijk... Gelukkig ging het allemaal goed, wat zijn Tinkers toch geweldig! Gek doen en toch je ruiter in acht nemen! Tong uitsteken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:05

Ik ga nu eerst even eten koken, maar heb goed nieuws over Chayenne .... ze loopt alsof er niets aan de hand was! Ze krijgt vanavond een eigen topic Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:15

Goede avond!

snowdon: goed nieuws! Gelukkig maar.
sita: is toch leuk af en toe een goede ouderwetse kermis middag. en wat fijn dat shania de henstigheid vandaag niet zo erg toonde!

Ik ben vanmiddag nog even langs het baby broertje van Ziggy geweest. De beentjes zijn al aardig bij getrokken maar nog steeds niet helemaal oke. Zijn hakken raken elkaar bijna aal met lopen. Dus x pootjes zeg maar. Ik weet niet of dat wel helemaal goed komt. Maar het ziet er wel naar uit dat hij helemaal zwart blijft.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:17

Oh Leon wat fijn zeg! Ik ben benieuwd naar haar topic!

Jammer dat de beenstand zou blijft waarschijnlijk Janet. Maar gelukkig dat het al veel was bijgetrokken! Hoe oud is hij nou? Want in de grote groeispurt kan er nog veel bijtrekken natuulijk.. Lachen

Trouwens Shania is ook een koehakkige..
Schijnt dat dat later goede springers worden omdat ze meer kracht op de sprongevrichten kunnen zetten.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:19

Als ik het goed heb is hij nu een week 4
Maar weet het niet zeker.

Misschien een hele rare vraag, ik schaam mij een beetje Bloos , maar hie ziet de piemel van een veulen er normaal uit? Hoort het er als een soort slap ballontje uit te zien? Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:36

Clown

Haha..Ja dat hoort.. Tong uitsteken
Bij Louca, 2.5 maand ongeveer, is dat ook nog steeds zo geloof ik..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:38

Ik had er eigenlijk nog nooit op gelet totdat ik het vanmiddag zag. Wilco en ik keken elkaar aan, een beetje verbaasd, "hoort dat zo??"

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:38

Clown Ja dus.. Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:40

Wilco vond het maar sneu voor hem, hij vond het niet echt mannelijk en stoer Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:42

Ach.. Toen Wilco 4 weken was was hij vast ook nog niet mannelijk en stoer.. Vork Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:45

haha had ik ook al tegen hem gezegd. Maar hij zegt van niet.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:46

Hihi.. Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:51

mannen....

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:52

Tsja.. Zeg maar niks.. Tong uitsteken
Zeuren die mannen van jullie ook wel eens. Sinds 2 dagen is Hotze weer zo aan het zeuren.. Pff.. Echt zó irritant..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:59

Soms ben ik wel heel erg blij dat hij loonwerker is. DAn heb je gewoon geen tijd om ruzie te maken en niet zo veel zeur momenten.
Maar hij heeft het inderdaad wel eens.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:08

Bij Hotze is het áltijd als hij binnenkort weer komt..
Hij komt dus Vrijdag weer en hij begint een week van te voren zo te zeuren over vanalles, niet eens ruzie maken ofzo, maar gewoon echt zeuren.. 50 berichtjes per dag sturen enzo..

En daar word ik zoooo moe van.. Ik weet na 2 keer ook wel dat ie me mist. En iedere keer weer doet hij het, dat verpest echt mijn zin er in dat hij dan weer komt..

Ik moet ook heel eerlijk zijn dat ik blij ben dat ik Hotze nog niet dag in dag uit bij me heb.. Ik geloof dat ik daar nog niet aan toe ben.. Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:13

Lijkt mij inderdaad ook heel erg vervelend. Maar ook wel weer schattig.
Het kan ook wel helemaal anders zijn als jullie elkaar elke dag wel in de buurt zouden hebben.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:13

ziggy_janet schreef:
mannen....

Huilen Hamer