Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SuperRoos schreef:indezz, die tink zou ik dus zo kopen aan de hand van alleen die foto, damnhaha
,

Pellie schreef:grid, ik ben erg lui... :mrgreen:
en bladeren in water zijn ook niet bevorderlijk
en idd een tinkerkluppie kan je goed helpen met ritjes 
dus geen picturesmile hier)
dan ga ik ff iemand aanpraten die hem voor mij moet kopen en hem aan mij moet geven
haha
zal nu ook ff voor dr opkomen idd met dr mandje
Citaat:Owww, kijk eens wat een mooie foto op de weblog van Cheveyo, de bovenste!!!
Citaat:wil je trouwens weer mijn kerstkaarten hebben voor je moeder??
Wilde hier ook al een oproep doen voor degene die naar de hengstenkeuring komen de 14e.
Baileys schreef:Te laat, Mariel!!!
Heb ze al weggedonderd....

hahaPellie schreef:wat doen de daarmee dan?
van jullie complimentjes op die ene foto op mijn weblog, tssss.
. Hij is weer helemaal bij de pinken, de penis gaat de goede kant op (
)en hij was lekker scherp op de hulpen. Het ziet er echt zo makkelijk uit met die lange lijnen, hup links, hup rechts, stap, draf.
, ehum oke wow stoer!
haha. Kit is goed om het mee te leren want als je het niet goed doet dan doet hij het ook niet }> , de grapjas. Angelique heeft het heel mooi op film staan, ook zijn gevoeligheid bij het loswerken.
.
eerst op het zadel en dan pas gaan ze verder.
....zaterdag maar een sebacilkuur geven.
,kwam 1 keer heeeeel hard bokkend op het hek voor mij af...brrr zou te laat zijn geweest om opzij te springen hihi. De rust was wedergekeerd en de trainer ging er op, inclusief een minirondje buiten op het betonnen erf onder het zadel. Nadat hij klaar was met rijden mocht Angelique er even op als ze een cap op zou doen. Echt gaaf zeg! Het paardje was helemaal onder de indruk van het uitstapje naar de buitenlucht dat hij eigenlijk op was. Het stappen en draven ging nog redelijk maar toen ik er daarna ook nog even op mocht was het kwartje echt op en had hij bedacht dat ik de sch*t kon krijgen, ik kon hem niet eens met 2 handen aan een kant met zijn hoofd opzij krijgen hahaha, laat maar prettige wedstrijd, braaf paard, goed je best gedaan, ik heb je stuurwerk genoeg verprutst hihi. 
. Vasthi schreef:Mariel, zijn kaarten van vorige jaren ook goed? Ik bewaar kaarten eigenlijk altijd, terwijl ik er nooit iets mee doe. Als je moeder ze kan gebruiken van voor 2005 dan ga ik eens goed zoeken in de kasten.
Mogen ook andere kaarten zijn hoor. Verjaardag enz.Citaat:Chev, Silas en Wenk, inpakken van de Batties hoeft niet meer! Mijn lieve moeder is vorige week al goed bezig geweest en vandaag hebben we de bijlagen er snel samen bijgedaan zodat de zending om 5 uur naar het postkantoor kon. Nu maar hopen dat ze nog voor de jaarwisseling bij iedereen zijn.....
Volgende keer hoop ik dat ik weer op jullie kan rekenen!!!!!