Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Shelly21 schreef:
Gave foto!
Oh als ik jullie foto's en verhalen zo voorbij zie komen mis ik het rijden zo! Of eigenlijk gewoon het bezig zijn de paarden al. Nog een paar maand dan mag ik hopelijk weer
[ [url=m/QJOpvg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZICiok.jpg]Afbeelding[/url] ]
cp112 schreef:Shelly21 schreef:
Gave foto!
Oh als ik jullie foto's en verhalen zo voorbij zie komen mis ik het rijden zo! Of eigenlijk gewoon het bezig zijn de paarden al. Nog een paar maand dan mag ik hopelijk weer
Shelly21 schreef:cp112 schreef:
Gave foto!
Wat heb je gehad dan? (als ik vragen mag)
Jackytje schreef:Echt een prachtige merrie heb je daar, Michelle! Nogmaals, welkom!
Stoere foto van jullie, Shelly. Heb jullie nog aan het werk gezien op Horse Event. Doen jullie goed! (Heb nog de discussie met mijn vader staan voeren of het nu een Tinker was of niet)
Ben ook wel benieuwd naar hoe het rijden ging met Bones!
Ah Chantal, voor je het weet ben je weer back on track. Noedel is idd zo gaaf!
Fijn dat het lange lijnen met Storm goed ging, Jane. Klinkt goed. Hopelijk geniet Storm van de Osteo.
Lori schreef:@Chantal, nog even en dan je beebs.
@Chimello, Het waaide inderdaad echt hard op een gegeven moment. Hadden hele tijd de wind tegen ons gezicht.
Nou hier is zusje op Finn gegaan, was 2 maanden terug de vorige keer. Nu had ze teugeltjes en de kaptoom dus geoefend op reactie op been (Finn is niet echt doorgeleerd) en op stoppen met haar teugeltjes en stem zonder er voor veel tussen te komen. In het begin snapte die er helemaal niks van maar het begon al te komen naar het einde toe ze heeft hem ook zelf in draf gekregen en zat netjes in het tempo niet slecht voor een smurf van 5 jaar.
[ [url=m/fFtTRr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UhhXtQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shelly21 schreef:Jackytje schreef:Stoere foto van jullie, Shelly. Heb jullie nog aan het werk gezien op Horse Event. Doen jullie goed! (Heb nog de discussie met mijn vader staan voeren of het nu een Tinker was of niet)
Hey wat grappig, ja dat is ie zeker. Je vader dacht van niet?
Shelly21 schreef:Jackytje schreef:
Hey wat grappig, ja dat is ie zeker. Je vader dacht van niet?
Ik dacht dat ik diegene was die 'm niet geloofde. Was ook wat moeilijk vanop een afstandje, was er namelijk om naar de TREC demo te kijken. Ik zag geen sokken dus meestal denk ik dan van, hmm misschien toch niet? Tenzij sokjes zijn afgeschoren natuurlijk.
Hé, wat balen Sherynn, volgende keer beter hé. Goede beslissing.
Zag de foto's al op FB Lor, so cute