Joyce... je rent er weer voor weg... Alsnog bellen of naar je apotheek bellen voor een herhalingsrecept! Anders is het dalijk in het weekend weer kommer en kwel, dat wil je ook niet
Ik ren er niet voor weg hoor. Uit ervaring heb ik geleerd, dat je smiddags kan bellen, maar dat je dan toch niet meer geholpen word. Het spreek uur is namelijk van 8 tot 9, en daarna heb je pech. En ik kan niet zomaar de apotheek bellen voor herhalingsrecept, want ik weet niet eens of ik ze nog wel moet nemen, of ik iets anders moet hebben.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 29-01-10 13:02
Ik vind dat je het allicht kunt proberen, niet geschoten altijd mis. Ik zou alleen niet zeggen dat je geen tijd had om te bellen omdat je moest rijden, hou het er op dat je je verslapen hebt ofzo. En gewoon rustig uitleggen dat je zo het weekend niet in wil. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd
visjes, championen, en zinkende schepen. ow en het wachtwoord voor het volgende topic
en ik lees dat er hier mensen zijn die wel paarden durven in te rijden (beleren durf ik wel mits het een lief paard is, maar ga er niet voor het eerst opzitten, ben ik veelste zenwachtig voor. bij vidar heb ik tessa en pim gebruikt (pim was wel makkelijk, deed precies wat ik zei, en tessa trouwens ook)
gefeliciteerd grit met carlo!!
beterschap voor de zieken.
suc6 vandaag lucy
en banbay weer bijna thuis!
gwyn gaat alleen voor de tv zitten, met zn rug naar het beeld
vies weer he, van die miezer regen. en pim was vandaag met papa mee en het was overal erg glad. ik zit mooi binnen, kan ik mooi even op de grote computer nu pim er niet is staan al mn foto's op zo nog wel even een wasje strijken en stofzuigen. heb net al worstenbroodjes en saucijzenbroodjes gehaald voor morgen