zo, voor het eerst alleen met Odinn op pad. alles was heeel eng en spannend, markeringen op de weg, paaltjes, brievenbussen, vuilnisbakken. hij kent dat ook nog helemaal niet. Maar hij was heel braaf, ging stilstaan als hij het echt heel eng vond. De terug weg heb ik getolt. gaat veel beter, dan is hij aan het opletten waar hij zn benen zet ipv op de omgeving knappe Odinn. Ben naar de ponyclub (buiten terrein) gereden, heb daar wat rondjes door de (veelste zware op dit moment voor Odinn) bak gereden.
Wat een heerlijke veulenfoto's van Guusje!! Best jammer dat ik die niet heb van Boncho! Zou wel willen weten hoe hij er toen uit zag!
Ik ben vandaag weer naar de bedrijfsarts geweest en mag weer uit gaan breiden met werken!! Yes!! in de week van 14 december hoop ik eindelijk weer helemaal aan de slag te zijn! Dan heeft het ook wel lang genoeg geduurd! Vanaf april al! Nu dus zo'n 7 maanden! Ben al wel een poosje weer aan het werk hoor....
Ook even lekker de stad in geweest (Amersfoort) 2 leuke vestjes en 2 basic shirts gekocht! En een super gaaf setje van Marlies Dekkers! Een lekker dagje gehad dus! nu even de wc en badkamer schoonmaken en dan zal Johan zo wel thuis komen! En morgen?? Morgen gaan we heerlijk een weekend weg!
Heerlijke foto's weer van Mambo!! Wat is het toch een heerlijk beest om te zien zeg!! We moeten ook maar eens meeten met wat honden. (Hebben we het volgens mij weleens over gehad.)
grid
Geplaatst: 12-11-09 17:27
Goedemiddag live vanaf johns nieuwe tel en zoals je ziet kan met touchscreen gewoon ook smilies aanklikken maar wel nog ff wennen met typen Dus kap er maar weer mee tot vanavond misschien
Resi_lover
Geplaatst: 12-11-09 17:45
Haha, inderdaad Carola We moeten inderdaad snel een hondenmeeting regelen Jullie kunnen ook hierheen komen, met alle honden naar het strand
Heey, Grid
Vasthi
Geplaatst: 12-11-09 17:47
IPhone Grid? Dat is heel erg wennen in het begin! Mailen doe ik er maar weinig mee.
Mambo is geweldig!
Goed nieuws Boncho! En nog een MD setje ook.......
Knappe Odinn!
Guusje is een mooie merrie geworden!! Er moeten trouwens in heel soest duizenden foto's van haar zijn. Alle kindjes wilden dat leuke veulentje van de kinderboerderij natuurlijk op de foto. PB even je mailadres dan stuur ik je mijn plaatjes door.
Julian vond die ochtend de speeltoestellen veel leuker dan veulen Guusje Klein moppie van 2 daar. Inmiddels al weer een grote jongen van 6 jaar.
Carola naar de bedrijfsarts geweest en mag weer meer werken!!!
Leuk zeg draakje!
Mambo
Net na het werk even langs de Jumper geweest, een leuk poezenmandje gekocht, en een mini klim/krabpaaltje en een bling bling bandje voor Henkie. Daarna naar de action, even rond neuzen. En hebn daar nog een heel leuk krijtbordje gekocht met 2 tegeltjes van kippen bovenin.
ik ben marktplaats aan het afstruinen naar poezen die een plekje zoeken. in het asiel zaten hele leuke katten,maar het was wel raar geregeld daar. en ben wel benieuwt wat voor katten er een nieuw plekje zoeken, al die lieve snoetjes, snap niet dat mensen er voor kunnen kiezen hun kat de deur uit te doen..
Grit
Geplaatst: 12-11-09 18:53
Wat een mooi dingske die Guusje Julian trouwens ook
Klinkt goed allemaal Carola Marlies Dekkers is aan mij niet besteed, geef mij maar mijn sloggi hipster
Lois nog lekker naar het strand geweest. Mooie foto's en je hebt een mooie jas
Stoer Maartje, alleen naar buiten geweest . En ze een beetje aan het werk zetten is de beste afleiding
Janet ook nog even geshopt en goed geslaagd. Henkie aan de bling bling
Ik heb bij het tuincentrum nog even een rieten mand gekocht voor mijn transportrek, Spoeky past erin En Vince even gelongeerd, dat vind hij echt geen bal aan. Het extra eten achteraf was dan wel weer leuk
Collega van Angela heeft naaktkatten. Maar ik mag niet gaan kijken van mijzelf. Want dan neem ik zo een naaktebabypoes mee.
Induna
Geplaatst: 12-11-09 19:08
Mm handig naaktkatten, heb je geen last van haren Las wel een tijdje terug in een krantje dat je die beestjes moet wassen, omdat het zweet bruin afgeeft op textiel.. Of het waar is weet ik niet hoor...(?)