[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 10:34

Goeiemorgen!
Het was gisteren ZOOOO gaaf :D

Ik heb nog een traantje gelaten hoor bij 'Kijk omhoog', heeft sinds die post van Bianca toch behoorlijk wat indruk op me gemaakt.

Janet, meid, zo was het niet bedoeld. Knuffel! :(:)

Leuke filmpjes van Leon gezien :D

Succes met werken iedereen, ik ga ook lesje geven, zelf rijden (proef oefenen met moeders 8-) ) en dan weer 3 lessen geven.

Fijne dag allemaal!

Pradaatje

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 10:37

:wave:
Mooi dat het leuk was Puck!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 10:42

Puck wat een kinderachtige brief zeg :oo Fijn te lezen dat je een leuke avond hebt gehad!

@ Leon nee geen foto gemaakt, maar dacht echt even dat jij binnen kwam lopen :') Leuke filmpjes :J

Joyce leuk gehad bij bollie en bollie :D

Mooie zin Lois :j

Petra lekker aan t meezingen :D

Veel plezier op de ermelose heide marleen!

Nee Janet jij moet gewoon blijven hor!!!!!!!!!!! Begrijp heel goed dat je het zo druk hebt, en ja dingetjes thuis gaan toch wel voor denk ik zo, maar we willen je allemaal niet weghebben! Je moet gewoon zelf beslissen hoe en wat je nu met je kostbare tijd doet LJ
Hihi sem naar de buren voor de konijnen :P, ben benieuwd naar je foto’s!!!

Good News about pal :D, leuk compliment gekregen!

Mirjam doe beetje rustig aan he LJ, gelukkig wel hele brave paardjes! Veel plezier op de fokveedag!

Vind je onderschrift zo ook heel erg leuk Dagmar :j Die vlindertjes heb ik niet gezien :P

:wave: Joyce

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:16

goedemorgen :)

leuk dat het zo leuk was puch :)

ik zit eraan te denken om een stuk paddock paradijs te maken in ons bosje achter
er zit een grote open plek in en 2 mooie bulten, maar dan moet ik we een stukje over ons loop pad maken, en dan worden ze wel viezer, nu staan ze op wit zand.. twijfel twijfel..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:16

Ik ga naar bol en bollie :wave:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:41

Goeie morgen allemaal! wat een activiteit alweer hier zeg :+

Heb beetje gemist wat je gister gedaan hebt puck.. maar was iig leuk dus :+

Veulen last van gas.. arm beest..

Ik heb vanmorgen toch nog ff kunnen rijden.. uiteidelijk half uurtje maar ging lekker. Het waaide erg hard maar daar gaf ze gelukkig niet zoveel om.. maar op gegeven moment reden de trekkers af en aan (mais oogsten) veel auto's (stal eigenaaresse jarig) en begon het nog harder te waaien.. nou toen werd ik zelf beetje zenuwachtig.. en dat voelde Thos weer.. dus maar gestopt.. gaan we woensdag wel weer goed doorrijden :D

Ga zo vriendin op halen om naar Pien te gaan! heerlijk weer ff lekker rondkeutelen daar :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:56

zo, ik heb even een plattegrondje gemaakt.
klopt niet helemaal, maar geeft een goed beeld.
Afbeelding
vooraan ons huis, daarvoor het zwembad, rechts ervoor het schuurtje.
daarachter de bak en links in de hoek de stal. het grijze zijn tegels (is inwerkelijkheid wat groter)
de bruine streep die achter de bak loopt is het paadje waar we over lopen.
het licht bruine vierkant het stuk van de kippen.
de groene rondjes zijn bomen (staan natuurlijk niet precies zo)
de 2 bruine ovalen zijn 2 bergen zand
het donker bruine vierkant daar ligt nu de mest
achter de paardenstal staan de pakken hooi (niet getekend)

Afbeelding
ik zat eraan te denken om het rood omlijnde stuk voor ze af te zetten.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:11

Ziet er goed uit maartje :j
Lekker gereden nathalie, wat een prachtige beestjes verzorg je toch :~

Gister liep clover trouwens dr stal in, alsof ze nog nooit anders had gedaan.. Pff :P

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:20

Pradaatje schreef:
Lana is idd echt een mooie naam :D

zo heet mijn BB,ik ben aan t bijlezen maar ben al een uur bezig,en dat van een dag niet bokken >;)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:44

gaaf hoor maartje.!! Vinden ze vast leuk.!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:51

over namen, ik vind Odinn en Avelyn te veel op elkaar lijken (als je het roept, eindigt alle twee om in)
en ik wil graag een verwijzing maken naar Raven, 1 van de tweeling van syl (avelyn is vernoemt naar Evan)

nou bedacht ik me dat Odin, de god, 2 raven heeft, Huginn en Muninn (spreek uit als Huging en Muging)
misschien ook wel grappig.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:57

Nou,ben eindelijk klaar met bijlezen,das nog een hele klus geweest.T probleem is dat ik de helft al weer vergeten ben.Alleen is blijven hangen dat Puck zich niet fijn voelde dus :(:) en Janet voor jou een hele grote :(:)

Ennuh buren..tja,ik woon in een blok van 5 huizen en ik zit op de hoek.Onze buren komen allemaal bij elkaar over de vloer met verjaardagen en tupperware party's ect.Dat is dus aan mij niet besteed,ik hou daar helemaal niet van.En dan zo'n buurman die ongevraagd dingen van je 'leent',ik vind dat nogal wat Janet.enge mensen.

Gisteren mijn verjaardag 'gevierd'.
Ik heb vanochtend besloten dat dat de laatste keer was.Mijn vader kon niet hij moest tennissen,dus hij zou vanavond komen.Nou stond hij vanochtend om half 10 al op de stoep.hij kwam nu een bakkie doe want vanavond kwam mijn tante(zus van mn moeder) langs en de dochter van zijn vriendin(jawel hij heeft tegenwoordig een vriendin) had problemen en hij had zo t gevoel dat hij zich in 2en(?) moest delen...dus ja dan kom je maar niet op de verjaardag van je dochter.En mijn schoonzusje was t ook vergeten want die was er ook niet.Ik vier t dus maar gewoon niet meer,heb er mn buik van vol.Ik wilde t ook niet vandaag vieren want mijn moeder was vandaag jarig geweest dus ben al erg emo. :r

Ik ga straks kijken naar Ilse die vandaag bij mn vriendin komt wonen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:59

Jeetje Inge :(:), snap dat je heel emotioneel bent, en dan al helemaal geen zin hebt in die familiegedoetjes! Ik vier m'n verjaardag ook niet meer.. Heb dr echt een hekel aan..

Geef Ilse een dikke knuffel van mij en dr dochter :) Staat ze nu ook in hellevoetsluis?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:27

Inge :(:)
Gaaf Maartje!

Net lekker even bij de paardjes geweest. Cheyenne kon dr stal niet in dus dr stond wat voor, en ik wou Prada gaan rijden. Vervolgens gedaan wat ik eigenlijknooit gedurft zou hebben. Ben op Prada gestapt en Cheyenne aan dr halster meegenomen :D Ze deden het alsof ze nooit anders hebben gedaan. Vervolgens wezen rijden, waar mijn onzekerheid wbt zadel is vastgesteld. Hij ligt gewoon niet meer goed.. Hij schuift alle kanten op, ook al is die goed aan gesingeld. Dus ik ben bang dat mn autootje nog even moet wachten.. En ik eerst weer voor een nieuw zadel ga sparen. Kan ik nu weer zolang met de oude rijden. Daar rij ik alleen mezelf helemaal mee open. Maargoed.

Jut en Jool :
Afbeelding
Je zou bijna denken hoelang is ze drachtig :
Afbeelding
En dr hoeven, zucht.. Laatste poging, hoefsmid heeft een stukje ingebrand aan het einde van de scheur in de hoop de bacterie te doden. Anders weet hij het ook niet meer.
Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:30

Pfoe die hoef ziet er niet zo lekker uit nee...
En balen van t zadel :(:)
Wel super dat het zo goed ging met z'n 2e naast elkaar :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:32

Baal er ook echt flink van..
Ja ze kunnen echt niet met of zonder elkaar. Doosjes :D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:32

Ik heb echt alles bijgelezen!! (was een pagina of 30 denk ik.....)
Ben nu dus ook eigenlijk alles vergeten.... Sorry!!!

Wel wil ik Annique nog even sterkte wensen met Pal en Denise en Leon en Arjan met het afscheid nemen van hun beestjes.....
En Janet, blijven hier hoor!!!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:46

Nog even een paar foto's van het tinkerweekend!!
O ja, Leon ik heb ons gespot op de site www.tinkerdagleusden.nl Onder het kopje foto's, september 2009, springen zaterdag....

Boncho in protest en ik met een erg beroerde houding......
Afbeelding

Dan zie ik het liever zo.....
Afbeelding

Lekker wandelen
Afbeelding

Samen eten.
Afbeelding

We zien wat.
Afbeelding

Gras eten en even lekker kroelen.
Afbeelding

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:49

goedemiddag iedereen, ik kom net asociaal mijn bed uit. Ben geloof ik niet zo lekker. Ik heb afgelopen nacht maar weer een slaappil ingenomen want ik kon weer niet slapen van de pijn en de jeuk. Het was alleen vrij laat dat ik de pil innam, dus daarom zo laat mijn bed uit.
Gisteren ruzie gehad met Mich, weer bijgelegd (uiteraard) en toen hij vanmorgen naar zijn werk ging, kwam hij een kus brengen om gedag te zeggen. Hij was zooooo koud dus ik zeg "hoe kom je zo koud dan?" Zegt die: "ja ik was al op weg naar mijn werk en bedacht toen dat ik je nog geen zoen had gegeven, dus ben ik even teruggekomen" hihihi lieverd he :+:

Puck wat lief van je dat je aan me dacht tijdens Nick & Simon, dat nummer betekend inderdaad heel erg veel voor mij en Mich. Ik draai het ook elke keer als ik me depri voel of het niet meer zie zitten. Hij staat ook op mijn hyves (voor degene die willen weten waar ik zit op hyves, als Leon of Lois hebt, kun je mij ook vinden ;) )

Hoe gaat het vandaag met Pal Annique? Ik hoop heel goed!

Clover zo haar stal in, hihihi ze neemt je lekker in de maling dus ;)

Joyce ja die hoef ziet er niet lekker uit zeg, ik hoop dat het inbranden gelukt is. Mag je wel op haar rijden dan als de hoef elke keer zo open is? En sparen voor een nieuw zadel, succes!

Inge jeetje wat een rot gedoe, ik vier mijn verjaardag ook nooit hoor, heb er zo'n hekel aan. Mensen die niet afzeggen en gewoon niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen, op de meest rare tijden voor je deur staan, pfff gedoe allemaal. Dit jaar moest ik mijn verjaardag vieren van Mich, hij zei dat ik nu in een nieuwe familie was en dat hij dat graag had. Nou ja dus maar wel gedaan, maar dit was ook 1 keer en nooit meer ;)

Leon en Denise vandaag heel veel succes!! Probeer het allemaal een plekje te geven.

Mirjam veel plezier vandaag, lekker bijbeppen.

Maartje ik zou ze nog een paar bomen erbij geven, dat maakt het geheel wat spannender (waarscijnlijk vreten ze die bomen wel kaal). Verder ziet het er wel gaaf uit!

Nathalie ook veel plezier bij Pien vandaag.

Dagmar als het goed is druk aan het werk, succes ermee ;)

Hm verder ben ik het kwijt geloof ik... Ik wilde eigenlijk naar Noa gaan vandaag, maar het stormt hier echt heel hard met rukwinden. Ik hoor het zo langs mijn raam trekken en de bomen gaan flink tekeer (verliezen zelfs al wat takken) nu rij ik met tape minder goed als met drukverband, dus ik denk niet dat ik het aandurf om te gaan rijden met de auto en dan 2 kids erin :\ dus ik denk dat ik maar weer thuis blijf, bah ik heb haar al zo lang niet gezien :(

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:50

gave foto's carola! Jammer dat Boncho in protest ging, verder lieve foto's hoor :+:

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:01

Ahh wat heb jij toch een lief mannetje bianc :+:, dat verdien je ook :D
Leuke foto's carola!!!!

Jeeeej topic is bijna af :):)

* Gaat bianca zoeken op Hyves!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:02

Gaat er iemand van jullie naar de jubileum dag van het NSvT?
Ik wil wel maar heb dan geen auto...... Dus als er iemand gaat en mij een lift wil geven dan heel graag!!!!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:04

Inderdaad een lieve vent heb jij Bianca!!
Jammer dat je niet naar Noa kan vandaag! Maar je hebt gelijk dat je niet gaat autorijden hoor!

Topic bijna af!! Ben benieuwd Eva!

Zo komt mn beste vriendin (die hoogzwanger is) lekker theeleuten hier!! Heb allemaal kleine lekkere koejjes en chocolaatjes gehaald dus het wordt gewoon een kleine hightea!!
heerlijk toch met dit weer?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:06

Oh zalig Carola, en ik zit hier maar in een half afgestorven winkel :')

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:14

nou je hebt toch zinnige dingen gedaan Eva :P Gevondennnn *\o/* *\o/* *\o/*

Veel plezier Carola. zeker heerlijk met dit weer toch :) Ik ga niet naar de jubileumsdag, dus sorry.

en dank jullie wel over mijn lieve man en dat ik het verdien :o