Ja nou ja Mijn huisgenoot wrijft het al steeds in, dat ik zonder haar mijn Ikea boekenkast en bureau nou nóg niet in elkaar had En dat ik hamerde als een meisje
Hehe, mijn schoolwerk is af. Verrassend hoe creatief je wordt als je je niet te begrijpen schoolwerk doet met een biertje erbij Of het ergens op slaat weet ik niet, maar de opdracht is gedaan
sita schoonenbeekers zijn ook een erg leuk ras, en staat op de lijst van zeldzame huisdierenrassen nederland. Zijn erg statige, nieuwschierige schapen, rustig en een erg leuke uitstraling en verschillende kleuren.
Ik woon er al dat wil zeggen, doordeweeks. In de weekenden ben ik nog in Zwolle voor Jessie en Flynn en mijn werk bij de AH. Zodra ik Jes&Flynn in Onnen heb staan ben ik fulltime in Groningen Komende week moet ik nog drie keer werken, en dan is het gedaan.. raar idee hoor. Heb er 3.5 jaar gewerkt. Morgen nog van 05-16 werken, dus kruip nou ook mijn mandje in.
Ja, dat biertje wekt net die creativiteit (en nonchalance ) op die nodig is voor het analyseren van conceptuele integratie
Super zeg. We leuk dat je met je paarden verhuist naar groningen. Dat zal inderdaad wel een raar idee zijn, maar daar vind je snel genoeg een baandje toch?
ow Sita ik zie helemaal zon romantisch beeld voor me, dat jij met je hond en een kudde schapen door de weilanden struint.. en dan zon rieten mand met een roodwit geruit kleed, en dan komt Hotze op de trekker voor bij en dan gaan jullie romantisch eten op het kleed..
Ik vind zelf de hampshire's en de ryelands leuker. Maar qua lammeren kun je beter heideschapen of ieg schapen met een smalle kop hebben. Kan een hoop zorgen schelen tijdens de lammerentijd.