Goedemorgen allen,
echt donker nu 's morgens hè? Liam was het er helemaal niet mee eens dat hij op moest staan, het was duidelijk nog nacht.
mooie deken Joyce..tenminste..dat denk ik
, want we willen natuurlijk wel een betere foto!
@Snowdon- oh jij bent ook zo erg? Ben je wel eens bij een paardenmarkt geweest? Mijn zusje en ik mochten vroeger een konijntje...zij bij de speciaalzaak een heel mooi rasdwergje, maar ik moest persé naar een boer met slachtkonijnen (was een geweldig konijn trouwens, sprong op schoot, kwam tegen je aan liggen etc.)
Mijn moeder vindt het nu nog verschrikkelijk, die tik van mij voor het "andere"..1 van hun parkieten was eens overleden (ik was een jaar of 10) en ze was naar de dierenspeciaalzaak gefietst om voor een andere te kijken (zo zielig anders alleen), had ze een ontzettend mooie grijze gezien...heel mooi..maar ja..ze wilde 'm op de fiets niet meenemen dus later moesten mijn vader en ik 'm even halen (ze had al tegen de verkoper gezegd welke het moest zijn). Kwam ik binnen en ja hoor, daar zat ie...onooglijk geel/groen/grijs gemengd...aan 1 poot nog 1 teen en de "duim"...de andere poot ook een beetje vreemd en wat rafelige veren aan 1 vleugel....tja....DIE moest het zijn. Dus die verkoper meteen "ehm, nee hoor, je moeder wilde die grijze"...maar ik kon hem overtuigen dat ik zelf mocht kiezen....ding in een doosje, mee naar huis...en in de kooi (mijn moeder was hardlopen)..dus mijn vader "goh, weet je zeker dat het die moest zijn (mijn moeder's smaak voor het mooie en fijne kennende)....nou ja...lang verhaal..mijn moeder schrok zich een ongeluk, maar Wanda (de overgebleven parkiet) was heel blij met haar nieuwe Iwan 
Tot de dag van vandaag werpt ze het me nog voor de voeten als ze iets niet mooi vindt..."goh, net Iwan" :p
Nog iemand voorbeelden van dingen die je ouders je na jaren nog blijven voorhouden? Ben ik wel nieuwsgierig naar, zijn altijd leuke verhalen!