Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Succes met opruimen

Heb haar nu een t- shirt aangedaan en die kap af, ondingen. Net ruzie met m'n moeder, want die kan zo veel te druk doen. En ik gaf hun hond op d'r flikker omdat die perse bij Simba in de mand wilt liggen, en dat doen we nu maar eens even niet. Volgens m'n ma moet Simba dat zelf aangeven door te grommen. Ja daahaag, dat doet Simba dus nooit, wel wat grommen, maar ze zet zoiets niet door, dus dan doe ik dat voor haar...

*snowdon schreef:De manen en staart zijn toch gewoon zwart?
ja dat dacht ik dus ook ...
mocht er ooit al eens iemand anders alleen op weg mogen
)
aan t werk dus
oh zielige simba --> neem t maar goed op voor haar
en
mag je niet zelf weten of je hond mee in je eigen bed neemt 
en kun je makkelijk verversen/schrobben/ leeg laten lopen door de stop (die wel goed vast moet zitten
(anders gaat ie vanzelf leeg
)
... ze liep zo heerlijk ontspannen en in balans --> kom maar op wedstrijden in voorjaar ... wij komen eraan }>
Flett --> lachuh die foto's van Fayette en hercules
...grid schreef:* Pell --> dus 3 bakken voor 2 paarden
snowdon schreef:ps: voor degenen die t interesseert, ben weer vrijgezel
snowdon schreef:De manen en staart zijn toch gewoon zwart?
Indezz schreef:Effe tinks is wel leuk maar ook wel heel errug saai.....![]()
fjordkootje schreef:snowdon schreef:ps: voor degenen die t interesseert, ben weer vrijgezel
Ik was al bang dat dat de reden van je radiostilte was, Snowdon. Jammer
Indezz schreef:snowdon schreef:De manen en staart zijn toch gewoon zwart?
Ja, dat klopt....

Dat is ook de reden waarom we lits jumeaux (dus ieder eigen 1 persoonsmatras) hebben
fjordkootje schreef:Indezz, in mijn ogen is Baloe bruin en Blaze donkerbruin, maar ik zal wel kleurendoof zijn of zo
Chubby, knufje aan Simba.
Denk dat je gelijk hebt hoor, maar ik vind hem een beetje koffiebruin..... Voskleurig is hij inderdaad niet....
Well done?!
snowdon schreef:grid schreef:* Pell --> dus 3 bakken voor 2 paarden
5 toch?
oeps dacht van iedere maat 1tje, maar van kleinste zelfs 3
vond 3 al veel
en wij deden het met 1 en later 2 badkuipen (ca 70 liter
) voor 8 paarden
... meestal 1x per dag bijvullen en ca 1x per week verversen
koffiebruin ipv vos dus
--> was dacht ik wel nog een aparte naam voor die kleur met meelsnoet e.d. maar
... of was dat gewoon t agouti gen
... (supertje help
)
FK dus extra groot bed voor honden
silas schreef:Indezz schreef:Effe tinks is wel leuk maar ook wel heel errug saai.....![]()
Welneeeeeee hoe kom je daar nou bij......![]()
Wat een leuke foto van die koffievos tinker....aparte gloed heeft hij....
Maar ik moet zeggen dat ik hier op bokt ook wel hele mooie en leuke bonte paardjes zie.....
En weer de ander bont. Ik geniet er wel van als ik die 3 bij elkaar zie staan, al die verschillende kleuren en uitdrukkingen..... Jammer dat ik ze toch een keer moet verkopen, maar zolang ze er staan geniet ik er lekker van...
Heb me eigenlijk nooit zo verdiept in de kleuren.... Moet ik toch eens gaan doen.... 
)
--> er zit dus geen zwart in manen/ staart