[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:29

jorretje schreef:
Een merens is toch juist klein, heb ze iig nog nooit boven de 1,50 gezien!
Ik ben zelf iets van 1,67 en heb een tijd een tinker van slechts 1.38 gereden (wel erg brede) dat paste ook prima. Gijs is nu al groter, vind ik wel fijn want dan misstaat het ook niet als mijn vriend er ooit op wil rijden :)
Ik zou m'n ogen open houden voor je Ellie! Met jouw eisen pakketje moet er echt wel wat te vinden zijn hoor!

*valt even binnen door de zoekfunctie van bokt*

Even wat rechtzetten: merens zijn niet altijd klein, bepaalde bloedlijnen wel maar ik heb er zelf 5 waarvan 4 ruim 1.50 en eentje die nu nog maar 2 is maar die ik zelf gefokt heb uit een merrie van 1.46. Mijn grootste is 1.56 en een goede kennis heeft er zelfs eentje van 1.59.

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:41

Dan zijn ze idd flinker dan wij dachten! Thanks!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:10

Hallo iedereen,
Gisterenavond zijn we nog een balk aan de piste gaan herstellen die Shiva door had getrapt :')
Zaterdag ga ik mischien samen met de vriendin van mijn broer gaan rijden op Dusty en Shiva.
Dan kunnen we gelijk eens zien hoe shiva reageert in het bijzijn van andere paarden tijdens het rijden :j
We zijn er nu wel al achtergekomen dat ze weet dat ze een reuze kont heeft en die graag gebruikt als dreigement naar andere paarden toe, maar dat pikken onze andere paardjes niet zomaar hoor :')

Ik wist ook niet dat een Merens zo groot kon zijn :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:27

Ik heb een secreet ruin... Echt is net een merrie in de bak. Oren in de nek als er een ander paard langs komt.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:30

Ik gaf inderdaad huist merens aan omdat ik er ook een ken van 1.56 vandaar. Wel lekker robuust ook.

Nou heb het verloseende telefoontje gekregen. Ik ben het niet geworden nav mijn sollicitatie. Mijn gesprekken vonden ze erg goed maar er was er een met meer ervaring binnen de doelgroep. Helaas maar eerlijk gezegd zag ik wel tegen de afstand op.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:31

Wat jammer Jessica.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:32

Ja ach misschien ook wel goed en een ervaring rijker. Was mijn eerste sollicitatie

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 16:33

Werk jij in de verpleegkunde?

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:32

Jammer Jess!
Wat grappig ik zag de merens altijd juist als een 'stevige kleine fries' maar zo zullen er vast ook zat mensen zijn die een tinker een 'kinderpony' vinden.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:45

Ja in de psychiatrie dan alleen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:07

ik zeg niet dat ik een tinker al kinderpony zie hoor.integendeel ,volwassenen kunnen er heel goed op.

een noriker zou in principe ook heel goed kunnen,of een groninger beide vindt ik wel mooi kwa bouw!
heb vandaag nog een link gekregen waarop groningers te koop worden aangeboden.momenteel krijg en zie ik heel veel linken en kan helaas niet op elke een reactie geven.maar als ik geintereseerd ben dan ga ik er wel op reageren.

@jessica:zonde dat de baan niet doorgaat.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:15

Ellie op de site van het Groninger paard staan wel wat leuke merrie's te koop ;)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:35

Een Noriker Ellie zou geweldig zijn!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:54

Ajoh, een vuilnisbakkie kan net zo leuk zijn :j

Jes, jammer, volgende x beter

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:35

ach ik zie wel wat er op mijn pad komt.
mijn dipbui is inmiddels bijna weer over.gelukkig,dan voel je toch wat minder zwaar.
vanavond gezellig met een paar de stal versierd.morgen komt de dochter van de stalhouder weer thuis uit amerika.moeders kan het inmiddels haast niet meer houden natuurlijk.vanmiddag wist ze het even niet meer.even in paniek,want ze moest nog slingers en zo kopen en ook boodschappen doen en nog dit en nog dat.wat ze niet wist was dat iemand al vanalles had gehaald en stiekem de stal wilde gaan versieren vanacht.om de stalhouder maar wat rustiger te krijgen heeft ze haar plan maar opgebiecht en lekker samen met z'n allen de boel versierd.wel zo leuk.
dochterlief weet er niks van af natuurlijk.ben benieuwd naar haar reactie!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:37

Heel erg leuk! Ben benieuwd!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:51

Even compleet offtopic ..

Nog 112 nachtjes , dan is Annabel uitgerekend van haar kleine ding .....
Nog 171 nachtjes , dan is Kaydee uitgerekend ......

Ben toch wel erg benieuwd hoor !

Ellie , hihihi , laat je niet gek maken :P .. je moet zelf je paardje tegen komen , straks is het een 15 jarige fries , waar je opslag verliefd op wordt .. als hij of zij maar de klik met jou maakt en dat je hem of haar maar lekker kunt vertrouwen !

Hier ongesteld , BLEHHHH , heb er altijd zo gruwelijk de pest in als ik het ben , hahahhaha
heb al 3 spijkerboeken moeten verwisselen vandaag......
Nou ja , ben ik er dit jaar in ieder geval weer vanaf ....

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 23:05

@lepel:je hebt nog de maand december.ik ben er net vanaf,vooral de eerste dag dan kan ik er nog wel eens rugpijn van hebben,vreselijk..

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 23:30

Hallo dames ik kom ook weer meekletsen, zo vaak als het lukt. Ik heb het nu even heeeel druk op het werk en ook hier in het gezin is het lekker druk.
Met mij en Jack gaat alles goed. Ik heb een leuke bijrijder gevonden en ik maak zelf zo vaak ik kan en dat is te weinig naar mijn zin lekkere buitenritten. Vorige week zondag zelfs in de miezerregen gereden en het was toch heel fijn.
Voor mijn verjaardag heb ik lekkere HKM outdoorlaarzen gekocht. Die zitten heerlijk en zijn lekker warm.
Jack krijgt nu gelukkig eindelijk een heerlijke wintervacht. Dat vind ik zo mooi :D
Ellie. ik heb al heel veel leuke paarden voorbij zien komen in de links. Die Noriker.....helemaal mijn smaak. maar je moet lekker zelf kiezen. Het juiste paard komt vanzelf op je pad.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:02

slik de pil altijd door en 2-3 x per jaar breekt het door ... en dat was nu , dus tot april of zo heb ik er dan geen last meer van :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:10

daar begin ik nog niet aan.de pil ga ik pas slikken als ik bezet ben....

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:01

Nou , slik hem al vanaf mijn 13e , maar toen was het tegen de acne .... en omdat het altijd zo heftig is bij mij .... als ik dat met een pilletje per dag op kan lossen , dan doe ik dat , hahahhaha....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:15

Ik vanaf 13.5omdat ik sexueel actief begin te worden, vond mijn mama het beter ;)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:23

moet je nagaan,ik ben 30 en nog steeds niet aan de pil.maar ik kan het in jouw geval wel begrijpen lepel.en als je sexsueel actief bent ook.daar dient ie toch ook voor,voor de bescherming.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:17

hoi meiden wat hebben jullie een hoop gepraat zeg...
ik zit nu even op mijn moeders laptop want de mijne is gecrashed -O- heb er gister eindelijk met heel veel moeite en gezucht er weer windows op gekregen :x
heb me laptop de afgelopen week echt vervloekt _-:( hopelijk krijg ik em vandaag weer helemaal aan de praat en kan ik straks weer thuis online want dan kan ik weer mee babbelen

pff met gizmo gaan we momenteel van t ene uiterste naar t andere uiterste en nu is hij weer bezig met spelletje pak me dan als je kan op t land maar als hij gaat rennen nou dan hoppa ~~}> dan ga je rennen ook kreng en meestal na 5 minuten heeft hij wel weer door dat hij de baas niet kan spelen en komt hij naar me toe om sorry te zeggen en daarna gaan we vaak aan de gang

ik ben ook rond de 13de aan de pil gegaan en ik slik hem niet meer door