Duimen voor deze vacature Janet. En in ieder geval voor december werk .
Ziet er mooi uit Cecile . En binnenkort woon je er ook nog
Carola weekendje weg
Marleen; doet geen pijn hoor! Voelt beetje krasserig. Ik heb gewoon de pech dat mijn ogen meteen reageren met zwellen en dan is het een stuk gevoeliger. Maar dat is een uitzondering, mijn vriendinnen hebben dit helemaal niet en zien er daarna ook niet uit als kermit de kikker. Voor de pijn hoef je het echt niet te laten. Kascha zometeen weer geschoren naar huis.
Sint Maarten; niks gezien of gehoord
Mirjam; die lippenlijntjes vind ik ook echt niet kunnen Chabo weg
St Maarten is idd bij ons geloof ik ook niet 11-11 is begin Carnaval
hihi Cecile je puppy ook als 1ste keuze bij test
O ja Janet in ieder geval werk tot december en dan duimen voor nieuwe solli!! vind dat toch altijd wel apart hoor dat ze foto willen ze zien je toch bij een evt gesprek...
en Carola weekendje weg
Ik ga zo ook maar afsluiten
Grit
Geplaatst: 12-11-09 00:17
Whaaaaa, voor Lies had ik nog nooit van dit ras gehoord en welk ras komt bij mij op nummer 1 Hollandse Smoushond (80%)
Truste Grid! Veel plezier morgen!! Vandaag was het in Maastricht groot 11-11 feest.
Lucy_1
Geplaatst: 12-11-09 08:28
T'is ook een bijzonder leuk ras hoor Grit
Loesje nog in pupformaat
Goeiemorgen...
Mooie foto's van Whis gezien... Mirjam, Chabo vertrokken Leuk filmpje Ingrid nog naar Maastricht en dan lekker naar huis... Bij Cecille ziet het er puik uit! Mooie stallen... Janet wordt postbezorger oid..... Verder heel veel drukke mensen voorbij zien waaien en vliegen
Gisteren kleine Tommie verkocht. Hij krijg waarschijnlijk wel een nieuwe naam! En blijft hier in de opfok! Ikke helemaal blij! Nu Max nog en Ebe houd ik denk ik aan totdat hij 3 jaar is...
succes nog mirjam Jelle gaat ook einde van de maand weg ...
Grit
Geplaatst: 12-11-09 11:21
Zo, ik ben weer terug. Helaas reageerde mijn ogen weer hetzelfde als de vorige keer. Heb nu dus twee flink opgezwollen ogen . Dat heeft dus echt niemand anders die ik ken en die dit ook laat doen . Ik stel mijn boodschappenrondje nog maar even uit En nu afwachten wat het resultaat is, weet je pas na een weekje als de korstjes eraf zijn gevallen.
komt vast goed grit.!! Wel irritant lijkt me. Maar hopelijk wel mooi resultaat.!!
Resi_lover
Geplaatst: 12-11-09 12:08
Haloeew
Ik ben alweer uit
Maar 2 pagina's verder, heb bijgelezen
Grit
Geplaatst: 12-11-09 12:11
Lekker vroeg uit Lois Wat ga je doen?
Resi_lover
Geplaatst: 12-11-09 12:15
Ja
We (ik en m'n moeder) zouden met een vriendin/buurvrouw naar het strand gaan, zij heeft 2 labrador teefjes, maar dat heeft m'n moeder 2 weken geleden al afgesproken en we weten niet of ze het vergeten is En ze is nu aan het hardlopen, dus nog even afwachten...
ik ga zo een pakketje opsturen, boodschappen doen (wordt denk ik macaroni vanavond ) dan op Odinn rijden en ergens tussen door komt de voerlevenacier. wil weten of wat we ze voeren goed is. zeker met die dikkerd. (Odinn)