Ik wilde nog wel even reageren hoor op janet en Dagmar
Janet je moet zelf weten wat je plaatst hoor, ik heb toen ook een periode gehad dat ik geen puf had om te reageren en plaatste toen alleen maar updates of foto's van mijn katjes. Maakt toch niet uit, dat is juist het fijne van dit topic, praat je mee dan praat je mee en als niet dan ben je van harte welkom met foto's of je eigen ego berichten komt vanzelf wel weer een tijd dat je wel weer puf hebt of zin hebt. Nou klusze verder.. ik begrijp je gevoel hoor als het niet af is, het moet gewoom klaar en daar werk je voor. Die buren zijn inderdaad wel lastig zeg, pff moet ik ook niet aandenken hoor Nou slaap lekker!
Dagmar, je hebt toch niet door mij gezeik gekregen Ik vond je vlindertjes juist leuk hoor, wilde niet zeuren. Het viel me alleen op dat je blauwe vlak in ene uit beeld was Vond het juist wel komisch hihihihi
Nou ik ben weg! Truste iedereen!
grrr
Geplaatst: 03-10-09 06:38
Goeiemorgen! Veel te vroeg wakker en geen slaap meer... Zit wel even gezellig met kat op bank, hopelijk word ik weer moe... Dagmar ik heb geen oude computer, maar zag ook alleen maar blokjes, en idd het beeld werd daardoor helemaal uitgerekt. 't Klinkt hier een beetje herfstig buiten.... brrr!
Grit
Geplaatst: 03-10-09 06:40
Goeiemorguh!!!!!!
Hole in the Wall lijkt me vooral leuk als je zelf mee doet of als vrienden ofzo meedoen. Volgens mij kom je dan niet meer bij.
Goed zo Janet, meteen de buren op hun plek zetten voor ze het normaal aan vinden.
Dagmar, ik zag met mijn Mac ook geen vlinder, alleen een hoop rare tekens. Maar ik had er geen last van.
Oef Marleen, jij bent al op, terwijl het niet hoeft
Leon en Denise, sterkte vandaag!!
Ben naar mijn werk
grrr
Geplaatst: 03-10-09 06:45
He, gelukkig een lotgenoot die ook al op is... werkze! Ik ga het nog even proberen....
Wat een brutale buren Janet......zet ze maar op hun plek hoor En ik begrijp heel goed dat je niet iedere dag 10 pagina's kan bijlezen EN onthouden.....het lukt me momenteel zelf ook niet.
Ik ga nu ff snel naar buiten....er is een veulen niet fit....zo terug
Gister druk dagje gehad! vooral werkgerelateerd en was pas om 22.00 uur thuis... Toen nog even bij ouders langs geweest om Dodge op te halen en in bed nog een beetje bijgelezen.
Gezien dat Janet zich een beetje vervelend voelde.... maar gezien dat iedereen hier daar lief op inhaakte, en ik sluit me daar helemaal bij aan
Verder wens ik Denise en Leon vanaf hier ook veel succes voor vandaag.
De rest ben ik een beetje vergeten...
Zometeen lekker naar stal, Niamh lekker rijden zodat de spiertjes lekker los zijn voor morgen:-) Danielle (katingka) komt vanmiddag op bezoek bij Enya, Niamh en Hobje, dus das gezellig.