De oudere lenzen van Minolta zijn van topkwaliteit, en die zou je gewoon op de 5D kunnen gebruiken. Komt bij dat de Konica Minolta 5D in gebouwde beeldstabilisatie heeft, errug handig!
Prijs ligt rond de 700 euro.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fjordkootje schreef:Ja 's zomers is er meer zonlicht he. Leuk al die effen Tinks!
Je zou moeten navragen of je oude lens/lenzen op de Minolta digitale spiegelreflexcamera passen. http://www.pixmania.nl/nl/nl/134346/art ... 18-70.html
Prijs ligt rond de 700 euro.

Erg rustig, weinig vluchten, en beetje het laatste opruim- en ordenwerk... 

Kippen zijn meestal meer effen van kleur

Laatste foto van haar hoofd is idd erg sprekend.
en ik vind de effen tinkers juist leuker dan bonte, ik val enorm op een zwart of donkervos met hoge laarzen aan, of tot de knieën, gewoon super om te zien!
Maya schreef:Gezellige foto Indezz, lekkere blessen hebben ze allemaalen ik vind de effen tinkers juist leuker dan bonte, ik val enorm op een zwart of donkervos met hoge laarzen aan, of tot de knieën, gewoon super om te zien!
Meer jouw type denk ik, ben zelf ook helemaal weg van hem. Is erg lief.....
Koffievos en in de zomer heeft hij zo'n mooie gloed onder zijn vacht als hij in de zon staat.....
haha
En niet denigrerend doen over je eigen foto's, ze zijn duidelijk en leuk genoeg
Hoe heet deze trouwens? Mooie ogen heeft ie! Cheveyo schreef:ehum Chub, het zal inderdaad ook wel met jouw (on)duidelijkheid te maken hebben. Ach als je maar leut het toch? Komt wel goed met je, beetje spinnewebben raggen is ook nodig op zijn tijd
snowdon schreef:Indezz, koffievos? Heb je dan n duidelijkere foto van hem?
Hij heeft ook van die prachtige lichtere randen om zijn ogen en dat geeft hem een super vriendelijke blik....
Maar heb al even getemt (kan je melden dmv dat rode uitroeptekentje).
Maya schreef:Dat kan Snowdon niet, is (nog?) geen modMaar heb al even getemt (kan je melden dmv dat rode uitroeptekentje).
Van mij zou hij nog iets rooiiger mogen, en dan echt hoge sokken, maar dit is idd qua aftekeningen inderdaad een soort paard wat mij aanspreekt
*Edit, spelfout*
Indezz schreef:Oeps sorry te groot.... Snowdon wil je hem verwijderen? Dan plaats ik een kleinere of gewoon een link....

. Hij vond haar heel sterk en gezond overkomen. Dus vrouwke weer blij.
)