[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:38

Ja 's zomers is er meer zonlicht he. Leuk al die effen Tinks!
De oudere lenzen van Minolta zijn van topkwaliteit, en die zou je gewoon op de 5D kunnen gebruiken. Komt bij dat de Konica Minolta 5D in gebouwde beeldstabilisatie heeft, errug handig!
Prijs ligt rond de 700 euro.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 28-12-05 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:43

fjordkootje schreef:
Ja 's zomers is er meer zonlicht he. Leuk al die effen Tinks!
Je zou moeten navragen of je oude lens/lenzen op de Minolta digitale spiegelreflexcamera passen. http://www.pixmania.nl/nl/nl/134346/art ... 18-70.html
Prijs ligt rond de 700 euro.

Welke ik momenteel zo leuk vind is de JVC Everio! Maar ik weet niet hoe de kwaliteit van de foto's daarvan is... Hij lijkt me wel handig......

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:44

Effe tinks is wel leuk maar ook wel heel errug saai.....

Overigens zijn ze nu weer weg. Vakantie over....

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:47

Tja.....
Je oude lensen passen dus op de Konica Minolta 5D......

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:51

Hmmm... Heb net bij MediaMarkt ook gekeken bij de digi's... Maar aangezien ik daar helemaal geen verstand van heb én geen honderden euro's uit wilde geven, heb ik het gehouden bij een Philips Home Cinema Set

Ook paar leuke CD'tjes meegenomen: Ilse de Lange, Reggae verzamelcd, Sensation Black Edition en Kane... Balen wel: de CD van Kane is op een bepaalde manier beveiligd en doet het niet in m'n auto

Dierenkliniek belde net, mag Simba op gaan halen. Alles is goed gegaan en ze is al goed wakker

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 14:07

Knuffie aan Simba, Chubby!
Ik ga de deur uit, met angst en beven kijken wat er op mijn vader's girorekening staat, dan hem ophalen en meenemen naar de peerden toe.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:09

peetorlan, lekker whis naar dr nieuwe villa, hoop dat ze t leuk vind in de nieuwe stallen, zal vast wel!

jellie, goed idee denk ik om jan's verjaardag volgend jaar anders te vieren
wij hebben dat ook, 2 verjaardagen in december, kerst, oud en nieuw, dan opa en ik jarig, zucht haha, en operatie dan erbij over 2 weekies

silas, gefeli hoor, 2 jaar silas bij jou, super!
fig ook bijna, op valentijnsdag haha, hoezo gepast

IJ/spetter, echt super foto's van die schatjes

chubby, niet veel terug van de vutter dus, jammer zeg, hou t maar goed in de gaten...
en doggie naar de da, fijn dat ze al bij is gekomen en je dr nu lekker op mag halen
je broer een ongeluk gehad, jee zeg zit allemaal niet mee, beterschap voor hem en zn vriendin!

indezz, wat een gedoe met scherpte van foto's
idd erge verschillen, maar vind t allemaal leuke foto's hoor

FK, wat een geweldige foto's van mira, die zit lekker in dr vel zo te zien!

spetter, dik ingepakt, ik ook vanochtend en bevroor ook nog, komt omdat het zo lang warm is gebleven denk ik

zo, hoop dat ik t belangrijkste heb gehad, druk met mailtjes hele dag al hihi
vanochten lekker met onze talie bombalie gespeeld bij de plas, was leuk ff maar wel erg koud
gaat die pup ook nog gewoon zwemmen, naja zal wel

oude hond, wolfie van 15 is beetje op aan het gaan, laat plasjes lopen en drinkt enorm veel, nu mag ze maar halve liter op een dag
plas is al getest, geen suiker of dr nieren dus dat is fijn maar kan nog dr schildklier zijn, dus van de week weer bloedprikken met dr
wil dr nog wel ff bij me houden

verder staat fig al heerlijk 2 dagen op de wei door de vorst, vanaaf maar ff wat met hem doen maar hij is heerlijk tevreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:23

Ik verveel mij op stage Erg rustig, weinig vluchten, en beetje het laatste opruim- en ordenwerk...

Jellie nog een verlate felicitatie voor Jan

Mr. en Mrs. Smith vond ik een leuke film, grappig, actievol, spannend en een aardig verhaal. Leuke film om gewoon gezellig naar te kijken

Spetter, balen van die laarzen, bij de Divoza heb je van die Mondoni laarzen, ik heb nu precies dezelfde, maar dan via een ruitershopparty van Harry's Horse, die zitten in dubbelmaten, ik heb de 39/40, maar die valt best groot. Wellicht kan je daarnaar informeren? Op zich is maat 43/44 nog niet eens zo'n grote maat toch?

Sox, fijn dat de DA positief over Sox was

Jellie, dat is echt een haan, kijk maar naar het formaat, de kammen, de verschillende kleuren en de sporen Kippen zijn meestal meer effen van kleur

Jee Pellie, balen zeg! Echt zo'n stom ongeluk wat echt niet van pas komt

Lekkere foto's van Mira FK Laatste foto van haar hoofd is idd erg sprekend.

Jee Chub, zo te lezen is je broer en vriendin er nog goed vanaf gekomen, zal best geschrokken zijn of niet?

Desillies, wanneer krijg jij uitslag van het bloedprikken?

Gezellige foto Indezz, lekkere blessen hebben ze allemaal en ik vind de effen tinkers juist leuker dan bonte, ik val enorm op een zwart of donkervos met hoge laarzen aan, of tot de knieën, gewoon super om te zien!

Chubby, welke cd heb jij van Ilse de Lange? Die nieuwste? Hoe is die? Heb alle eerdere wel al, maar die nog niet

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:30

Hallo allemaal!

Teveel om bij te lezen hoor. pffffff...

Cora, paarden in de verkoop? Sterkte met alles hoor!

Jellie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Getekend en wel, top! Heel veel geluk!

I-L, veel plezier gehad dus met de paardjes bij Jean, leuk!

Balen Roos, dat de operatie op de 13e gepland is.
Zoiets komt meestal niet uit, maar is wel belangrijk voor je knieen.
We brengen wel verslag uit over de keuring.
Sterkte alvast met de operatie.

Paarden zijn idd niet bang voor carbit schieten. Hier doen de buurjongens het ook, de paarden staan er gewoon naar te kijken. Lage dreunen he, fluitende vuurpijlen zijn wel wat minder...

@ Cora: gelukkig blijven je paardjes! Goed nieuws!

Zo, ik sla even een paar pagina's over. Hopelijk mis ik nu niets...

Gave foto's weer Chev! Gaat het goed met Kit? (solly, waarschijnlijk heb je dat al geschreven, maar bij gebrek aan leestijd...)

Hoe was de kerst bij de Vutter Chub?

Ik heb nog even deze mededeling:
Vanaf begin januari is de TinkerBrok ook verkrijgbaar bij Faasse vof in Westkapelle (zeeland).
Ik zal vanavond zijn gegevens even op de website zetten.

Nu snel aan de stallen beginnen!
Fijne avond alvast en tot de volgende keer!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:39

thanx yarka!
alweer een verkooppunt erbij, leuk hoor
en nu snel de stallen doen hihi, veel plezier!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:52

Maya schreef:
Gezellige foto Indezz, lekkere blessen hebben ze allemaal en ik vind de effen tinkers juist leuker dan bonte, ik val enorm op een zwart of donkervos met hoge laarzen aan, of tot de knieën, gewoon super om te zien!

Dan vind jij deze vast een schatje! Meer jouw type denk ik, ben zelf ook helemaal weg van hem. Is erg lief..... Koffievos en in de zomer heeft hij zo'n mooie gloed onder zijn vacht als hij in de zon staat.....

Afbeelding

En SuperRoos ik vind foto's ook wel leuk hoor, anders zou ik er niet zoveel maken. Maar ik mis zelf het mooie wat ik wel bij Bonte haar foto's zie en bij Fjordkootje.....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:57

indezz, die tink zou ik dus zo kopen aan de hand van alleen die foto, damn haha

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:59

Indezz, koffievos? Heb je dan n duidelijkere foto van hem?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:03

Ik zou zeker ook graag een zomervacht foto van hem willen zien En niet denigrerend doen over je eigen foto's, ze zijn duidelijk en leuk genoeg Hoe heet deze trouwens? Mooie ogen heeft ie!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:05

Cheveyo schreef:
ehum Chub, het zal inderdaad ook wel met jouw (on)duidelijkheid te maken hebben. Ach als je maar leut het toch? Komt wel goed met je, beetje spinnewebben raggen is ook nodig op zijn tijd

Mooie veulens IJ! Wat erg dat iemand een strijker naar je cairn heeft gegooid, heb je die vent wel in zijn kraag (of ergens daar onder) gegrepen? Beestje heeft er dus lawaaipaniek aan overgehouden. Mijn terriertjes zijn niet bang maar ik ga tussen half 12 en 1 niet naar buiten.

Chubby, verwend nest, ik zit al 2 jaar zonder vaatwasser maar ik geloof dat mijn afwasteil constant gevuld is. Ik heb gewoonweg geen ruimte voor een vaatwasser in mijn kabouterkeuken, moest hem dan ook verkopen toen ik hierheen verhuisde. Het enige wat hier zou passen is zo'n 3-in-1 apparaat, kookplaat met daaronder oven en kleine vaatwasser. Die zijn er wel maar nu eerst eens een ander zadel.

Moet verder nog bijlezen want ben net thuis, maar eerst even boerenkool halen

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:21

Maya, zijn dat ook stoere robuuste laarzen van leer? Enneh maat 43-44 is groot voor een vrouw. De meeste damesschoenen lopen tot 41-42. Ik moet altijd naar speciaalzaken voor schoenen.
Mirafoto's zijn erg leuk FK!!!
Roos, al een behoorlijke leeftijd zeg! Hopelijk houdt ie het nog even uit.
Vanmorgen eerst mijn staldienst gedaan. Daarna naar de Ikea, wilde een wastafelmeubel kopen. Niet de juiste maten daar. Erg druk bij de Ikea, wat een gekkenhuis. Een wastafelmeubel is nog moeilijk te verkrijgen. Zijn bijna allemaal te breed en als hij dan past vind ik hem niet mooi, haha.
Vanavond lekker fonduen bij schoonzus en man en kids.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:39

Nee, sorry, zijn van kunststof, ik dacht dat je thermolaarzen bedoelde, hed niet begrepen dat het ook specifiek van leer moest zijn. Sorry!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:02

snowdon schreef:
Indezz, koffievos? Heb je dan n duidelijkere foto van hem?

Deze foto is in Engeland gemaakt. Hier is hij een paar maanden oud. In de winter is hij wat donkerder, zomers ietsje lichter en dan komt die lichtere gloed zo mooi door zijn vacht heen, vandaar dat hij Blaze heeft = vuurgloed.... Hij heeft ook van die prachtige lichtere randen om zijn ogen en dat geeft hem een super vriendelijke blik....

http://i25.photobucket.com/albums/c81/I ... ltrose.jpg

Deze foto's in augustus gemaakt....

http://i25.photobucket.com/albums/c81/I ... C01458.jpg

http://i25.photobucket.com/albums/c81/I ... C00905.jpg

Ikea : daar moet volgens mij niet komen met deze dagen.....
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 28-12-05 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Grote foto veranderd in link

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:03

Oeps sorry te groot.... Snowdon wil je hem verwijderen? Dan plaats ik een kleinere of gewoon een link....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:07

Dat kan Snowdon niet, is (nog?) geen mod Maar heb al even getemt (kan je melden dmv dat rode uitroeptekentje).

Van mij zou hij nog iets rooiiger mogen, en dan echt hoge sokken, maar dit is idd qua aftekeningen inderdaad een soort paard wat mij aanspreekt

*Edit, spelfout*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-12-05 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:13

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:15

Maya schreef:
Dat kan Snowdon niet, is (nog?) geen mod Maar heb al even getemt (kan je melden dmv dat rode uitroeptekentje).

Van mij zou hij nog iets rooiiger mogen, en dan echt hoge sokken, maar dit is idd qua aftekeningen inderdaad een soort paard wat mij aanspreekt

*Edit, spelfout*

Bedankt! Die bruine is een rooie

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:18

De manen en staart zijn toch gewoon zwart?

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:20

Wat een onzettend leuk dier zeg!!!! Wow!!!

De pomp doet het (zo goed als) weer. Door de vorst heeft ie moeite met water halen, als je dan een beetje warm water in de pomp gooit (van boven af) en doorpomp haalt ie uiteindelijk wel water.... Pfff, was al bang dat ik mete grote hoeveelheden water moest slepen, nu kan ik volstaan met m'n 5l jerrycannetje met warm water....

Paardjes hadden honger en dorst toen ik kwam... En ik ben er trouwens ook achter waarom de bakken af en toe ineens heel snel leeg zijn... Kleine Cesair houd van een voetenbadje, die ging staan "graven" in de bakken terwijl ik ze aan het vullen was. Dom ding, het vriest....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:22

Indezz schreef:
Oeps sorry te groot.... Snowdon wil je hem verwijderen? Dan plaats ik een kleinere of gewoon een link....

Pagina is idd moeilijk te lezen, je moet de hele tijd van links naar rechts scrollen
Indezz, je kan de foto toch zelf verwijderen, daar heb je geen moddie voor nodig. Je kan gewoon je hele post verwijderen, de foto verkleinen en opnieuw posten. Je ziet meteen of ie dan wel het juiste formaat heeft.

Ben naar DA geweest om enting in PP bij te laten schrijven. Hij gebruikte nu het woord stevig dus niet dik en ik zei dat dat allemaal spier was . Hij vond haar heel sterk en gezond overkomen. Dus vrouwke weer blij.

Ik kwam op stal daarnet, geen Sox te bekennen. Was 2e bijrijdster een bosrit aan het maken, heb even op haar gewacht en tijdje gekletst. Jammer dat ze ermee stopt

Mooie foto's FK en Indezz. Zag allemaal Sox look-a-likes op een rijtje

Chev, voel je je al weer wat lekkerder?

Het was hier inderdaad verrekte koud vanmorgen, vanmiddag weer een lichte sneeuwbui toen ik met de hondjes in het bos liep. Nu mis ik de auto echt. Ze hebben de brievenbussen weggehaald vanwege de lokale randgroepjongeren die er al tig hebben laten ontploffen dus moet je voor iedere brief of kaart naar het dorp, lekker hoor op de fiets in de sneeuw

Chubby, de juiste man komt vast wel op je pad. Pfff, eng ongeluk van je broer/vriendin. Gelukkig relatief goed afgelopen. Een ezel stoot zich etc etc. hopelijk heeft hij nu zijn lesje geleerd. (Ik deed mijn riem ook nooit om trouwens )

Maya, wanneer eindigt je stage daar en begin je weer op school? Of krijg je dan weer een ander stage-adres?

Ga nu boerenkool klaarmaken