Yep die moet ook op de pica , want die houd bij of alles goed komt Janet
_janet_
Geplaatst: 02-10-09 23:13
haha die gaat weer mee hoor...
We moeten haar goed in de gaten houden, ze mag niet meer los bij ons huis. Ook niet als je erbij bent. Want ze piept hem er tussen uit naar de konijnen van de Evil overbuurman
Hole in de wall is een programma wat eigenlijk nergens op slaat. is een bewegende muur met een gat er in in de vorm van een rare lichaams houding. moet je dus in die houding gaan staan om door het gat te komen. als je mist word je door de muur in het water geduwd. maar met joling en die beau (of hoe je het schrijft) samen lijkt me dat echt lachen
Ze hebben bij de buren de heftruck meegenomen terwijl ze niet thuis waren. Want ja ze waren niet thuis dus hoefde ze niet te vragen of ze hem mochten lenen.
Die vrouw van hem stond al bij ons BINNEN en zelfs BOVEN in 1 keer achter mijn moeder die daar bezig was. Ze wilde wel eens even weten wie en wat er allemaal aan de hand was
hmmm.. ik vind het typisch iets japans. ik denk enit dat ze dit 13 aflevringen leuk kunnen houden, maar Beau en gerard erbij maakt het denk ik wel leuk!
wipe out heeft het ook erg lang overleeft.. denk dat dat met dit ook wel goed komt. en idd helemaal met die 2 erbij en ze zullen er vast nog wel meer van die mafkezen voor gestrikt hebben