Iedereen weer een lekker avondje gehad! cool dagmar, een gezellige oma! heb ik ook!
Heb weer eens les gehad, met een dreigende lucht, maar bleef bij een windje en dat is dan wel weer lekker. Ben maar begonnen met foto's maken van Niamhs buikje, ik zie ze elke dag en zie toch niets veranderen.... en bij 100 dagen zou je toch de eerste kleine dingetjes moeten gaan zien....
Verder ben ik de buurt hier een beetje beu, er woont wat drugsdealend schorem wat ook inbreekt in de buurt. Hij zit wel elke keer een paar dagen vast, maar is ook zo weer terug.... pffff voel me niet zo veilig in mijn eigen huis en das niet prettig.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 22-07-09 22:53
Half 7 is best lekker hoor, de afgelopen 3 weken was het 5 uur dat dat kreng afging.
Das het handigste Dagmar, gewoon kijken en het winkelmandje vasthouden
Ellen lekker gerden, ja foto's maken meot je doen! Ik zag bij Misty ook heel lang niks trouwens hoor, ik heb zelfs heel lang getwijfeld of ze wel drachtig was. En ik hield het ook neit heel erg bij met foto's maar als ik dat nu zie denk ik hoezo blind?
dit was in april ongeveer: 2.5 maand voor de bevalling, ik twijfelde toen nog heel erg
Maar hier begon ik het wel te zien:
Nu zou ik zeggen jemig dat zie je toch wel (die laattse twee foto's) wist het toen ook wel hoor, had beebieTravis al wel eens gevoeld. Maar juist omdat je haar elke dag ziet, zie je het neit hahaha
Lijkt me helemaal neit prettig nee als je je enit veilig voelt in je huis
Lucy_1
Geplaatst: 22-07-09 23:08
Trusten allemaal.... Denk erom dat jullie de "vaart" erin houden in dit topic
Wat leuk Dagmar, tja je ziet wel een buikie hoor! Niamh is nog een slanke den:-) maar vorige week is ze nog gescand en er was er 1 druk aan het zwemmen, dus ze is nog kei drachtig!
Ik wil wel verhuizen, maar om te verhuizen naar een ander huurhuis zie ik niet zitten, ik wil een huisje kopen in Gemonde, maar ja, twijfel ook of ik me dan niet teveel klem zet in mijn uppie.
Ow sorry, keuring. Tja, Niamh is al ster en dat vind ik wel best zo. Overigens is dat bij NSVT, dus geloof ook niet dat wij thuishoren op een ICS keuring? heb er niet zoveel verstand van verder hoor.
Grit
Geplaatst: 22-07-09 23:22
Ligt eraan hoe duur de huizen daar zijn en hoe hoog de hypotheek. Ik ben zelf ook huiverig voor een tophypotheek, lijkt me erg om je gek te moeten werken om je huis te kunnen betalen. En nog een keer succes voor morgen!!!
Dankjewel Ingrid! Ga nog ff de foto's van Niamh op de comp zetten. En nee, ik kan het nu allemaal lekker ronddraaien elke maand, en dan is het zonde om op een houtje te moeten gaan bijten....
ellieellende
Geplaatst: 22-07-09 23:55
Nouw, Niamh is maar een schriellie.... hahahaha Hier de foto's op 91 dagen dracht