Eerst hadden we dr met hoofdstel, vind ik ook heel mooi.. En toen vroeg Femke of ik het aandurfde haar zonder hoofdstel neer te zetten.. Eerst liep ze steeds weg, maar later kreeg ze door hoe t moest en kreeg ze zoveel plezier in het poseren leek het wel dat alles vanzelf ging..
Knappe dame.. Als t rijden niks word schrijf ik dr in bij een castingbureau..
Maxine heeft nog nooit echt paard gereden, maar wel eens opgezeten. Ze wilde wel een keertje op Ziggy, want hij zag er zo lief en knuffelig uit. Vanmiddag was het zover. Toen Ziggy de stal binnen kwam, schrok ze toch even. Ze wist niet dat hij zooo groot was. Nadat ik Ziggy opgezadeld had en een opstapje had gepakt, durfde ze het toch wel aan. Eerst even een stukje door het land gewandeld om even aan elkaar te wennen. Ziggy wilde na wat aanmoediging toch wel met haar mee lopen, hij wilde eigenlijk liever bij mij staan.
Eerst wandelen
Daarna opgestapt. Ze was behoorlijk gespannen, en daardoor Ziggy ook. Dus eerst maar even rustig staan. Na een minuutje vond Ziggy dit ervan:
Daarna hebben we een klein rondje door het land gestap. Ziggy vond het eerst maar raar dat ik niet op zijn rug zat, maar naar een tijdje ging hij meer op Maxine letten
Na een paar minuutjes stappen is ze er weer af gegaan.
De beugels stonden nog op mijn maat. Ze heeft er in totaal maar een paar minuutjes opgezeten.
van zwarte paarden kunnen ook wel blackfoto's gemaakt worden hoor.
Klopt inderdaad.. Op www.hypofocus.com en dan portfolio black series staan er ook donkere en zwarte paarden tussen.. De achtergrond is dan wel donker, maar omdat het zonlicht op het paard valt krijg je dus dat het paard er uit komt op de foto..
Ik ga zo eens naar stal -als het droog is - en dan met Jessie een rondje fietsen. Els raadde rijden voor vandaag nog even af, en zei dat ze wel aangespannen kon. Maar in mijn eentje op stap met de huifkar vind ik net niet helemaal lekker dus dan gaan we maar lekker fietsen. Kan ze wel bewegen, en lekker haar spieren los lopen, maar wordt ze nog niet erg belast. Enige nadeel is dat als we via de dijk terug gaan, Jessie altijd denkt " " en dan ineens heel erg uitgestrekt kan draven en ik maar fietsen
Ik ben weer thuis van vakantie, was gezellig! Nu alleen bij thuiskomst wat slechter nieuws, ik heb daarom ook nog niet alles bijgelezen, wel onwijs mooie fotos van sita haar paarden gezien wouw!
Maandag kwam mijn moeder op stal, en toen had brenna (de kat) een gat aan de zeikant van haar buik, dus me moeder naar de dierenarts, die hebben haar gehecht, en we moesten haar in de gaten houden.
Vanochten was ze erg benauwd, en wil niet eten en drinken. We hadden haar naar de dierenartst gebracht, waar ze meteen werd opgenomen en ze zouden ons bellen wanneer ze meer wisten. net werden we gebeld, dat ons kleine meisje geschoten blijkt te zijn, er zit een kogel in haar buik. Nu dillema 2, kogel moet eruit, maar de dierenarts hier is niet aanwezig, we moeten haar om 4 uur naar stompetoren brengen, het arme ding!
Kom meisje, vecht je kan het !
Zo mooi, nog geen jaar oud. Waarom doen mensen sucks? Echt, waarom? Ik hoop zo dat het kleine vechtertje het red!
Sorry, voor het lange verhaal, moest het even kwijt
Brenna werd zo benauwd, dat de dierenarts niets meer voor haar kon doen. Het was over, het lontje was op, ze is zojuist ingeslapen. ik begin me af te vragen waarom wij dit allemaal op ons af krijgen, wat een rotjaar!
timokyana