Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
triple_moon schreef:Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar
triple_moon schreef:Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar
borrie01 schreef:triple_moon schreef:Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar
heb je op mijn website gekeken?
Ik zal vast over Collin heen kijken.Caira schreef:Moet je kijken naar 1 die steeds op zijn achterbenen stond, dat was Collin. *proest*

.. Zag er leuk uit.chas schreef:triple_moon schreef:Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar
Anders moet je het even aan KMD vragen ??
Welkom op Bokt trouwens !....zag nog een paar nieuwe
Monique_2 schreef:Hey Saskia, nog last gehad van dat liefdesbeetje in je "zij" van Collin.. Zag er leuk uit.
Groetjes, Monique.

Citaat:Hahah liefdesbeetje, GRRRR Hij weet net als Abraham moeters goed waar de mostert vandaan komt.![]()
Ach iedereen uit zijn onzekerheid op een andere manier, gelukkg weten mensen die bij ons zijn geweest hoe Collin in het echt is ......SUKKEL Colinda!!!!
iig bijna 
, maar zit op mijn nieuwe bewerkingsprogamma te wachten. Kwaliteit is bagger nl. Cheveyo schreef:was het ook Chasiig bijna

TSCollin schreef:Cheveyo schreef:was het ook Chasiig bijna
Niet alleen bijna...en inderdaad auw, ook aan meneer zijn tandjes![]()
Hihihi
Cheveyo schreef:zat er een boksbeugel in verstopt dan?
snowdon schreef:Ow Saskia, wat zag Ryan er goed uit! Ik vond hem de leukste van zijn groep in de ring
Jammer dat Collin z'n dag niet had...
wij vinden hem ook erg leuk, hij begint langzaam toch netjes uit te groeien nu en een stoere man te worden. Hopelijk vinden enkele merriehouders hem ook leuk en krijgt hij nog wat te "doen "dit jaar.
Chevey schreef:Beetje uiting van baldadigheid en spanning denk ik, het is toch best een aanslag op zijn belevenis van de normale dag denk ik.
) maar ook voor de jongens, die zijn nog niet helemaal bekomen. TSCollin schreef:Collin was niet alleen diegene die zijn dag niet had, ik had mijn dag ook niet.
De dag ervoor van s-morgens vroeg tot s-avonds laat met ze bezig geweest, de beide heren hebben de nacht op stal doorgebracht (wat nooit voorkomt ,ze staan altijd buiten, dag en nacht, zomer en winter) en tot overmaat van ramp krijgen ze een baasje die van de zenuwen niet weet wat ze moet doen.![]()
Nee goede combinatie met een toch al gevoelige hengst, Collin pikt dit fijnloos op en tja dan gaat hij op z'n achterbenen staan.Chevey schreef:Beetje uiting van baldadigheid en spanning denk ik, het is toch best een aanslag op zijn belevenis van de normale dag denk ik.
Een aanslag is het zeker, niet alleen voor ons mensen (ben die dag geloof ik 5 jaar ouder geworden) maar ook voor de jongens, die zijn nog niet helemaal bekomen.
.rommulus schreef:dit had ik ook toen ik heen ging
en sil was anders ook altijd de goedzak him zelf maar toen ook een eerste klas balerina / Steven Tyler wanabe.
gelukkig waren wij toen erg vroeg en had ik hem voor tijd nog even gelongeerd dat werkte toen wel goed zowel voor mij als voor hem (anders altijd dag en nacht op land en dan ineens een nacht opgesloten om de volgende dag zo'n zenuwpees naast je te hebben)
) de rust zelve is.....

.
(en dan is die van mij echt nog wel een stoere showbink hoor
). Cheveyo schreef:Dat steigeren van Tommie kwam toch door het 'knopje' op zijn borst/boeg?