[TI] ICS Hengstenkeuring 24 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

triple_moon

Re: ICS Hengstenkeuring 24 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:59

Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar Haha!

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:23

Dit is nu de fanclub van Victorio.

Afbeelding

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:38

triple_moon schreef:
Heeft er eigenlijk iemand foto's van Collin van de Gorterstraat? Van de rest van de hengsten zijn veel foto's te zien namelijk, maar van hem heb ik er niet zo veel gevonden. Vandaar Haha!

heb je op mijn website gekeken?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 07:35

Moet je kijken naar 1 die steeds op zijn achterbenen stond, dat was Collin. *proest*

Ja ja Henk, zoveel mensen om zo'n groot paard in bedwang te houden.

TSCollin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:03

triple_moon schreef:

Vroeg ik me ook al af, van Ryan heb ik er wel een paar gevonden maar Collin ben ik nog niet tegen gekomen.

borrie01 schreef:
triple_moon schreef:

heb je op mijn website gekeken?

Mooie foto's allemaal hoor!!! Vingers aflikken Ik zal vast over Collin heen kijken.

Caira schreef:
Moet je kijken naar 1 die steeds op zijn achterbenen stond, dat was Collin. *proest*

Nou niet alleen Collin stond op z'n achterbenen hoor, ik zelf heb al heel de week lopen "steigeren" van de zenuwen. Nagelbijten / Gniffelen
En tja de gevoelige paarden (en Collin is heel gevoelig) nemen dat gelijk over.Bloos

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 09:14

triple_moon schreef:

Anders moet je het even aan KMD vragen ??

Welkom op Bokt trouwens !....zag nog een paar nieuwe

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 09:53

Ik kan me NIET voorstellen dat er van Collin geen foto's zijn genomen. Kan er sowieso al 3 opnoemen die zeker voor dat soort foto's te porren zijn Knipoog

Ik heb hem iig ook op de foto, maar moet ze nog doen.

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:10

Hey Saskia, nog last gehad van dat liefdesbeetje in je "zij" van Collin Haha!.. Zag er leuk uit.

Groetjes, Monique.

TSCollin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:21

chas schreef:
triple_moon schreef:

Anders moet je het even aan KMD vragen ??

Welkom op Bokt trouwens !....zag nog een paar nieuwe

Dank je!! Ik stuur ze wel even een pbtje.
Maar ben niet nieuw hoor, lees veel ,maar schrijf minder (en met mij meer)

Monique_2 schreef:
Hey Saskia, nog last gehad van dat liefdesbeetje in je "zij" van Collin Haha!.. Zag er leuk uit.

Groetjes, Monique.

Hahah liefdesbeetje, GRRRR Hij weet net als Abraham moeters goed waar de mostert vandaan komt. Hamer
Ach iedereen uit zijn onzekerheid op een andere manier, gelukkg weten mensen die bij ons zijn geweest hoe Collin in het echt is ......SUKKEL Colinda!!!!

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:58

Citaat:
Hahah liefdesbeetje, GRRRR Hij weet net als Abraham moeters goed waar de mostert vandaan komt. Hamer
Ach iedereen uit zijn onzekerheid op een andere manier, gelukkg weten mensen die bij ons zijn geweest hoe Collin in het echt is ......SUKKEL Colinda!!!!

Ik dacht dat het in je t*et was ... Bloos
Laatst bijgewerkt door chas op 27-02-07 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:59

was het ook Chas Knipoog iig bijna

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:00

Toch ........oei ..auw

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:40

Ik heb van alle steigerendehengsten foto's Haha! , maar zit op mijn nieuwe bewerkingsprogamma te wachten. Kwaliteit is bagger nl.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:57

Hoi Pellie, ik liep met de hengsten van Gertrude, die stond achter de stand en had dus geen tot weinig tijd en bovendien nog geen ervaring met hengsten, vandaar dat ik ze hielp die dag.

TSCollin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:02

Cheveyo schreef:

Niet alleen bijna...en inderdaad auw, ook aan meneer zijn tandjes Knipoog
Hihihi

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:41

Ow Saskia, wat zag Ryan er goed uit! Ik vond hem de leukste van zijn groep in de ring Ja
Jammer dat Collin z'n dag niet had...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:48

TSCollin schreef:
Cheveyo schreef:

Niet alleen bijna...en inderdaad auw, ook aan meneer zijn tandjes Knipoog
Hihihi

zat er een boksbeugel in verstopt dan? hihi. Beetje uiting van baldadigheid en spanning denk ik, het is toch best een aanslag op zijn belevenis van de normale dag denk ik.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:35

Cheveyo schreef:
zat er een boksbeugel in verstopt dan?

Ik denk eerder een beugel bh Ja Haha!

TSCollin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 08:02

snowdon schreef:
Ow Saskia, wat zag Ryan er goed uit! Ik vond hem de leukste van zijn groep in de ring Ja
Jammer dat Collin z'n dag niet had...

Hey Snowdon, dank je wel Bloos wij vinden hem ook erg leuk, hij begint langzaam toch netjes uit te groeien nu en een stoere man te worden. Hopelijk vinden enkele merriehouders hem ook leuk en krijgt hij nog wat te "doen "dit jaar.

Collin was niet alleen diegene die zijn dag niet had, ik had mijn dag ook niet.
De dag ervoor van s-morgens vroeg tot s-avonds laat met ze bezig geweest, de beide heren hebben de nacht op stal doorgebracht (wat nooit voorkomt ,ze staan altijd buiten, dag en nacht, zomer en winter) en tot overmaat van ramp krijgen ze een baasje die van de zenuwen niet weet wat ze moet doen. Gestoord
Nee goede combinatie met een toch al gevoelige hengst, Collin pikt dit fijnloos op en tja dan gaat hij op z'n achterbenen staan.

Chevey schreef:
Beetje uiting van baldadigheid en spanning denk ik, het is toch best een aanslag op zijn belevenis van de normale dag denk ik.

Een aanslag is het zeker, niet alleen voor ons mensen (ben die dag geloof ik 5 jaar ouder geworden Knipoog ) maar ook voor de jongens, die zijn nog niet helemaal bekomen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:00

TSCollin schreef:
Collin was niet alleen diegene die zijn dag niet had, ik had mijn dag ook niet.
De dag ervoor van s-morgens vroeg tot s-avonds laat met ze bezig geweest, de beide heren hebben de nacht op stal doorgebracht (wat nooit voorkomt ,ze staan altijd buiten, dag en nacht, zomer en winter) en tot overmaat van ramp krijgen ze een baasje die van de zenuwen niet weet wat ze moet doen. Gestoord
Nee goede combinatie met een toch al gevoelige hengst, Collin pikt dit fijnloos op en tja dan gaat hij op z'n achterbenen staan.

Chevey schreef:
Beetje uiting van baldadigheid en spanning denk ik, het is toch best een aanslag op zijn belevenis van de normale dag denk ik.

Een aanslag is het zeker, niet alleen voor ons mensen (ben die dag geloof ik 5 jaar ouder geworden Knipoog ) maar ook voor de jongens, die zijn nog niet helemaal bekomen.

dit had ik ook toen ik heen ging
en sil was anders ook altijd de goedzak him zelf maar toen ook een eerste klas balerina / Steven Tyler wanabe Clown .
gelukkig waren wij toen erg vroeg en had ik hem voor tijd nog even gelongeerd dat werkte toen wel goed zowel voor mij als voor hem (anders altijd dag en nacht op land en dan ineens een nacht opgesloten om de volgende dag zo'n zenuwpees naast je te hebben)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:37

rommulus schreef:
dit had ik ook toen ik heen ging
en sil was anders ook altijd de goedzak him zelf maar toen ook een eerste klas balerina / Steven Tyler wanabe Clown .
gelukkig waren wij toen erg vroeg en had ik hem voor tijd nog even gelongeerd dat werkte toen wel goed zowel voor mij als voor hem (anders altijd dag en nacht op land en dan ineens een nacht opgesloten om de volgende dag zo'n zenuwpees naast je te hebben)

Tommie was ook zichzelf duidleijk niet hahahahhaha
raar paard, steigeren en rond draaien terwijl hij normaal (echt waar Haha! ) de rust zelve is.....

ze leren wel een hoop van zo'n dag, alle indrukken maken ze volwassener Lachen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:39

Wat een heerlijke mannen liepen er bij zeg Kwijl
Ik krijg al steeds meer zin in 7 april!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 03:02

Dat steigeren van Tommie kwam toch door het 'knopje' op zijn borst/boeg?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 04:19

Die van mij was ook behoorlijk opgewonden/druk tijdens zijn keuring (broekie in 2004 hihi). Ben benieuwd hoe hij zich op een volgende keuring zal houden Knipoog.

Idd het heeft een beste impact op ze, bij de een is dat positief en bij de ander negatief. Hij is tijdens bijna panisch geweest voor harde muziek en groepen lopende/staande mensen, gaat nu pas wat beter Ach gut (en dan is die van mij echt nog wel een stoere showbink hoor Knipoog).

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 07:54

Cheveyo schreef:
Dat steigeren van Tommie kwam toch door het 'knopje' op zijn borst/boeg?

ja in de ring wel maar in de voorring steigerde hij 2 keer omdat ie te lang stil moest staan naar zijn zin, toen ben ik hem dus maar even gaan longeren, dat hielp goed, hij wilde actie Haha!