Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bonte schreef:flettie schreef:Potver... zware concurrentie voor Dunla dus
![]()
je hebt 12 tegenstanders
Esme_27 schreef:Dus ik zie jou ook in Zuidwolde Nadine?En komen jullie in Bunschoten ook kijken? Je hoeft niet eens te traileren voor me hahahahaha heb ik eindelijk eens anders kunnen regelen, jullie doen het al zo vaak voor me
te ver weg em wij zijn er niet
want er doen 5 offies mee 
grapje
ik vind het niet erg om jullie altijd te rijden. maar dit keer neem ik de kids mee dus had het niet gekunt
Ik hoor net dat Lisjes dochter (haar veulen van 4 jaar geleden) naar bunschoten gaat dit jaar... Nu kan ik dus zeker niet verstek laten gaan daar...
... maar da's mijn mening, hoor ! Ik vind het wel een stoer hoofdstel verder, hoor ! Keeva schreef:Ik vind het een leuk hoofdstel Jacky, maar net als Dobbel zou ik het niet naar de keuring omdoen ... het trekt erg de aandacht naar zich toe, en de aandacht moet naar Macho gaan, niet naar z'n "kleding"... maar da's mijn mening, hoor ! Ik vind het wel een stoer hoofdstel verder, hoor !
Nuage schreef:Ik hoef me niet in te schrijven toch Mariel?

) en ik moet nog even de DA bellen voor d'r basisinenting (hebben we die ook gelijk weer gehad).
Bonte schreef:Ook mijn mening en zaterdag sluit de datum pas. Ik hou wel een week uitloop, want het is de laatste keuring.
Heb snel de chipnummers opgezocht. Inschrijving komt eraan Mariel
was ervan overtuigd dat ik nog tijd genoeg had maar voordat je het weet is het 2 september
tinkiebel schreef:Bonte schreef:Ook mijn mening en zaterdag sluit de datum pas. Ik hou wel een week uitloop, want het is de laatste keuring.
Heb snel de chipnummers opgezocht. Inschrijving komt eraan Mariel
was ervan overtuigd dat ik nog tijd genoeg had maar voordat je het weet is het 2 september
)
Fenore is er de 23ste in Bunschoten bij!!!!! Ik heb haar gisteren op de valreep toch ingeschreven. Vasthi schreef:Fenore is er de 23ste in Bunschoten bij!!!!! Ik heb haar gisteren op de valreep toch ingeschreven.