Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dank jullie wel!chas schreef:** oh en silas ...ik vindt hm echt een mooie kanjer !! (we zien elkaar toch de 30e ,ze is nog niet hengstig geweest floor doet dat in stilte)
dank je wel.....maar ik laat silas de 30e lekker in de wei staan... hij is er gewoon nog niet aan toe om met zoveel paarden een buitenrit van 2 uur te maken...
....ik rij hem nu sinds kort 3x in de week 15 a 30 minuten per keer (hij is nu 3,5 jaar....) volgende keer.... 

) Biancaa schreef:Fay is ook erg mooi zeg, ik vind het wel jong om met 3 al helemaal ingereden te zijn, maar dat is ieder voor zich uiteraard. Ze ziet er in ieder geval erg mooi en goed uit! Ik bedoel dus niet baby-achtig, dus ik kan me voorstellen dat je al begonnen bent met inrijden
Hopelijk gaat het beleren voor de kar ook zo makkelijk, maar dat doe ik niet zelf.
Wel fijn he dat ze het zo makkelijk oppikken, ik ben nu met lizzy ook bezig om haar wat meer verkeersmak te krijgen.
)
) maar Dunla is onderhand al bijna 5 maanden oud en wordt al een hele dame:

snowdon schreef:Cinderella is erg leuk! 1.55m ongeveer?

Hier nog zo'n tinker liefhebber

frenia schreef:Ik hoorde een klein verwijt doorschemeren...
Ik show kennelijk tegenwoordig Angel niet voldoende...
Zeg, je verdraait mijn woorden
flettie schreef:frenia schreef:Ik hoorde een klein verwijt doorschemeren...
Ik show kennelijk tegenwoordig Angel niet voldoende...
![]()
Zeg, je verdraait mijn woorden
![]()