[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:22

Wauw, mooie merrie hoor,heel apart !

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:27

Keeva, je durft wel met je kind foto Hij leuk hoor! Een ontzettend gaaf beeld heb je gehad zeg. Prachtig. (ben stiekum een beetje jaloers ) En ook nog een leuke foto van het 3-tal.

Dunla, is echt leuk. Ze heeft wat weg van Samson een paard waar ik vroeger heel graag op reed, tot hij verkocht werd. Zal eens kijken of ik van Sammie een foto kan vinden… Jij ook bedankt voor je Flancompli. Hier nog een wat minder charmante foto
Afbeelding

Yarka, knapperd hoor!

Anoniem

Yarka, dit was nog een jong ding he? Vind haar mooi, vind die donkere Tinkers vaak wel mooier Lijkt nog wat overbouwd, maar trekt vast wel bij. Leuk die vlek van hals doorlopend aan been.

Keeva, joh! Ik zie jou totaal niet als een moeder die alleen maar over haar kind wauwelt... Ik zit er even over na te denken, maar volgens mij heb je het er helemaal niet vaak over... En dan nog, dat is gewoon een belangrijk onderdeel van jouw leven Lekker bekkie wel hoor

Trouwens wel cool dat je zo'n ornament hebt gekregen Hebben jullie dan een toegangspoort om op te zetten? Ook jij hebt weer lekkere meiden op de foto

Chubby

Heeeeee....

Was ik weer Moe, warm en voldaan! Vanaaf echt een heerlijk halfuurtje gereden op mijn eigen hardwerkende knollie. Ze reed heerlijk. Af en toe wat kijkerig, want we reden alleen in de bak en buiten was iemand aan het rijden én in de andere bak werd een paard gelongeerd én af en toe kwamen lesklanten een manegepaard ophalen, maar ach Ze was in eerste instantie wat sloom, maar toen heb ík ook eens mijn best gedaan en reed ze lekker voorwaarts en nageeflijk. Veel overgangen gereden. Regelmatig stukjes gegaloppeerd, wat ook prima ging. Top!

Net ff een uurtje in een iets te warm bad liggen lezen. Had een nieuw maskertje geprobeerd, maar dat was geen succes. Heel m'n gezicht glibberig doordat ik zweette door het warme water. Masker zou eigenlijk hard moeten worden. Snel afgewassen dus maar

Morgen paintball... Spannend... Doen ook een paar leuke jongens mee

Jellie.... Je kunt het toch niet laten hé.... Gelukkig maar! Maar als je eens minder zin of tijd hebt, laat je het uitgebreide reageren toch eens achterwege? Doen we allemaal wel eens hoor!
Leuke foto van Jan en Flan! Wat ik me afvroeg (je hebt 't vast al eens gezegd, maar vergeten dan): reed Jan al toen je hem leerde kennen? Of heb jij hem besmet?

Keeva: wat een lieve foto's! Mooi beeld, lief kado! En knap hoofdstel! En idd Kyara is al een hele grote meid! En wat lijkt je zoontje op Frits zeg! Alhoewel hij jouw guitige oogjes heeft

Yarka: móóie merrie! En nog jong, dus dat wordt een echt tankertje denk ik. Kan goed zien waarom je haar hebt uitgekozen
Maarrehm... Witte staart..? Kan ik niet ontdekken hoor

Maya, uiteraard wordt eigen initiatief op prijs gesteld. Heb nog nooit van een baas gehoord dat hij/ zij liever had dat ik zat te niksen

Pellie, ik voer Chub brok voor haar viezemientjes, mineralen en energie...

Ali G... Kan me voorstellen dat je best bij Jean zou willen blijven wonen! Ik zou het wel weten als ik dan niet zo ver van mijn vertrouwde omgeving weg zat! Ga straks ff je website (en tinks) bekijken!

Karuna... Als ik de hele dag niet online ben loop ik algauw achter hier op bokt Heb het topic een beetje doorgescrolled, maar als je er niet middenin zit is het niet echt funny

Zó... Ga ff andere topics kijken...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:45

Chub, ik kan t idd niet laten, sorry Is toch te verslavend...
Lekker gereden Veel plezier met t paintballen!
Jan moest eerst niets van paarden hebben. Toen ik ging lessen ging hij mee omdat hij er dan bij was, als ik een ongeluk zou krijgen Hij heeft altijd gemotorcrossed en paardrijden leek hem suf.
We gingen toen voor mij naar Polen op vrijblijvende ruitervakantie. Jan zou wat privelessen nemen zodat hij miss mee kon als we een x een rustig ritje gingen maken.
In Polen is hij verslaaf geraakt.. Toen we Flan kregen was het mijn paard en hij zou af en toe meegaan... jajaja t is nu af en toe ruzie wie op Flan mag...

Elly dit is Samson die ik wat op Dunla vond lijken maar nu ik hem plaats vind ik het weer wat minder lijken
Afbeelding
Op dit paardje was ik echt stapel verliefd. Ik had hem zoooo vreselijk graag willen hebben maar Jan vond hem vreselijk Hij is uiteindelijk verkocht aan mensen die hun tinker hebben moeten verkopen omdat zij te gevaarlijk was...

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:57

Maya schreef:
Keeva, joh! Ik zie jou totaal niet als een moeder die alleen maar over haar kind wauwelt... Ik zit er even over na te denken, maar volgens mij heb je het er helemaal niet vaak over...

Trouwens wel cool dat je zo'n ornament hebt gekregen Hebben jullie dan een toegangspoort om op te zetten?

Dank je Maya voor het compliment, ben blij dat ik niet "zo" overkom. Ben heel dol op m'n drie mannen maar besef toch ook heel goed dat er nog meer tussen hemel en aarde is ...

Ja, wij hebben zo'n toegangspoort, electrisch nog wel, dus dat je zo decadent in de auto op een knopje kunt drukken en dat de poort dan opengaat ...

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:59

Chubby schreef:
Keeva: wat een lieve foto's! Mooi beeld, lief kado! En knap hoofdstel! En idd Kyara is al een hele grote meid! En wat lijkt je zoontje op Frits zeg! Alhoewel hij jouw guitige oogjes heeft

Yarka: móóie merrie! En nog jong, dus dat wordt een echt tankertje denk ik. Kan goed zien waarom je haar hebt uitgekozen
Maarrehm... Witte staart..? Kan ik niet ontdekken hoor

Ha, ha, je kon al niet meer stuk bij Frits, nu helemaaaaal niet meer . Iedereen zegt altijd dat de kids zo op mij lijken. Guitige oogjes

Enne ... die staart van Yarka's merrie ... probeer de achterkant 'ns ... ?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:06

Ik zie wel een staart... Maar geen witte

kan ik niet meer stuk bij Frits? En ik heb 'm nog wel zo lang laten wachten in de voorring

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:07

Ben nu weer helemaal bij.

Jellie gelukkig blijf je nog lekker posten. Ik vind het altijd heel leuk om de stukjes van jou en je drie grote liefdes te lezen.

Chubby veel plezier met paintballen. Lijkt me ook heel leuk en ik ga het zeker ook nog een keer doen.

Jean in love. Staat je goed. Leuke,lekkere vent zeg. Bijna net zo knap als Raven

Roos ik heb de eigenaar van de fjord gebeld. Zal je zo nog even een pb sturen. Maar het loopt wel goed af hoor zoals het er nu uit ziet.

Wenk lekkere huisarts. Gewoon niet bij laten zitten. Je bloeddruk is niet voor niets niet goed.

Maya lekker ondeugend hé haflingers. Mariska is ook zo. Niet willen komen weg sturen en heel hard op hol slaan ( een sukkeldrafje ) op een buitenrit als we richting huis gaan. Heerlijk zo'n paard.

yarka mooie merrie. Mooi gebouwd. Weet je al door wie je haar volgendjaar wil laten dekken of heb je haar niet voor de fokkerij.

Keevagirl ik kom er pas net achter dat je moeder bent. Dus valt wel mee. Kyara is inderdaad al erg groot en grof. Wanneer gaat ze naar de keuring?

EllyG welkom. Leuke tinkers hebben julie. Ben heel benieuwt naar het veulen wat jullie verwachten. Het lijkt me namelijk een hele goede combi.

CF hoe is het met je oma?

Ik heb lekker gevolleybald vanavond en we hebben gewonnen met 4-0. Helemaal trots het liep heel lekker en we hebben ook bijna een heel nieuw team. Vooral de aanval ging super. Even lekker er alles uit meppen.

Ik ga nu lekker zo naar mijn bedje. Even proberen weer een nacht van langer dan 7 uur te maken.

Trouwens iedereen prettig weekend. Heerlijk hé! Ook al geld het niet voor mij en voor Remco alleen zondag toch geniet ik ervan.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:10

Voldoet aan meldplicht.....

Iedereen die het nodig heeft of nieuwelingen :

Was vandaag weer een flut dag op m'n werk. Ben gelijk doorgegaan naar Shay. Was daar om iets over 7-en. Uitgemest , eten gegeven en verder eigenlijk niets.
Zat om kwart voor 9 eindelijk te eten , verrekte van de honger....

Ga zo even lekker douchen en dan naar bed.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:15

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:30

Ja hoor Jell

Maar het loopt hier gewoon niet goed

Oma gaat steeds harder achteruit (heeft aan 2 longen longkanker) dus dat is eigenlijk aftellen. Thuis door de situatie met oma is het erg hectisch. Niet altijd even gezellig.

Erg druk met Shay en de shets , vroeg donker , laat klaar met werken, irritaties over m'n zus over Goldy (waarom belt ze *#@#%# de DA niet ? ) Ron die niet even kan helpen met die pony's als je ze om 10 uur nog binnen moet zetten en ga zo nog maar even door.....

Maar het spookt wel allemaal door je hoofd, hele dagen.......

Edit : Huisje ziet er leuk uit Jell Staat in ieder geval aan de goede kant van de dijk als het weer eens hoog water is... Als jullie het kunnen betalen zou ik wel gaan kijken , als het niet zo is....moet je jezelf niet gaan pesten door toch te gaan kijken....
Laatst bijgewerkt door Shayla op 23-09-05 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:33

he bah, dat is allemaal niet fijn En vooral dat het allemaal zo oploopt. Ik kan misschien niets voor je betekenen maar goed als ik iets kan doen geef dan een brul!

Edit; nog bedankt voor t huisjesadvies Eerst eens kieken of we t van het weekend kunnen zien staan en dan bedenken of ik maandag de makelaar bel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:37

Huis ziet er goed uit Jellie, valt best wat van te maken, het is me alleen niet zo duidelijk hoe groot de tuin is? Kan jij dat eruit halen?

Shayla Sterkte voor oma en gewoon alles...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:38

ziet er goed uit Jellie zeker een kijkje waart,
perseel oppervlak is 1430 vierkante meter maya

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:39

Maya, volgens jan kwam dat neer op bijv. ongeveer 30 bij 50 meter. Het huisje zou dus helemaal omgeven zijn door het land, dus geen buren meer zo heel dichtbij En als het wat zou zijn dan mag ik weer een kip

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:44

jellie, heel leuk paard om te zien idd.......heeft wel iets weg van en uhm.....hoe typ ik dat...andalusier......haha kon de puntjes op de e niet vinden....zonde joh.........en dat van die tinker die te gavaarlijk was ?!..............dat kan ik bijna niet geloven.....lomp, soms ietwat ruw (kopstoot ipv een knuffel) maarja....kan gebeuren .......

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:44

Jellie leuk plekje en er is inderdaad ruimte genoeg voor een kip.

Shayla sterkte volgens mij heb je het niet makkelijk.

Ik wil jullie even mijn kleine meid laten zien. Ik vind dit zulke leuke foto's

Afbeelding

Afbeelding

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:46

oeps foutje......de vorige post van jean was van mij......haha was vergeten haar uit te loggen......srry voor de vergipsing mensen

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:46

Zal ik doen hoor.
Als ik hard genoeg brul kan je me misschien horen. Vanaf volgende week zaterdag valt er veel werk bij Shay weg en je bent dan de tijdsdruk van "voor het donker geweest zijn" kwijt. Maar aan de andere kant ben je waarschijnlijk weer meer tijd kwijt aan iedere dag rijden, wat ik nu niet doen.....

Nou ja , we zien wel hoe het loopt.

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:48

thanx mamauba voel me echt superwelkom hier !!!!!....gezellig !!!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:55

Oke Shay

Elly, dit was een fries x kwpn. Die tinker was voor hun te wild op die manier bedoelde ik gevaarlijk. Toen ze haar kregen was ze braaf en mak en rustig. Maar ze bleek ziek v.d. wormen te zijn. Toen is ze genezen maar was niet goed meer te hanteren. Bokken, steigeren en wild doen. De kinderen reden erop en dat werd te link. Ook omdat ze niet met het dier op stal stonden maar op een ander complex. Ze konden haar te weinig laten bewegen in verhouding wat ze nodig had. Omdat ze veel over de weg moesten en maar 2x per week in de bak konden. Ze hebben toen besloten haar te verkopen en is naar het buitenland verkocht. Kostte hun wel veel verdriet uiteraard en ze zijn niet over 1 nacht ijs gegaan..

mamauba, ook leuke foto's van je kleine meid. T is echt een vrolijkerd!

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:01

Laat op de avond, toch nog maar even reageren en voldoen aan de meldplicht

Yarka, wat een leuke merrie zeg. Ben erg benieuwd

Mamauba en Keeva, wat een schattige kinders hebben jullie. Leuke foto's

Jellie, veel succes met het zoeken van het huisje hè

Shayla sterkte thuis

Welkom EllyG en alle nieuwe mensen die ik nog vergeten was
voor de anderen ook een die het nodig hebben. Ik weet dat het niet erg persoonlijk is, maar ik zit ook midden in een hele drukke tijd voor mij , voorbereidingen voor Engeland in volle gang, aankomende week tentamens en ergens tussen de bedrijven door moet er nog een verjaardag gevierd worden

Van de week heb ik les gehad van Corine Vogelaar. Ging erg goed moet ik zeggen, dus ik was helemaal blij (met veel spierpijn daarna). Verders lekker gewerkt en nog een mooie buitenrit gemaakt. Vanavond nog heerlijk uit eten geweest bij Engel & Bengel, een heel leuk betaalbaar restaurantje in Deventer.
Morgen heb ik feest want dan zijn m'n opa en oma 50 jaar getrouwd. Vroeg mijn bedje uit en op de trein naar Dordrecht.

Dus ik ga nu maar vlug mijn bed in

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:04

Ik ga ook lekker slapen. Weltrusen iedereen en bedankt voor de leuke reacties.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:05

Jellie gaaf huis! Maar is niet zo heel groot, 280 kuub voor dat geld... En 30 x 50 is wel groot zat voor kip, maar niet groot genoeg voor knol... Aan de rivier is daar wel supermooi! Richard en ik zijn daar ook eens naar wat huisjes gaan kijken en ik was helemaal verliefd op die buurt!

Shayla, gaat niet zo lekker dus met familie en thuis

Mamauba, mooi meiske hoor! Mooi onschuldig en tegelijk ondeugend smoeltje...

Paintball is inderdaad heel leuk. Ik ben in dat soort dingen ontzettend fanatiek. Zal dus morgenavond wel onder de blauwe plekken en schaafwonden zitten... Zal proberen me in te houden bij m'n nieuwe collega's

Jellie, soms komt pas als een paardje helemaal gezond is het echte karakter eruit. Zonde inderdaad, maar wrs wel een goede oplossing geweest... Vooral met kids kun je niet koste wat kost blijven proberen...

Veel plezier morgen CJ! Gelukkig heb je straks in Engeland ook i-net, anders moesten we je missen. En vind je een ontzettend gezellige meid, ook irl

Net heul gezellig met Jean aan de telefoon gebept. Jeanette, ik kom echt eens een weekendje bij je logeren, want lijkt me een heerlijk uitje! Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!