Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij leuk hoor! Een ontzettend gaaf beeld heb je gehad zeg. Prachtig. (ben stiekum een beetje jaloers
) En ook nog een leuke foto van het 3-tal. 
Lijkt nog wat overbouwd, maar trekt vast wel bij. Leuk die vlek van hals doorlopend aan been.
Lekker bekkie wel hoor 
Hebben jullie dan een toegangspoort om op te zetten?
Ook jij hebt weer lekkere meiden op de foto
Moe, warm en voldaan! Vanaaf echt een heerlijk halfuurtje gereden op mijn eigen hardwerkende knollie. Ze reed heerlijk. Af en toe wat kijkerig, want we reden alleen in de bak en buiten was iemand aan het rijden én in de andere bak werd een paard gelongeerd én af en toe kwamen lesklanten een manegepaard ophalen, maar ach
Ze was in eerste instantie wat sloom, maar toen heb ík ook eens mijn best gedaan en reed ze lekker voorwaarts en nageeflijk. Veel overgangen gereden. Regelmatig stukjes gegaloppeerd, wat ook prima ging. Top!
Kan me voorstellen dat je best bij Jean zou willen blijven wonen! Ik zou het wel weten als ik dan niet zo ver van mijn vertrouwde omgeving weg zat!
Ga straks ff je website (en tinks) bekijken!
Heb het topic een beetje doorgescrolled, maar als je er niet middenin zit is het niet echt funny
Is toch te verslavend...
Hij heeft altijd gemotorcrossed en paardrijden leek hem suf. 

Hij is uiteindelijk verkocht aan mensen die hun tinker hebben moeten verkopen omdat zij te gevaarlijk was...
Maya schreef:Keeva, joh! Ik zie jou totaal niet als een moeder die alleen maar over haar kind wauwelt... Ik zit er even over na te denken, maar volgens mij heb je het er helemaal niet vaak over...
Trouwens wel cool dat je zo'n ornament hebt gekregenHebben jullie dan een toegangspoort om op te zetten?
![]()
Chubby schreef:Keeva: wat een lieve foto's! Mooi beeld, lief kado! En knap hoofdstel! En idd Kyara is al een hele grote meid! En wat lijkt je zoontje op Frits zeg! Alhoewel hij jouw guitige oogjes heeft![]()
Yarka: móóie merrie! En nog jong, dus dat wordt een echt tankertje denk ik. Kan goed zien waarom je haar hebt uitgekozen![]()
Maarrehm... Witte staart..? Kan ik niet ontdekken hoor![]()
. Iedereen zegt altijd dat de kids zo op mij lijken. Guitige oogjes
En ik heb 'm nog wel zo lang laten wachten in de voorring
een sukkeldrafje
) op een buitenrit als we richting huis gaan. Heerlijk zo'n paard.
of
nieuwelingen :
Gefeliciteerd met je overwinning 
denk je om jezelf?

*#@#%#
de DA niet ? ) Ron die niet even kan helpen met die pony's als je ze om 10 uur nog binnen moet zetten en ga zo nog maar even door.....

Staat in ieder geval aan de goede kant van de dijk als het weer eens hoog water is...
Als jullie het kunnen betalen zou ik wel gaan kijken , als het niet zo is....moet je jezelf niet gaan pesten door toch te gaan kijken....
En vooral dat het allemaal zo oploopt. Ik kan misschien niets voor je betekenen maar goed als ik iets kan doen geef dan een brul! 
Eerst eens kieken of we t van het weekend kunnen zien staan en dan bedenken of ik maandag de makelaar bel
Sterkte voor oma en gewoon alles...
En als het wat zou zijn dan mag ik weer een kip

sterkte thuis
die het nodig hebben. Ik weet dat het niet erg persoonlijk is, maar ik zit ook midden in een hele drukke tijd voor mij
, voorbereidingen voor Engeland in volle gang, aankomende week tentamens en ergens tussen de bedrijven door moet er nog een verjaardag gevierd worden