Ja ik ben al zeker 2 jaar opzoek geweest naar een mooie tinker! Hij Is een ruin van 6 jaar oud. Hij heet Ard Ri of Tara (vernoemt naar een hoge koning in Ierland heb ik me laten vertellen) en hij is best wel een pittig mannetje. Hij heeft 1 keer op een hengstenkeuring gelopen maar heeft geen premie gekregen. Ouders weet ik niet heel snel de namen van, vaders was volgens mij Meadows Selwyn. Woensdag komt hij echt bij ons!
Wat een knapperds allemaal! grappig dat ik in eerste instantie opzoek was naar een zwart bonte tinker. Nu krijg ik echt een zwak voor de 'apart' gekleurde.
chimello je nieuwe aanwinst in echt om te kwijlen
waarom staan? Als je ook liggend grasjes kan eten?
Mijn duo moet het tijdelijk even zonder elkaar doen en dat vinden ze helemaaaaal niet leuk. Dus elke keer als Flynn mee is mag hij mama even gedag zeggen
Pfff, wat een mooie paarden zeg.. Jaloers Darragh heeft helaas geen manen deze zomer doordat zijn beste maat deze er allemaal af heeft geknaagd.. Lang leve het sociale paard
Hier mijn spek-nek ook maar weer eens.
Whild
Geplaatst: 10-10-15 21:18
Wat een prachtige paarden komen er hier toch voorbij! Kom zo graag af en toe spieken in dit topic.
Tinkermuts
Geplaatst: 13-10-15 05:59
frenia, prachtig
Andrea, wat een prachtig gebouwd veulen heb je daar
heerlijke bonk Flynn
mooie nieuwe aanwinsten
Darragh is een leukerd
Ik ben heerlijk een lang weekend naar de Drunense duinen geweest, inmiddels ong mn tiende jaar maar voor Dax de eerste keer, wat was hij suuuuuuper braaf en wat hebben we samen genoten.
oortjesfoto,s....
en heel braaf in de stand samen met Bowen en Shayla zodat we even hapje konden eten.
puttertje
Geplaatst: 13-10-15 07:58
Zaterdag avond maar weer eens geprobeerd foto's te maken tijdens ondergaande zon.. Wat vind ik fotograferen moeilijk zeg maar we blijven oefenen
Zijn niet de beste kwa scherpte maar wel de mooiste .. Nu oefenen om het scherper te krijgen en te houden haha