Weer een beetje witte Piebald Rocky samen met de kleine Doedi Door de witte wimpers,heb ik wel veel fotoos waar t lijkt alsof ie zijn ogen dicht heeft.. Afgehapte manen,die weer wat moeten aangroeien net als zijn sokkies Morgen eens meten hoe hoog ie is..
Geplaatst: 29-07-12 23:03
hey marsan, waar is je vosje??
aricia
Geplaatst: 29-07-12 23:04
Hey Weylin , zijn volle zusje Raja staat hier 2 weekjes te logeren
Om aan haar halfzusje Aofi te wennen en samen naar hun nieuwe thuis te gaan deze week
Oonagh ,haar zwangerschapsverlof is over
Marsan
Geplaatst: 29-07-12 23:23
Achhh,die laatste foto is zo lieffff !
Dees,de kleine staat bij een andere jaarling op de weide 24/7 met nog andere vriendjes hier vlakbij. Ik heb em opgevangen,had em graag gehouden,maar t blijft een gok ivm mijn chronische darmziekte. Stel hij heeft over 3 jaar geen vlakke gangen of een te druk karakter,dat gaat me niet lukken met mijn lijf.
onley
Geplaatst: 29-07-12 23:33
nou dan primeur mijn nieuwe aanwinst staat nu hier thuis
bedankt beide ja die zucht daar ben ik voor gesmolten
jorretje
Geplaatst: 30-07-12 12:08
o wat een knapperts komen er weer langs! vind Ferris echt een scheetje e nwat een lieve foto's van een liggende knuffel tolkien. Kaydee is ook al zo gaaf en Noedel ook zo'n heerlijk dier, Onley die van jou is ook apart! Raak hier nooit uitgekeken!
Mijn 'kleine' jaarling Gijs inmiddels al ca 1,44 hoog. Hij is nu 1 jaar dus al ongeveer net zo groot als zijn mammie . Ben trouwens zeer blij met de voorpluk die hij aan het kweken is