Dat is makkelijker bijhouden, want gaat hier zo hard met al dat geklets.................
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SIEMxFUNNY schreef:Wat vinden jullie van het idee op 3 jaar een maandje oppakken, alleen puur zadelmak, met een rem en stuur ?
En dan 3/4 tot een jaar weer 'weg' zetten en op 4 doorpakken ?
heb gister een gesprek met mijn DA en stalgenoot gehad daar over

vanuit de trein richting Arnhem dit keer.
Trek dan gewoon één lijn: of alles komt weer, of niets. Niet de één wel en de ander niet.
Maar qua bewuster (lees: minder) eten en dergelijke doe ik zeker mee, die zomer komt er net wat te snel aan nu
, maar als de klik er is , ben ik zo blij als een klein kind !!!!!!!

Dan zou ik nog eerder voor haar broer gaan, de zoon van Lady. Alleen die is nog kleiner dan Luna en bovendien met 1j4m al voor de wagen gezet (en ook behoorlijk moeten lopen), dus dat durf ik echt niet aan
Bovendien is een hengst houden in pension niet heel handig... Leuk filmpje van Kayleigh, longeren doet ze een stuk beter dan Luna (die moet er vanmiddag weer aan geloven
) Wat voor hoofdstel gebruik je?
En dappere Eva
), maar het uiteindelijke woord is uiteraard aan Carolien
, ik zat echt
achter de pc, beter karakter (en opgevoed) kan je ze niet krijgen.
- Ze blijft eigenlijk altijd wel gewoon staan als ik erop spring, anders zou ik het ook niet doen. Ik ben een beetje bang van paarden die wegdraaien met opstappen, ik ben daardoor een paar jaar terug heel lelijk eraf gevallen (eeeh, gelanceerd
). Maar als ik Luna een beetje ken dan durf ik wel te zeggen, als ze niet zou willen dat ik erop ga zitten dan zou ze wel weg draaien, Luna laat NOOIT over zich heen lopen
En van overvallen is inmiddels ook geen sprake meer. Ik laat van te voren duidelijk merken wat ik van plan ben.
Alleen mijn paard is inmiddels getransformeerd
Opfok hier idd ook geen fan van, tenzij het gemengd is qua leeftijd en je je paard individueel mee mag nemen.
Mooi zadel, de London? Ontslag via de radio, haha. Fenore is ook echt supergaaf om te zien!
Ik kan ook best wat vroeger gaan, ben vrijdag toch vrij 
Wat gezonder eten zou wel goed zijn (ik eet geen fastfood ofzo, maar wel vaak pasta en minder vaak verse groente, heel veel potjes, ben een beetje gemakzuchtig. Ik heb inmiddels wel op t werk de cola voor thee verruild, maar dat was meer een kwestie van smaak. We mogen gratis frisdrank drinken, sapjes moeten we betalen. Maar thee en koffie dus weer niet bleek pas ineens, dus dan maar gezond, vriendin/manager en ik hebben nu een rooibos aarbei met slagroom thee verslaving
Verder moet ik vooral opletten dat ik niet vergeet te eten, ik denk er pas aan als ik honger krijg, als ik dan moet werken niet erg handig
Heb vandaag trouwens ook nog niks gehad
Chantal.