Kelsy en Baylin komen regelmatig langs met hun leuke snoetjes. Sayla die me iedere keer aan iemand doet denken Dribbelkont sterkte met Zoë! Mooie strandfoto's van _Patrick_ Dees, wat is Oriënta een beauty!
Vliegen zoals het paardje van Roosa, kan Keira ook:
Keira gaat verhuizen donderdag, voor het eerst met de trailer rijden (op de trailer eten vind ze geen probleem) dus sneeuw kan ik eigenlijk niet gebruiken. Al ziet het er wel mooi uit.... Die van mij steekt alleen zo vies af tegen het wit!
stalnijmegen
na een nieuwe stalling? of winterstalling dat ze gaat verhuizen? denk dat ik een vd enigste ben die wel een pak sneeuw wilt, maar dan wel wat blijft liggen...
Het zijn mooie plaatjes in de sneeuw. Maar ik kijk voorlopig nog liever even naar alle mooie sneeuwfoto's hier en thuis op de pc. Dan weer hier in het weiland, dat mag van mij nog wel even wachten...
Caily
Geplaatst: 24-11-10 11:41
Ooh, hier mag die sneeuw wel komen hoor Wel graag ff eerst paardje hier op stal, trailer rijden en sneeuw is niet fijn
Een van de foto's met de grootste emotionele waarde... (Lady, Henk en Kyra)
jaa ben door jullie even gaan spitten in winter foto's en vond er ook wat..
fraske
Geplaatst: 24-11-10 13:24
leuk hoor die sneeuw foto's maar hoop toch echt dat wij het voorlopig nog niet krijgen eer dat het dan weer voorjaar is dat duurt dan nog zo lang heerlijk lekker relaxen in een groen weitje
renate85
Geplaatst: 24-11-10 13:28
*graaft tussen de foto's*
Chester (Rip) en Shebo in het bos
En even snel een tuig inelkaar geprutst
rosant
Geplaatst: 24-11-10 14:04
Laat die sneeuw maar komen! Schitterende foto's! Altijd een speciale sfeer : sneeuwlandschap met een tinker in the pic!
tinkert_tje
Geplaatst: 24-11-10 14:45
nee ik wil nog geen sneeuw maar je krijgt er wel mooie plaatjes van