Sea_horse , oef die weken wachten
fijn dat je een goed geveoel hebt over je examens. Ik duim voor je !
nikkielvis , ziet er netjes uit hoor, in een westernzadel een dressuurwedstrijd !
AnneSwinger schreef:Soms vraag ik me echt af, wat doet een mens die geen paard heeft met zijn emoties....
Afreageren op degene die het dichtsbij staan
Ik ga dan meestal niet naar de paarden overgens..
Gooya , kanarie het niet gehaald helaas
pridje , gatsie 28 jaar nog maar...wat erg. Zo zie je maar weer geniet maar van het leven !
Diva2 een bloeding gehad, dat is gestopt ? Fijn dat je geen pijn meer hebt.
__Kim__ Hoi, welkom .
Jarlath Jayson heeft een gaaf kleurtje zeg.
Sandra1984 , klinkt gaaf je lessen, ik hoop binnenkort ook weer eens te gaan lessen(rechtrichten), zal zo eens even mailen daarover.
Marja..en dat vertel je nu
..kalm aan meid !
Jayney , vandaag je mannetje opgehaald .
Hoi Lotte, leuke tinkers zijn dat zeg.
Diva 2 wat een verhaal van de lammetjes en mama en catoo. Gelukkig is alles op zijn pootjes terecht gekomen.
Sandra1984 , hahaha, je hebt een hele gebruiksaanwijzing erbij gekregen, bij je loge ? geweldig !!
Sea_horse , relaxt baantje !
hahaha peet geweldige foto...net echt.
Zooo weer bijgelezen.
Ik ben gisteren met 13 andere paardenmeisjes uit eten geweest, ontzettend gezellig avond gehad.
Was 00:10 thuis wilde nog even op internet..geen internet, na van alles proberen was het inmiddels 1 uur en nog geen internet, dus maar gaan slapen...not...3 uur was ik nog klaar wakker. geslapen..5 uur wakker tot 7 uur en toen nog 1,5 uur geslapen.
Toen aan het werk gegaan, was mega druk vanaf half 11...ondertussen kwam die huurbaas nog langs met de sleutels van het nieuwe pand, nieuw contract getekend. Om kwart voor 5 kwam ik er achter dat ik vandaag nog niks had gegeten...
, heb het zo druk gehad dat ik er geen moment bij stil heb gestaan.
Om 5 uur nog even naar het nieuwe pand geweest waar mijn mannetje al wat had gedaan..wat geverft enzo,gauw een patatje gegeten en ben nou kapoet..ben echt op !!