[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:08

Geniet ervan Carola!!!
oeh, slokdarmverstopping is ook al zoiets engs.... brrrr

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:18

Carola veel plezier op vakantie!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:24

:wow: :D Ingrid zie door jou verhaaltje dat ik op sommigen nog vergeten ben te reageren Y;(

ja waar blijft het verhaal van Leonoors scharrels :P

en Berdien vol spanning op onweer aan het wachten die niet echt kwam ...
Grit wel shakend hondje in bed :(:) stal nu volgepakt met stro := en veel plezier op stal!

Japielover maar goed dat je nog niet op hoeft :=

Bravour loopt niet helemaal lekker :(:) --> dat had ik dus echt helemaal gemist :\ Y;(

O ja en ook niet gereageerd op foto's :oo ... Snowdon weer heerlijk voor kinderpony aan het spelen :D en Sierra is GROOTT voor een shet :wow:

Frats Ja het gaat hier soms wel hard en meestal vrolijk, maarja soms zijn er ook intens verdrietige zaken die dan ook een plaatsje verdienen :(:)

Carola veel vakantieplezier!! *\o/*

Slokdarmverstopping is ook erg heftig :(:) en moet dan ook altijd meteen aan Kato denken |(

Hier gelukkig ook nog nooit iets... Ja het gedoe met vage onregelmatigheid/ artrosevoetje, maar verder *goddank* nog niks _/-\o_

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:25

fijne vakantie carola!!

Het is vrij rustig op mijn werk, wel prettig want ik verga van de pijn in mijn rug. Ben er flink doorheen gegaan en was dus ziek. Vandaag weer voor het eerst werken en zelfs mijn "moeilijke" manager zag ana me dat het niet lekker gaat. Maar ja even volhouden, ik wil ook niet zomaar opgeven.

Leon spierpijn, watjeeeee ;) Ik kom volgende week snel bij je langs een keer, ken nou weer crossen!

Lies de papa is mijn creme perzische kater, draagt de naam Flip... Het zijn dus kruisinkjes van pers/Heilige Brimaan. Ben erg benieuwd wat voor kleur ogen ze gaan krijgen aangezien paps dus oranje ogen heeft en mams paars/blauwe... dus ik wacht netjes af.

Noa heeft eigenlijk nooit koliek of wat gehad op toen die rare plek na op haar hals. Dat kwam toen door die koeien die daar op het weiland stonden en waarmee ze de stal deelden. Gelukkig was dat snel over toen ik daar weg was en Noa behandeld was door de DA.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:01

Grit Als ze weer om eten gaan vragen is het toch vaak weer een goed teken.
Hoe gaat het nu??
De tijd dat je een paard heb doet er helemaal niet toe het hangt van de band af die je heb en dat zal bij de ene meer zijn dan bij de ander.
Oei je neus stoten dat doet zeeeeeer :(:) dan lopen echt de tranen over je wangen.

Biancaa Je auto kan er zo te horen wel even tegenaan. ;)
Poes wel in de gaten houden anders gewoon bellen naar die veearts als je twijfel. :j
Doe maar rustig aan met die rug, gelukkig heeft je manager het wel door dat het niet lekker gaat. :(:)

Maya Camping strand ik ben jarloers :o :o dat zou mij het haasten zeker waard zijn. :D

snowdon Spierpijn :(:) troost je je ben niet de enigste ;)

Lucy_1 Ik heb helaas een abbonnement op de dokters post :o Gat in hoofd, Gat in kin, Gat in Tong ik zelf oorontsteking, jongste oorontsteking ik ben er nu al even niet geweest (zit het gelijk af te kloppen :+ )
Kinderen zijn soms zo eigenwijs en willen alles uit proberen en dat gaat vaak met vallen en opstaan. :D

grid Je moet het eigenlijk niet lomp noemen je wil gewoon de kortste weg nemen en dat gaat niet als er een deurpost in de weg zit :P
Maar het is idd wel erg als je ergens van beschuldigd word en je heb het niet gedaan.

ellieellende Sterke opmerking tegen die zuster. :')

_janet_ Dat klinkt heel gezellig dat festival.

Boncho Prettige vakantie.

Als ik iemand vergeten ben sorry :o :o

Iedereen werkse en anders veel plezier ik ga Bravour zijn medicijnen geven en de kalveren voeren. :evaw:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:07

Wilco had als kind ook een abbonement bij de dokter.
Hij heeft veel littekens in zijn gezicht van ongelukjes als kind.
Hij moest overal op klimmen en er dan weer net zo hard vanaf vallen :=

Toen hij 14 was is hij met de crossbrommer aangereden, en viel op het beton met zijn hoofd.
Hij was gelijk heel warrig, begon over te geven en was soms helemaal van de wereld. Huisarts gebeld.
Die dacht, ach die jongen heeft altijd wel wat, zal wel meevallen is vast een hersenschudding.
Maar het werd alleen maar erger. Zijn moeder maakte hem elk uur wakker want hij viel helemaal weg, en was warrig.
Toch maar naar het ziekenhuis gereden, want de HA wilde niets doen, het viel wel mee volgens hem.
In het ziekenhuis aangekomen schrokken de artsen zo, Wilco had een schedelbreuk. Die vanaf boven zijn oor tot aan de achterkant van zijn hoofd liep.
Als ze wat later waren geweest, was hij waarschijnlijk in een coma geraakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:12

Die Wilco :oo Gelukkig is het goed gekomen...

Ik ben normaal ook geen vroege vogel hoor, verre van :+ Maar moest gisteravond werken, en gezien ik vanavond wil rijden op het strand had ik dus enkel deze morgen nog :+ :D En idd, een lang weekend, vanavond, zaterdag en zondagmorgen, en dan maandag weer. Zaterdagavond heb een ik een familiefeest, en zondagavond een BBQ. :+ Maar een beetje een afscheid met Sita eh, vieren klinkt zo stom, maar dat is het wel :+ :)

Boncho : veel fun op vakantie!

Aman heeft 1x een weekend een lichte koliek gehad, was er zo kapot van... als mijn paard zich beroerd voelt, dan ben ik ook niks waard... :o Bij een ander maakt het me niet zo veel uit, blijf dan wel nuchter, maar als het mijn schat betreft... :o

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:14

Klinkt wel raar het afscheid van Sita vieren ;)
Maar snap wat je bedoelt. Heerlijk zeg op het strand rijden.
Misschien dat ik ooit wel een keer met Ziggy naar het mooie zeeland komt om op het strand te rijden :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:24

Aaaaarrrrrggghhhhh!
Ze hebben in Oosterhout tegenover de winkel waar ik altijd moet zijn een hele mooie Only winkel geopend vandaag!! kreeg er wel een leuke tas, dat dan weer wel..... Foto's zijn binnen!! kan ze alleen nog niet uploaden want ben on the road, zoals jullie wel begrijpen! vanmiddag ok?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:14

Grid had dus een niet complete terugblik >;) . Je moet wel je goede naam in ere houden, voor je het weet.......... :D

Het gaat goed met Vince *\o/* . Normale temperatuur en hij heeft eigenlijk verspreid over de hele ochtend zijn normale portie op, behalve dan het krachtvoer. En toen zat hij nog het eten in zijn ruif te kijken.
Verder wel aan de vlaaierij, maarja, dat is beter dan geen mest en dat heeft hij toch al snel.

Bij andermans zieke paarden ben ik ook altijd nuchter :+ . Bij mijn eigen dieren niet meer zo, maar dat wordt wel weer beter. Dit is dan weer een "goede" ervaring dat het niet altijd ernstig hoeft te zijn.

Bert heeft ook ooit op vakantie koliek gehad. Waarschijnlijk van de stress :(:) , hij was bang van ezels en er stond daar een fanatiek balkende ezel. Toen was het ideaal dat de stal naast het hotel lag, dus ben er geregeld uit geweest.

Ziggy een slokdarmverstopping. Dat is erg akelig om te zien.
En Wilco nog net op tijd de goede hulp gehad. Fijn zo'n huisarts :n

Maya, jij hebt dus een strandweekend met Sita. Leuk!!! Jullie gaan elkaar ook minder vaak zien :\
Wel een druk weekend zo te lezen, maar wel met leuke dingen *\o/* . Tenminste, als je leuke familie hebt :D

Carola; een hele fijne vakantie!!!

Ellen ook een "only" fan :D
Ik wel van de spijkerbroeken, die zitten bij mij toch echt het lekkerst.
En de foto's :):) :):)

Kortlieve; Hoe is het met Bravour??

Ik denk dat het Woodstock festival Angela goed is bevallen, ze heeft zich nog niet gemeld. After dip??

Zo, tijd om me nuttig te maken in het huishouden. Te beginnen bij het hok schoonmaken van mijn vette halsloze bolletjes (of ze pootjes hebben weet ik ook niet, die kan ik ook niet zien, hangt een kin overheen).

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:33

Woooow jongens...
Even kijken wat ik onthouden heb :P
Vince ziekjes, maar gelukkig weer aan de betere hand! Zal wel even schrikken geweest zijn :(:)
Fijne vakantie carola!!!! Geniet er van!
Maya en sita samen weg!
Achternichtje van arjan op snowdon :)
Ja ellen, ben ook benieuwd naar de foto's :D
Hier voel ik me belammerd, weinig slaap gehad, spierpijn van hier tot tokio, en mis mallow opeens echt heel erg, begin zelfs spijt te krijgen van m'n beslissing ;(

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:34

Mensen.... kan niet kiezen..... mag ik heul veul foto's plaatsen???

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:39

Hier alvast een paar, heb ze nog niet goed uitgezocht, maar wowie :9

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo heb ik er denk een stuk of 100 gekregen.....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:39

WOOOW, wat een lekker dier heb jij zeg :~

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:40

Eva :(:) . Het is ook geen gemakkelijke beslissing geweest. Ik denk dat de twijfel bij de verwerking hoort, maar je weet waarom het nodig was. Je had het echt niet langer volgehouden, jij wilde het beste, helaas kon je dat door een ander niet waarmaken en zij had het laatste woord.

Vooruit, omdat jij het bent Ellen :D Doet er maar heul veul en asap.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:41

ellieellende schreef:
Hier alvast een paar, heb ze nog niet goed uitgezocht, maar wowie :9

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo heb ik er denk een stuk of 100 gekregen.....

Whoaaaaaaaaaaaw El, helemaal geweldig. Magk wel eentje van pikken he om uit te laten vergroten, hangk gewoon in de huiskamer :D :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:43

Ik stuur de link ff naar je door, kun je er zelf zoveel uitzoeken als je wil! komt ie zo per pb!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:44

Wow Ellen :wow: en dat maal 100. *ik is jaloers ^) *
Ik vind de tweede en vierde vooral erg mooi en de laatste is op een superleuk moment gemaakt.

Ik denk dat je maar eens buiten dit veilige topic moet treden en een fototopic moet maken van je Niamh!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:45

Mag je er dan veul plaatsen?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:45

Sorry had vanmorgen verslapen, dwars door 2 wekkers heen.

Afbeelding

Schrok 5 voor 7 wakker en moest om 7 uur beginnen.
Maar nu heb ik vakantie en m'n spoedprojecten nog afgekregen ook *\o/*

Bianca gefeliciteerd met je auto!

Ze heeft niet heel uitgebreid geschetst hoor, Mirjam, alleen de echt opvallende dingen zoals wat kruinen en stippen, de rest doet ze inderdaad thuis vanaf foto.
Wat lijkt me dat erg als ze bij jou thuis komen kijken of je je kind slaat.
Het is goed dat ze kinderen in de gaten houden, begrijp me niet verkeerd, maar als net als in jouw geval ten onrechte is, lijkt me dat echt moeilijk.

Maya al vroeg Amanda naar de camping gereden, toen draaide ik me nog eens om :D

Leon spierpijn :(:)

Fijn dat Vince opknapt Grit, ik kan me je stress wel voorstellen :(:)

Fijne vakantie Carola!

Zo das wel heftig met Wilco toen, sommige HA's :(

Gave foto's Ellen!
Kijk hem gaan op die 4e!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:46

weet niet hoe dat moet......

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:48

Op de een of andere gekke manier, verwacht ik dat drukke doen nooit bij een tinker. Maar dat komt echt door mallow, die ging nooit is even stukje gekdoen, stukje draven uit zichzelf, of is een jollig bokje geven. Maar als ik dit dan zo zie, bij jullie gezonde, en veel buitenstaande tinkers. Misschien dat m'n volgende paardje toch gewoon een tink wordt. Het ras heeft m'n hart in ieder geval echt geraakt.
Verslapen denise! Gelukkig kreeg je het nog wel optijd af!! :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:54

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:02

Mallow schreef:
Op de een of andere gekke manier, verwacht ik dat drukke doen nooit bij een tinker. Maar dat komt echt door mallow, die ging nooit is even stukje gekdoen, stukje draven uit zichzelf, of is een jollig bokje geven. Maar als ik dit dan zo zie, bij jullie gezonde, en veel buitenstaande tinkers. Misschien dat m'n volgende paardje toch gewoon een tink wordt. Het ras heeft m'n hart in ieder geval echt geraakt.
Verslapen denise! Gelukkig kreeg je het nog wel optijd af!! :)

hihihihihi Ik ken juist alleen tinkers als paarden waar ik vanaf donder! whahahahaha
Rijd al vanaf mijn achste paard, maar zoveel als van een tinker ben ik nog niet afgedonderd, jeetje wat zijn die beesten wendbaar en springerig! Valt wel op dat ze allemaal door Trea zijn opgevoed :P
Niamh is wel een hele actieve pittige tante hoor, en een bol ruggetje maken is ook geen probleem! toink toink
Maar ik ben zo verlieft!!!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:13

Mooie foto's!
Hallo trouwens, jullie gaan te snel voor mij :)