Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ingrid zie door jou verhaaltje dat ik op sommigen nog vergeten ben te reageren
stal nu volgepakt met stro
en veel plezier op stal!
--> dat had ik dus echt helemaal gemist

... Snowdon weer heerlijk voor kinderpony aan het spelen
en Sierra is GROOTT voor een shet 
en moet dan ook altijd meteen aan Kato denken
Ik kom volgende week snel bij je langs een keer, ken nou weer crossen!
dan lopen echt de tranen over je wangen.
dat zou mij het haasten zeker waard zijn. 
troost je je ben niet de enigste
Gat in hoofd, Gat in kin, Gat in Tong ik zelf oorontsteking, jongste oorontsteking ik ben er nu al even niet geweest (zit het gelijk af te kloppen
)

Gelukkig is het goed gekomen...
Maar moest gisteravond werken, en gezien ik vanavond wil rijden op het strand had ik dus enkel deze morgen nog
En idd, een lang weekend, vanavond, zaterdag en zondagmorgen, en dan maandag weer. Zaterdagavond heb een ik een familiefeest, en zondagavond een BBQ.
Maar een beetje een afscheid met Sita eh, vieren klinkt zo stom, maar dat is het wel

Bij een ander maakt het me niet zo veel uit, blijf dan wel nuchter, maar als het mijn schat betreft...

. Je moet wel je goede naam in ere houden, voor je het weet..........
. Normale temperatuur en hij heeft eigenlijk verspreid over de hele ochtend zijn normale portie op, behalve dan het krachtvoer. En toen zat hij nog het eten in zijn ruif te kijken.
. Bij mijn eigen dieren niet meer zo, maar dat wordt wel weer beter. Dit is dan weer een "goede" ervaring dat het niet altijd ernstig hoeft te zijn.
, hij was bang van ezels en er stond daar een fanatiek balkende ezel. Toen was het ideaal dat de stal naast het hotel lag, dus ben er geregeld uit geweest.
. Tenminste, als je leuke familie hebt

. Het is ook geen gemakkelijke beslissing geweest. Ik denk dat de twijfel bij de verwerking hoort, maar je weet waarom het nodig was. Je had het echt niet langer volgehouden, jij wilde het beste, helaas kon je dat door een ander niet waarmaken en zij had het laatste woord.
Doet er maar heul veul en asap. 

Mallow schreef:Op de een of andere gekke manier, verwacht ik dat drukke doen nooit bij een tinker. Maar dat komt echt door mallow, die ging nooit is even stukje gekdoen, stukje draven uit zichzelf, of is een jollig bokje geven. Maar als ik dit dan zo zie, bij jullie gezonde, en veel buitenstaande tinkers. Misschien dat m'n volgende paardje toch gewoon een tink wordt. Het ras heeft m'n hart in ieder geval echt geraakt.
Verslapen denise! Gelukkig kreeg je het nog wel optijd af!!