Ik heb Blizzard mooi gemaakt vandaag. Hij was echt superbraaf Aangezien hij echt helemaal niks kent was het super dat ik zo kon vlechte, poetsen en hem zelfs in de wasplaats kon krijgen....
Er is niks met zijn hoofd Grrrr Hij heeft hier voor het eerst een bitje in....misschien trekt ie daarom een smoeltje...
Grit
Geplaatst: 08-05-09 21:50
Zo, ben me door de foto's van onze vakantie heen aan het worstelen. En daar wil ik graag een paar mooie dierenfoto's van laten zien. De foto van mij en de orca is van een eerder bezoek, dit keer had de orca geen zin in een babbeltje. Bij de derde foto vliegt er ook nog een trainer door de lucht (is van de neus afgedoken terwijl die sprong, hooooog ).
Er is niks met zijn hoofd Grrrr Hij heeft hier voor het eerst een bitje in....misschien trekt ie daarom een smoeltje...
Oh... sorry, het lijkt echt net of er iets raars met zijn hoofd is op deze foto's. Ik was er zo zeker van dat ik het wel durfde te vragen? Heb je ook andere foto's? Gelukkig dat er niets is... oeps, echt sorry hoor!
Hij heeft verder toch echt een redelijk normaal hoofd voor een 2 jarige... ...het ligt aan mijn foto's denk ik..
grid
Geplaatst: 08-05-09 21:55
Goede avond nog niet bijgelezen ga zo een poging doen sommige dingen met dank aan andere reacties
Angela knotten maken nog niet verleerd Succes met verkoop!
D'onze is nu een je-weet-wel-hengst ik mocht de tangen bedienen
En Say's tanden zijn ook weer mooi bijgewerkt zaten wel wat scherpe randjes aan aan de achterste kiezen, maar niks aparts ze vond het een super mooi gebit
Uh Ellen heb je misschien een foto? Ziet ie er nog redelijk haflingerachtig uit of toch wel meer richting chic/ arabier? Er doet ook een kruising Haf x draver mee maar op foto lijkt die trouwens eerder haf x trekpaard
Ah Boncho slechte generale betekend toch Goed op wedstrijd Veel plezier!!
Schimpje ook veel plezier !!
Bianca trouwjurken gepasd
Chayenne al gedekt spannend
oh lois balen van weer hier was t trouwens niet zo slecht
O ja Marleen natuurlijk schoolvakantie
Heb zin in volgend weekend ... John vindt zichzelf nu al zielig
grid
Geplaatst: 08-05-09 21:56
Mooie foto's GRIT ... alleen moet ik nu van links naar rechts scrollen tja laptoppie
Ik zie een wat afhangende neus en dan pruillipje en dan witte bles erop denk dat dat het misschien is
Laatst bijgewerkt door grid op 08-05-09 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
grrr
Geplaatst: 08-05-09 21:57
Mees is ook zielig, hij moet voor ons barbecuevlees en alles halen, zodat wij lekker kunnen ontspannen.... Ik hoop wel op een heerlijk zonnetje hoor!
Angela, ik weet het ook niet, anders voor verkoop even nieuwe foto's maken?