gefeliciteerddddd sita, echt super!!! Wel jammer dat jij dan pas per 1 aug. gaat verhuizen maar ja je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken En dan nog die hengstennaam, komt diegene ook bij jullie langs? Zo nee, maakt het uit dan, niemand die het weet
Janet al klaar voor het nieuwe topic, nou woredt hard doorlullen dan Ach we zitten al bijna op 1/10 e toch...
Boncho welkom terug, weet nie wie je bent maar maakt nie uit
Ja Bianca, het is niet anders.. Ik kan wel al verhuizen, maar dan kan ik Amy niet meenemen.. Dus ja, daar wacht ik op.. Totdat ze bevallen is..
Grit
Geplaatst: 10-02-09 22:37
Sita; gefeliciteerd !!! Wat zullen jullie opgelucht en blij zijn. Jihoeee, friesland, here she comes!! Nouja, in augustus dan.
Wat een werkdag; regen, wind sneeuw. Brrr. Bleek een van mijn klanten zomaar een oud collega van Medeco. Dat was leuk, even gekletst. Woont supermooi en wat liep er achter het huis; een tinker ! Grid; ken jij Chicca, staat op 't oventje??
Wat grappig dat die oud collega ook een tinker heeft. Wat voor werk doe jij dan?
Grit
Geplaatst: 10-02-09 22:43
Ik lever telefooncontracten af bij de mensen thuis, gaat om de controle van de gegevens ivm fraudeurs. Rij dus door heel nederland. Maar zij woont toevallig dichtbij, had haar alleen al drie jaar niet meer gezien. Toen werkte we allebei bij Medeco.
Hallo mensen! Ben tijdje niet geweest, druk weekend gehad en gister veel voor school gedaan. Heb wel alles bijgelezen maar jullie zijn zo hard gegaan dat er niet veel is blijven hangen..
Leon & Arjan echt een gave trouwlocatie!
SIET GEFELICITEERD ECHT GAAF! alleen wel balen van je hengstennaam. Echt iets voor jou heb je zoveel moeite gedaan om er een te verzinnen!
En verder weet ik het niet meer..
Iedereen die het nodig heeft veel sterkte
Ik ben ziek Heel veel hoofdpijn, keelpijn en koorts dus..
myrhetje12
Geplaatst: 10-02-09 22:48
Willen jullie dit even lezen ? Kritiek is welkom Heb het even snel gedaan maar Ja
Vosje soms denk ik Wat ben je lief . Soms doe je gemeen . Maar je blijft een pony . Het zit in je hart Dat heeft iedereen ! Ook mensen Zelfs ik . Iedereen . Maar het blijft zo. Voor eeuwig en altijd . Tot dat de dag komt. ... Maar dat duur nog lang . Gelukkig . Maar tot die dag blijf ik van je houden . En daarna ook En tot ik er niet meer ben . Mischien vergeet ik je . Dat is mijn fout ! Sorry als ik dat doe Maar het zit in mij Dus niet verdrietig zijn als ik je vergeet. Maar je weet dat ik je altijd weet .
Voor altijd !
Jouw verzorgster Myrthe
hdv
Geplaatst: 10-02-09 22:54
Stennisje schreef:
Ik ga slapen, buik doet zeer. Truste!
slaap lekker, en zo begon het gister bij mij ook lig nu al de hele dag ziek in bed :S
Truste voor de bedgangers! en beterschap voor Stennisje, hdv en martinique.
Myrhetje; ik heb je gedicht gelezen. Verder geen tips, ben er niet in thuis. Maar als dit is hoe jij het voelt, is het altijd goed. Volgens mij kan en mag met dichten alles.
CP; *duikt ook de kast weer in*
Mallow
Geplaatst: 10-02-09 23:04
_janet_ schreef:
Myrhertje mag ik vragen wie jij bent? Heb ik denk ik gemist... sorry?
Zij komt wel vaker in t topic, alleen niet zo heel vaak , misschien overheen gelezen?