Komt even eefje een knuffel geven: veel sterkte met je zieke diertje...
Vandaag nog geen uitslag gekregen van mijn mannetje.. Hij is inmiddels helemaal over zijn toeren.. En ik doodmoe.. Van alles... En erg verdrietig.. Lijkt wel of ze geen zin hebben de uitslag door te geven, onze eigen huisarts is op vakantie.. Leuk zon verzamelpost huisartsen, zitten er 10 bij mekaar nu, maar geen van allen is bereikbaar.. Vorige keer hadden we na 3 werkdagen al uitslag, nu zijn we al 7 werkdagen verder.. Als ze maandag nog niks weten, bel ik het ziekenhuis zelf.. Mannetje raakt steeds sneller moe en krijgt pijnlijke steken in zijn buik, er is iets gewoon echt niet goed.. Heb hierdoor nu nog even weinig zin gehad om Bonita te verhuizen, dus die staat nog steeds vrolijk op de wei te genieten van haar laatste restjes vakantie..
Ben nu nog even goed aan het nadenken over de camera (Nikon D200), is wel erg veel geld en wilde toch even niet over 1 nacht ijs gaan, dus daarover maar even een extra nachtje slapen.. Morgen ga ik beslissen ja of nee..
Over het andere nieuwtje kan ik nog steeds niks zeggen, behalve dat het steeds spannender gaat worden, bijna zeker nu maar nog niet 100% zeker.. Dus zeg ik het nog niet hier..