helaas moet ik melden dat het veulen van perfect rond kwart voor drie is geboren en gestikt is in het vlies. marjo kwam het land op en toen stond perfect net op en ze zag het meteen aan de houdiing van het veulen dat er iets helemaal mis was. hij was helemaal uit het vlies behalve het stukje rond de ogen en de neus. hij was echt perfect net als zijn moeder en een hengstje. marjo heeft het de naam padar gegeven wat peter in het iers betekend. we zijn allemaal erg overstuur en verdoofd waarom....... de d.a. is onderweg want de nageboorte is nog niet af. het leven word soms wel erg zwaar zo pfffff.
Goeiemorgen,hemel.. ik vind het heel naar dat ik dit bericht onder die van jou moet zetten vuurtoren.. sterkte!
maar Misty is vannacht bevallen van een hengstje! Hij heet Travis en is erg leuk getekend! Voorspoedige bevalling geweest alles goed, hij staat alleen nog wat doorgezakt op zn beentjes, ik denk dat het wel weer bijtrekt. Foto's volgen nog!
BubbelGum.... Het is niet anders, bij leven hoort ook dood. Maar triest is het wel. Voor jouw de felicitatie voor je veulen. Ben benieuwd naar je veulen Geniet ervan meis!
Vuurtoren, ook hier even een reactie, heel erg voor jullie! 't Zit met veulens even niet mee daar he? Sterkte!
Bubblegum: Jij heel erg gefeliciteerd met je kleine man, en doorgezakte beentjes is heel vaak hoor, trekt met een paar dagen wel bij. Plaats je gauw foto's?
ook ik ben net thuis, was met moeders mee waken bij perfect. Het was zo een verschrikkelijk mooi hengstje, maar het mocht helaas niet zo zijn. Gelukkig maakt perfect het redelijk goed, al snapt ze er werkelijk niets van arm ding
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, ik ga nuj even bijslapen
rommulus
hoi allemaal, Ik meld me hier ook even. Ik heb geen tinker (wel een warmbloed), maar ik ben nu tinkerhengsten (jonge, en soms ook de dekhengsten) wat aan het opleiden, longeren, grondwerk en dergelijke.. Ik vind tinkers wel heel erg leuk als ras. Vooral de hengsten dan.
Ik rij er niet op ik doe er grondwerk mee. Hengsten van zippo of bro . Met Guinnes doe ik soms ook wat grondwerk, longewerk, maar hij zit voorlopig op een wei.
Neen niet direct. maar heb wel foto's van de paarden: ronson, hij is verkocht als koetspaard, maar hij moet eerst nog opgeleid worden Bluesky
Van de anderen vind ik niet direct foto's. Maar ik vind het wel super fijn. Het zijn echt "verstandige" paarden. Een twee dagen terug heb ik aan de dubbele longe met één gewerkt.
Idd, maar hij snapt de dingen wel heel wat trager dan de andere hengsten. Met anderen zit ik al verder qua kunnen longeren enzo. Ze zijn ook wel al een stuk groter dan op die foto's hoor! In de namiddag ga ik er met werken.
rommulus